Fitness Seller

Help: Ik heb een probleem.

Viranelly

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
65kg
Hallo allemaal, ik zit met een probleempje op vetverlies/cardio gebied.

Ik ben een slanke jongen van 20 jaar oud, 180 cm lang, en nog niet eens 70 kilo zwaar. Maar toch heb ik aan mijn luie/ongezonde levensT van de afgelopen jaren wat vet bij mijn buik/bovenbenen overgehouden.

Nu ben ik al sinds februari/maart had bezig met het bouwen aan mijn gewenste lichaam door middel van cardio, fitness en het gebruik van gezonde voeding.

Ik zit onder mijn calorie-behoeften, train 4 keer per week (cardio/fitness) en nu ben ik rond mijn taille, aan de zijkant van mijn buik en een klein beetje aan mijn gezicht afgevallen.

Mijn doel is echter om aan mijn onderbuik en bovenbenen af te vallen zodat ik mij geheel fit op mijn krachttraining voor mijn ideale fysiek kan focussen.

Ik ben bezorgd dat er door al dat gecardio en gecut straks geen kilo meer overblijft.

Weet een van jullie of ik misschien iets fout doe of gewoon geduld moet hebben?

Bvd.

Laatst bewerkt:
Stickies lezen ... Gewoon lekker cleanbulken (zul je wel in stickies lezen).

• Topic Starter Topic Starter
Cleanbulken?

Daar kan ik in de stickies niets over vinden hoor!

Anyway, ik ga nu naar de sportschool en hopelijk staat het hier over 3 uur vol van de handige tips! ;)

Verder lezen dan.

Denk dat niemand je zo gaat helpen met een onderwerp waar het hier gigantisch mee vol staat...

[Link niet meer beschikbaar]

luie mens.
"zoeken" -> "uitgebreid zoeken" -> sub fora selecteren

It ain't rocketscience

als je alles zo snel opgeeft...

• Topic Starter Topic Starter
Sorry - niets gevonden. Probeer het nogmaals met andere termen.

Het is genetisch bepaald waar je het eerst afvalt, en waar het laatst (globaal kun je stellen dat het vet wat er het laatste bij is gekomen het eerste weggaat, ofwel: "oud-vet" is het hardnekkigste).
Doordat je al weinig weegt kun je beter zorgen dat je gaan "bouwen" - vergroten van spiermassa, anders blijft er inderdaad weinig van je over.

Terug
Naar boven