Fitness Seller

Help mijn vriendin om Mis(s) Nederland te worden!!! (en verdien karma)

Voted en succes!

mijn stem heb je bro succes

done!!

Done, ze verdient het.

Testo zei:
Dat is een coole actie van je,bro....karma voor jou.

Ik ben het met het 2e gedeelte van je post ook helemaal eens en heb daar dus niks tegen in te brengen maar je post kwam in een split second zo ****ing onrespectloos over dat ik daar ff wat van wou zeggen.:p

Met veel respect dus? :D

j/k ouwe ;)

Gestemd, hoop dat ze wint :)

ik heb gestemd bro , is trouwens een lekker ding wens haar succes

ziezo

kvin ze wel mooier op de foto's die jij postte dan op de site zelf

heb op je vriendin gestemd

gestemd!!, mooi vriendin heb je en ook nog hindoestaans:thumbup:
lucky b*stard;)

DBC01 zei:
Oh er is nog iemand op dit forum die, als reactie op het laten stemmen op een gehandicapte vriendin, z'n geit vandaag gaat aanbieden ter stemming. Ik heb de naam nog niet onthuld om hem een afgang te besparen maar hij was ervan overtuigd dat als er op een gehandicapte gestemd kon worden, z'n geit ook in aanmerking kwam.

Kom maar uit de kast onbehouwen boer.

Waar blijft die onbehouwen boer met z'n geit dan? :rolleyes:

Waar blijf die beloofde karma? Ik was de eerste die gestemd heeft.

Hehehe....geen grappen met Diabolic.....voor wat,hoort wat!:D

Idd! Ik heb al gehad, dus mijn diabolische makker had dan ook al wat goddelijk karma-sap moeten krijgen!:D

Testo zei:
Hehehe....geen grappen met Diabolic.....voor wat,hoort wat!:D

Zo is het verdomme, als er in de titel en de openingspost staat dat je karma zal ontvangen door te stemmen en je bent de eerste die stemt dan verwacht ik een snelle injectie met speroïne:D :D Anders word ik razend:D

• Topic Starter Topic Starter
Diabolic zei:
Waar blijf die beloofde karma? Ik was de eerste die gestemd heeft.

Geduld is een schone zaak. :P Uiteraard probeerde ik jou in de 1e karma ronde als eerste karma te geven, maar dat lukte nog niet omdat ik eerst karmapunten over andere gebruikers moest verdelen. Bij de volgende karmaronde zit je er als eerste bij.

Terug
Naar boven