XXL Nutrition

Help met mijn kuur, vriendin heeft vakantie geboekt als verassing

Roy.Rademaker zei:
2 dagen San Francisco, en 2 dagen, las Vegas, 2 dagen Los Angeles als dagen waar je zelf heen kan gaan waar je wilt.,
Het liefst rij ik zelf daar met een auto rond, maar meine freunlein wilt er liever een nederlands sprekende gids bij.
Weet iemand toevallig het adres van Golden gym in Los Angeles waar Arnold heeft getraind???
deze ??

[Link niet meer beschikbaar]

Ja je kan daar in ieder geval trainen. en protein mee nemen voor je dagelijkse eiwitten.
En je komt terug als een grote man.:D

Laatst bewerkt:
De een kuurt er stiekum op los en de ander boekt zomaar een vakantie zonder te overleggen, leuke relatie....

Roy.Rademaker zei:
Maar er zijn genoeg mensen die 15 weken of zelfs 20 weken kuren.
Maar ja dat is natuurlijk nooit zonder tussenpauzes van 2 weken.
Toch heb ik vraagtekens of dit zo erg is. Eigen test aanmaak is er toch niet want met de nakuur is nog niet begonnen.

pauze 2 of 3 weken zou dan wel het maximum zijn omdat erna de werkzame stof niet meer werkt.

Of heeft iemand hier een tegenstrijdige theorie over?????????

Er zijn idd mensen die 15 weken of zelfs 20 wkn kuren, maar ik raad het je niet aan, omdat de minimale winst niet opweegt tegn de kans op sides.
Verder is het gewoon zo dat je klaar bent met de Testo voor je vakantie, als je van vakantie tuerg komt is de test nauwelijk smeer werkzaam in je lichaam en wil jij er nog winstrol in gaan prikken...??? Ik zou het niet doen in ieder geval.

Roy.Rademaker zei:
Het wordt een bustour van 13 dagen door het westen van de Verenigde Staten.
Ik heb alle hotels op internet al op gezocht, en zover ik hier vandaan kan zien zijn alle hotels op één na met gym. Dus trainen gaat daar wel lukken, maar is toch anders zonder trainmaat, plus het feit dat de bus ook s'avonds aankomt en in de volgende ochtend soms weer weg gaat.

Ik ben al in veel hotels gweest...en er was nog nooit een hotel met een fatsoenlijke gym waar jij waarschijnlijk uit de voeten kunt...hele lage gewichten...k*tapparaten...meestal el een drukbank...met top van 60 kilo ofzo...

idd.. gyms in hotels zijn shit.. varierend van 3 fietsen en een leg curl tot een dumbbell rekje en een multi-use kabelmachine :P

• Topic Starter Topic Starter
praetorian zei:
Ik ben al in veel hotels gweest...en er was nog nooit een hotel met een fatsoenlijke gym waar jij waarschijnlijk uit de voeten kunt...hele lage gewichten...k*tapparaten...meestal el een drukbank...met top van 60 kilo ofzo...

Bedoel je dan ook de hotels in de USA??

leeftijd en kuren....

Hello allemaal na een langen tijd weggeweest weer back alhoewel ik dagelijks hier post kom lezen een vraag aan jullie.

Zelf ben ik weer lekker bezig met trainen en een tijd geleden m,n kuur afgewerkt met goede resultaten.

Alleen m,n pa is ook 3 tot vier keer per week intensief aan het trainen,hij weet van mij dat ik wel eens kuur en nu komt hij op mij af of ik ook niet eens wat voor hem kan regelen (je gelooft je eigen oren niet).

Ik zeg ja ik zou het eerst moeten aanzien om te kijken wat erop jou leeftijd nog te doen is ,zijn fysiek is uitermate goed.

Zijn leeftijd is 55 jaar en weegt rond de negentig kilo zijn fysiek is uitermate goed.

Nou ik ben er zeer benieuwd om wat jullie hier van vinden. groeten the ossie.

the ossie zei:
Hello allemaal na een langen tijd weggeweest weer back alhoewel ik dagelijks hier post kom lezen een vraag aan jullie.

Zelf ben ik weer lekker bezig met trainen en een tijd geleden m,n kuur afgewerkt met goede resultaten.

Alleen m,n pa is ook 3 tot vier keer per week intensief aan het trainen,hij weet van mij dat ik wel eens kuur en nu komt hij op mij af of ik ook niet eens wat voor hem kan regelen (je gelooft je eigen oren niet).

Ik zeg ja ik zou het eerst moeten aanzien om te kijken wat erop jou leeftijd nog te doen is ,zijn fysiek is uitermate goed.

Zijn leeftijd is 55 jaar en weegt rond de negentig kilo zijn fysiek is uitermate goed.

Hee Ossie, welkom terug gozer! :)
Maar zou je niet even je eigen topic openen voor deze vraag?
;)

the ossie zei:

Hehe, ff iemand zijn topic komen vervuilen:p

Maar iig fijne vakantie :D

Terug
Naar boven