Jamal Sinnema
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 65kg
Hallo mijn naam is Jamal ben 16 jaar en ik weeg 65 kilo ik doe aan kickboksen soms fitness ik in de sportschool maar voor de rest fitness ik elke dag thuis (push ups enso buikspieren trainen etc) heb daar wel aardig resultaat ben van plan om binnenkort een sportschool abbonement aan te vragen
alleen ik heb een probleem met het voeding ik heb geen flauw idee wat ik moet doen om spiermassa te kweken daarom ben ik hier om te vragen om tips en ik hoop dat jullie me kunnen helpen !
dit is dus wat ik dagelijks doe:
Ochtend
7:00 Bakje melk met cornflakes soms pap
10:45 2 boterhammen met pindakaas
Middag
12:35 2 boterhammen met kipfilet
15:00 boterham met ei
AVond
17:30 Wat de pot schaft meestal eten we rijst met kip
21:30 Bakje magere kwark met muesli erdoorheen + 4 crackers met beleg (pindakaas,jam,appelstroop etc)
heel veel mensen zeggen dat ik weinig weet maar dat is puur omdat ik bang ben om dik te worden ik wil heel graag spiermassa kweken alleen ik weet het juiste voedsel er niet voor hopelijk helpen jullie mij
Greetzz Jamal
alleen ik heb een probleem met het voeding ik heb geen flauw idee wat ik moet doen om spiermassa te kweken daarom ben ik hier om te vragen om tips en ik hoop dat jullie me kunnen helpen !
dit is dus wat ik dagelijks doe:Ochtend
7:00 Bakje melk met cornflakes soms pap
10:45 2 boterhammen met pindakaas
Middag
12:35 2 boterhammen met kipfilet
15:00 boterham met ei
AVond
17:30 Wat de pot schaft meestal eten we rijst met kip
21:30 Bakje magere kwark met muesli erdoorheen + 4 crackers met beleg (pindakaas,jam,appelstroop etc)
heel veel mensen zeggen dat ik weinig weet maar dat is puur omdat ik bang ben om dik te worden ik wil heel graag spiermassa kweken alleen ik weet het juiste voedsel er niet voor hopelijk helpen jullie mij

Greetzz Jamal

)