Fitness Seller

Help met supplementen

gewoondoen

Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
hi dbb

Ik ben ongeveer 3 maanden begonnen met bodybuilding. Ik doe 4x p/w een ub/lb en ben net 3 weken ongeveer begonnen met shakes gebruiken (whey en caseine van gold standard en unstoppable als pwo)
Heb geen voedingschema maar ik calc. wel wat ik eet, niet de kcal maar meestal alleen de eiwitten.
mijn vraag is ik lust helemaal geen groenten en ik weet dat er hiervoor capsules en drankjes voor zijn maar ik weet niet welke goed is en werkt. en ik lees ook veel over bcaa's. kan iemand een lijst maken met wat je echt nodig hebt? omega3,aminozuren enz. ik lees der veel over maar iedereen zegt wat anders dat laat mij in verwarring raken. dus mijn vraag is gewoon een lijst met dingen die je echt nodig hebt.

je hebt het volgende nodig om flink te groeien:
een voedingsschema

maak eerst een goed voedingsschema en vul dit daarna aan met supplementen, geloof me dat bespaard je een heleboel geld.

Iust je geen enkele soort groente?

hi dbb

Ik ben ongeveer 3 maanden begonnen met bodybuilding. Ik doe 4x p/w een ub/lb en ben net 3 weken ongeveer begonnen met shakes gebruiken (whey en caseine van gold standard en unstoppable als pwo)
Heb geen voedingschema maar ik calc. wel wat ik eet, niet de kcal maar meestal alleen de eiwitten.
mijn vraag is ik lust helemaal geen groenten en ik weet dat er hiervoor capsules en drankjes voor zijn maar ik weet niet welke goed is en werkt. en ik lees ook veel over bcaa's. kan iemand een lijst maken met wat je echt nodig hebt? omega3,aminozuren enz. ik lees der veel over maar iedereen zegt wat anders dat laat mij in verwarring raken. dus mijn vraag is gewoon een lijst met dingen die je echt nodig hebt.

Phil Heath eet ook amper tot geen groenten.

Zelf gebruik ik bodybuild vitamin pack. Denk er aan, supps zijn een toevoeging, geen vervanging.

• Topic Starter Topic Starter
Nee heb geprobeerd broccoli te eten maar moet gwn kokhalzen. Alleem komkommer en tomaat lust ik maar dat zijn de niet zo vitamine vollen groenten. En ik weet dat suplementen enkel toevoegingen zijn, maar met mijn groente gebrek heb ik zeker weten die vitamine pillen, omega 3 en al die dingen nodig. Kan iemand de nodige hieronder benoemen ? Gewoon doen gewoon

Misschien is het een optie groenten bij elkaar in de blender te doen en opdrinken. Dit werkt vaak ook bij jonge kinderen die geen groente lusten.

Je bent pas drie maanden bezig waarom nu al aan de pre-workout, nu moet je nog juist de motivatie en drang hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Motivatie zit er al in, en hoe. Over die pwo heb je misschien gelijk, ben van plan om het 1-2x in te nemen ivm lichaamswenning. Ik ben zeker weten nog een amateur op het gebied van bodybuilding maar ik leer sowieso elke dag wat, vooral met de motivatie die ik al 3 die 3 maanden heb. Ben ook zeker weten vooruit gegaan. Alleen weet ik dat bodybuilding 70-80% eten is daarom dat ik graag die capsules met vitaminen wil nemen. Die bodybuild vitamin pack ga ik zeker even onderzoeken. Als er nog suggesties zijn voor vitamines en de rest van de stoffen die ik nodig heb wil ik ze graag horen . Bedankt voor de reacties

Terug
Naar boven