zzottozz
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 11%
Dag ieder1, ik zoek 8er hulp voor kuur suggesties.
Ik ben namelijk al een jaartje clean van de aas heb al wat ervaring met aas maar heb die niet echt goed gebruikt( dom van me weet ik dus no comment on this pls, thx
) nu zou ik graag trg beginnen kuren mijn vraag is dus wat zou ik me beginnen? Is mijn lichaam de test, dec …etc al gewoon of gaat een nieuwe kuur het effect geven alsof ik mijn eerste kuur zet? Ik vraag me nu af wat ik zou pakken, D-boll wil ik niet doen gewoon om de reden dat het meer vocht is of iets anders.
Mss test-e only kuur 250-500-750-1000… wat raden jullie aan
I dunno zeg maar + een oral ( winny ) maybe ? al vast bedankt voor de hulp
ik doe dit pas als ik 80-85kg weeg.
Ik ben namelijk al een jaartje clean van de aas heb al wat ervaring met aas maar heb die niet echt goed gebruikt( dom van me weet ik dus no comment on this pls, thx
) nu zou ik graag trg beginnen kuren mijn vraag is dus wat zou ik me beginnen? Is mijn lichaam de test, dec …etc al gewoon of gaat een nieuwe kuur het effect geven alsof ik mijn eerste kuur zet? Ik vraag me nu af wat ik zou pakken, D-boll wil ik niet doen gewoon om de reden dat het meer vocht is of iets anders. Mss test-e only kuur 250-500-750-1000… wat raden jullie aan
I dunno zeg maar + een oral ( winny ) maybe ? al vast bedankt voor de hulpik doe dit pas als ik 80-85kg weeg.