Fitness Seller

Help met mijn kuur, vriendin heeft vakantie geboekt als verassing

maar moet je perse gaan dan is het echt al vast geboekt?

Blijf jij maar gewoon hier in het krachthonk, ....

dan pas ik wel even twee weken op je vriendin tijdens die vakantie! :D

Met welke week ben je klaar als je op vakantie gaat?

• Topic Starter Topic Starter
oktober.

Laatst bewerkt:
Dan zou ik na je vakantie lekker nakuren..(of nog 1 week wachten, moet je even uitrekenen). De winstrol bewaar je dan lekker voor volgende kuur.

Ik zou maximaal drie weken wachten na je laatste Test-inject voor je aan je nakuur begint,
dus ik zou eigenlijk niet na je vakantie nog even snel die winstrol erin proppen, maar gewoon een weekje wachten en dan aan de nakuur beginnen.

ikke , je was me net voor...

?????????

Laatst bewerkt:
Oei oei zwáár kantje boord dit, je gaat naar een aziatisch land, Thailand bijv? Benieuwd hoe je daar gaat trainen en eten. Mocht het een "strandvakantie" met gym in de buurt zijn dan is het te doen. Nakuur direct na de vakantie beginnen idd de beste oplossing die hier van toepassing is.

Misschien kun je voor je weggaat nog bold nemen dat blijft lang hangen en behoud een droge fysiek. *domme suggestie maar 'tis ook een domme situatie die er om vráágt* :D

Weer een extra punt op de waar-hou-ik-rekening-mee-voor-mn-kuur agenda. Pols of je vrouw geen plotselinge vakanties planned.

MightyDuck zei:
Oei oei zwáár kantje boord dit, je gaat naar een aziatisch land, Thailand bijv? Benieuwd hoe je daar gaat trainen en eten. Mocht het een "strandvakantie" met gym in de buurt zijn dan is het te doen. Nakuur direct na de vakantie beginnen idd de beste oplossing die hier van toepassing is.

Misschien kun je voor je weggaat nog bold nemen dat blijft lang hangen en behoud een droge fysiek. *domme suggestie maar 'tis ook een domme situatie die er om vráágt* :D

Weer een extra punt op de waar-hou-ik-rekening-mee-voor-mn-kuur agenda. Pols of je vrouw geen plotselinge vakanties planned.

Het wordt een bustour van 13 dagen door het westen van de Verenigde Staten.
Ik heb alle hotels op internet al op gezocht, en zover ik hier vandaan kan zien zijn alle hotels op één na met gym. Dus trainen gaat daar wel lukken, maar is toch anders zonder trainmaat, plus het feit dat de bus ook s'avonds aankomt en in de volgende ochtend soms weer weg gaat.

Roy.Rademaker zei:
Het wordt een bustour van 13 dagen door het westen van de Verenigde Staten.
Ik heb alle hotels op internet al op gezocht, en zover ik hier vandaan kan zien zijn alle hotels op één na met gym. Dus trainen gaat daar wel lukken, maar is toch anders zonder trainmaat, plus het feit dat de bus ook s'avonds aankomt en in de volgende ochtend soms weer weg gaat.

Leuke vakantie, heel de dag in de bus.

Uh , behoor je dit soort dingen niet te overleggen met je vrouw?

eduardjanssen zei:
Leuke vakantie, heel de dag in de bus.

2 dagen San Francisco, en 2 dagen, las Vegas, 2 dagen Los Angeles als dagen waar je zelf heen kan gaan waar je wilt.,
Het liefst rij ik zelf daar met een auto rond, maar meine freunlein wilt er liever een nederlands sprekende gids bij.
Weet iemand toevallig het adres van Golden gym in Los Angeles waar Arnold heeft getraind???

:D lol je kunt maar problemen hebben ;)

2 opties die beiden al genoemd zijn. De dag dat je gaat je laatste shots test en deca zetten. Als je terug komt gelijk weer zetten en dus doorgaan met je kuur.

Of een week nadat je terug bent lekker met je nakuur beginnen en je resterende spul nog ff lekker in de kast laten liggen.

Nadeel van de eerste optie is dat je wel lekker schommelende hormoonwaardes krijgt.. lekker wat extra puisten en humeur wisselingen.. lekkel ;)

Fijne vakantie :thumb:

Terug
Naar boven