XXL Nutrition

Help ons een auto winnen!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

idd die kerel licht nu heel erg voor.. maar ik stem nog wel een keer met een andere emailadres omdat ik zon focking aardig persoon ben
 
My vote is in. 200vote's achterstand :(
die ander 3 blijven wel hard achter.
 
Die stemmen gaan nog omlaag, ik weet het cker. Jullie zitten allebei vals te spelen door meerdere keren te stemmen, waarschijnlijk gaan ze IPs controleren en kijken hoeveel stemmen er echt uniek zijn.

Hij moet dus hier gewoon zoveel mogelijk mensen zien te krijgen en als ie genoeg unieke stemmen heeft wint ie alsnog.
 
Die stemmen gaan nog omlaag, ik weet het cker. Jullie zitten allebei vals te spelen door meerdere keren te stemmen, waarschijnlijk gaan ze IPs controleren en kijken hoeveel stemmen er echt uniek zijn.

Hij moet dus hier gewoon zoveel mogelijk mensen zien te krijgen en als ie genoeg unieke stemmen heeft wint ie alsnog.

ik snap die IP shit nooit. alsof de computer die ik gebruik alleen maar door mij gebruikt kan worden :S
 
Ja we worden idd geowned momenteel :( De hele week liggen we zeker 500 stemmen voor en dan dit hehe..

Nuja het kan nog allemaal, Michiel is vast nog iets van plan, ie heeft nog 6u!

Karma komt nog als ik op mijn pc thuis zit ;)

En over de opmerking om zelf veel e-mailadressen aan te maken; ik zit momenteel in de blok dus ik heb er geen tijd voor, en verder moet je echt al véél mensen hebben die dan meedoen, want tegenwoordig worden er meer dan 100 stemmen per uur gehaald :(
 
Zet ook gewoon op FOK! neer ofzo...
 
Ja we worden idd geowned momenteel :( De hele week liggen we zeker 500 stemmen voor en dan dit hehe..

Nuja het kan nog allemaal, Michiel is vast nog iets van plan, ie heeft nog 6u!

Karma komt nog als ik op mijn pc thuis zit ;)

En over de opmerking om zelf veel e-mailadressen aan te maken; ik zit momenteel in de blok dus ik heb er geen tijd voor, en verder moet je echt al véél mensen hebben die dan meedoen, want tegenwoordig worden er meer dan 100 stemmen per uur gehaald :(

Hangt ervanaf als je 10 familieleden en 10 vrienden kan ínzetten kan je toch rond de 250 votes per uur zitten ongeveer.

Uiteraard is wel erg veel moeite.
 
Gestemd!

Maak u gewoon lid van elk ****in forum van de benelux en post dit topic ofzo.
Je doet toch bijna ALLES voor een auto. ;)

Ohja, vrienden, vergeet niet de stem achteraf nog te activeren.
 
OK weet hoe je nog vrij easy kan winnen.. doe het best met vrienden.

Allemaal op omegle.. er zitte nu wel minder chineze.. die je vriendje wille zijn xD jammer genoeg probeer er gewoon zoveel mogelijk te overhale om te stemmen moet lukken!
 
Denk niet dat ze dat op omegle voor je over hebben tenzij je een goed gesprek van een half uur eerst gehad hebt.
 
Denk niet dat ze dat op omegle voor je over hebben tenzij je een goed gesprek van een half uur eerst gehad hebt.

Bwa na enkele minuten zou het toch moeten lukken als je het subtiel aanpakt.. dno
 
kheb nogsteeds geen mailtje hoor :P na 4 uur?
 
Je loopt écht heel ver achter. Tijd voor FOK!
 
Shit heb per ongeluk op de verkeerde gestemd , nuja 1 stemt maakt dan ook de zak uit
 
Back
Naar boven