MuscleMeat

Help met cutting kuur!

georgios

Novice
Waardering
0
Goedemidag alemaal,
Ik heb paar vragen, ik train all 7 jaar maar met tussenstops, de laatste keer was 1 jaar geleden maar sinds 3 maanden ben ik weer bezig, in het verleden heb ik 2-3 keer een kuur gebruikt(deca,primo,winstrol) .
maar nu will ik een echte goede cutting kuur wat kan ik het beste gebruiken ?
ik kan aan alles ankomen kwa spullen dus (ik kom uit griekenland)dus het maak niet uit wat voor spullen nodig zijn!
eventueel ook een goede voedings advies en training??
ik weet dat ik veel vraag maar ik zal het enorm waardeeren ??

Alvast bedankt,
Georgios

voeding schema moet je zelf maken,training is ook aan jouw. goed cuttingskuurtje is bv 6a8weken test prop,tren acet winny. evt zonder test prop hoor veel verhalen over pijnlijk zetten.grts en suc6

• Topic Starter Topic Starter
kan je iets meer spesifiec zijn zoals hoeveel 1e week 2e week enz?

wk 1 t/m 8: 100 mg test prop eod + 75 mg tren acetate eod + 50 mg proviron ed

eventueel de proviron vervangen door 50 mg winny dan heb je echt een knaller van een cutkuur ;)

en uiteraard goed nakuuren met nolva of een combi van nolva/clomid

tren acetate? dat zeg mij niks!

Trenbolone acetate, een 19-norandrogeen zonder de aromatiserende bijwerkingen die deca wel hebt.... ff heel kort door de bocht gezet.

zoals eguipose?

op moment beschik ik : anavar winstrol en viromone en equipose kan ik daar wat mee?

georgios zei:
op moment beschik ik : anavar winstrol en viromone en equipose kan ik daar wat mee?

Je zou er het volgende mee kunnen doen...

week 1t/m6 winny 50 mg e.o.d
week 1t/m6 virormone 100 mg e.o.d

En uiteraard een nakuur maar die kan je zelf wel bedenken;)

zou anavar niet helpen met cutten?

nee equipoise heeft een hele andere chemische structuur. ik adviseer je site van big cat eens door te lezen, staat hele bruikbare info wat betreft de verschillende AAS.

anavar en winstrol zou ik niet combineren. zijn beiden 17AA steroiden dus extra slecht voor je lever. je lever zal overuren draaien om alle gifstoffen af te breken.

viromone is test enantaat, dus langwerkende testosteron. zou op zich kunnen in een kuur om droger te worden, echter ik raad je wel sterk aan een goede anti e erbij te nemen anders gaan de resultaten tegenvallen.

equipose is boldenone, dit aromatiseert haast niet en is daarom best wel geschikt als cutmiddel, echter het veroorzaakt bij de meeste gebruikers een flink hongergevoel en weet niet of dat wel zo handig is in een cutkuur :(

kortom, wil het goed doen, kijk dan naar mijn voorstel en die van punani. doe het goed of doe het niet ;)

Latin spirit zei:
nee equipoise heeft een hele andere chemische structuur. ik adviseer je site van big cat eens door te lezen, staat hele bruikbare info wat betreft de verschillende AAS.

anavar en winstrol zou ik niet combineren. zijn beiden 17AA steroiden dus extra slecht voor je lever. je lever zal overuren draaien om alle gifstoffen af te breken.

viromone is test enantaat, dus langwerkende testosteron. zou op zich kunnen in een kuur om droger te worden, echter ik raad je wel sterk aan een goede anti e erbij te nemen anders gaan de resultaten tegenvallen.

equipose is boldenone, dit aromatiseert haast niet en is daarom best wel geschikt als cutmiddel, echter het veroorzaakt bij de meeste gebruikers een flink hongergevoel en weet niet of dat wel zo handig is in een cutkuur :(

kortom, wil het goed doen, kijk dan naar mijn voorstel en die van punani. doe het goed of doe het niet ;)

Sorry bro maar nu moet ik je tog even verbeteren.

Virormone is geen Test. Enanthaat maar is Propionate;)

sorry kerel, je hebt helemaal gelijk! dan zou je inderdaad 100 mg eod kunnen zetten icm winny :)

Terug
Naar boven