- Waardering
- 0
Greetz, Roy
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2hard2die zei:Blijf jij maar gewoon hier in het krachthonk, ....
dan pas ik wel even twee weken op je vriendin tijdens die vakantie!![]()

firedsoul zei:
Roy.Rademaker zei:Ik ga natuurlijk niet tegen haar zeggen dat we niet gaan vanwege een kuur.
Want dan heb ik alsnog vakantie in de dichts bijzijnde ziekenhuis.

MightyDuck zei:Oei oei zwáár kantje boord dit, je gaat naar een aziatisch land, Thailand bijv? Benieuwd hoe je daar gaat trainen en eten. Mocht het een "strandvakantie" met gym in de buurt zijn dan is het te doen. Nakuur direct na de vakantie beginnen idd de beste oplossing die hier van toepassing is.
Misschien kun je voor je weggaat nog bold nemen dat blijft lang hangen en behoud een droge fysiek. *domme suggestie maar 'tis ook een domme situatie die er om vráágt*
Weer een extra punt op de waar-hou-ik-rekening-mee-voor-mn-kuur agenda. Pols of je vrouw geen plotselinge vakanties planned.
Roy.Rademaker zei:Het wordt een bustour van 13 dagen door het westen van de Verenigde Staten.
Ik heb alle hotels op internet al op gezocht, en zover ik hier vandaan kan zien zijn alle hotels op één na met gym. Dus trainen gaat daar wel lukken, maar is toch anders zonder trainmaat, plus het feit dat de bus ook s'avonds aankomt en in de volgende ochtend soms weer weg gaat.
eduardjanssen zei:

eduardjanssen zei:

lol je kunt maar problemen hebben