AndroidHealthClinic

HELP!! Mijn Biceps!!

KorpsMariniers

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
160kg
Vetpercentage
Hallo,

Ik train nu een tijdje en nu worden me schouders + onderarmen en triceps groter maar wat ik ook doe mijn biceps willen niet mee groeien!!

Wat kan ik het beste doen?

Post je trainingsschema eens zodat we kunnen zien hoeveel je bicep neemt met wat combineert. En heb je al veel gevarieerd in je oefeningen/reps en spiergroepen die je combineert met bicep?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb niet echt een vast schema. train om de dag dan me armen en dan die dag me borst/scouders. dan me rug. denk dat ik alles zon 1x in de week echt pak.

En owja 3 setjes van 10 neem ik altijd.
Mijn doel is veel massa in de borst en armen/shouders en de rug ''vleugels''
Gebruik:RPM
Whey
Dextro
NeoVar
Omega 3
Multivit

Welke oefeningen doe je voor rug? En combineer je nu al rug/bicep?

uuhm ja weet de benamingen allemaal niet zo goed.

maar iig die oefening dat je van boven af gewichten naar beneden moet trekken. voor de vleugels/biceps

En die enne dat je op een bankje zit en dat je je borst vooruit moet drukken en dant je soort roei beweging moet maken.

maar heeft u toevallig nog tips hoe ik snel massa opbouw? met veel kg en weinig reps of weinig gewicht en veel reps?

mvg

uuhm ja weet de benamingen allemaal niet zo goed.

maar iig die oefening dat je van boven af gewichten naar beneden moet trekken. voor de vleugels/biceps

En die enne dat je op een bankje zit en dat je je borst vooruit moet drukken en dant je soort roei beweging moet maken.

maar heeft u toevallig nog tips hoe ik snel massa opbouw? met veel kg en weinig reps of weinig gewicht en veel reps?

mvg

Hmm , verdiep je een beetje in de materie zou ik zeggen. Doe vooral compounds om massa te krijgen , normaal gezien als je massa gericht wil trainen moet je tussen de 6-12 reps trainen. Zo hoog mogelijk in gewicht.

Voor je rug doe zeker BOR's en chins en train je bicep met je rug mee. Je neemt je biceps al voor een groot stuk mee met je rug.

Okee hartstikke bedenkt!!

dan weet ik dat ook weer;)

mvg

idd probeer af te wisselen en kijk wat voor jou werkt...
6 weken 15 reps en 12 sets
6 weken 10 reps en 8 sets
6 weken 5 reps en 6 sets etc.

okee en dat steeds zwaarder gewicht?

wat ik trouwens ook merk is dat ik lang niet zoveel pomp meer in me biceps krijg want eerder stonden gewoon compleet strak!! maar dat heb ik nu ook niet meer zo erg. en toch gebruik ik RPM. maar dat zal allemaal wel aan me trainen liggen.

mvg

dips and chins.

Hoeveel kun je er ?
Hoeveel kon je er ?
En hoeveel kun je er over een half jaar ?

okee en dat steeds zwaarder gewicht?

wat ik trouwens ook merk is dat ik lang niet zoveel pomp meer in me biceps krijg want eerder stonden gewoon compleet strak!! maar dat heb ik nu ook niet meer zo erg. en toch gebruik ik RPM. maar dat zal allemaal wel aan me trainen liggen.

mvg

steeds een zwaarder gewicht is ook een manier van trainen wat je voor bv 6 weken kan gebruiken, je kan ook met steeds een lichter gewicht trainen.. er zijn zoveel variaties..
en er zijn zoveel pre wo middelen die voor een goede pomp zorgen, misschien werkt RPM voor jou niet en een ander middel wel

gooi er eens een supersetje tussen als je je biceps traint dan krijg je die pomp wel ;)

Bij dit soort dingen train ik die spiergroep gewoon een keer extra per week, werkt perfect.

Zoals gezegt, zorgen dat je variatie hebt in:
-De oefening
-het aantal reps en sets
-Het gewicht

En... mss is het toch handig een vast trainigsschema op te stellen/ te zoeken???

succes!

ja okee dat is waar.

hebben jullie toevallig een mooi schema voor me?
(wil veel massa in borst en armen/schouders + rug vleugels.

mvg

haha ja okee,

maar een schema die daar op gebaseerd is;)

Benen trainen :P

En de beentjes? Train je die niet?

Terug
Naar boven