Fitness Seller

Help! Spierverlies? Ipv vetverlies..!!

Denneke

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Heej,

ik ben nu een paar maanden fanatiek aan het sporten en heb daarbij trainings-envoedingsschema opgesteld!

Ik train 4x per week, mijn voedingsschema volg ik niet meer precies maar wel in grote lijnen, ik zorg dat ik genoeg binnen krijg iig!!

Nu zag ik eindelijk vooruitgang in onder andere toename van borst spiermassa! :)

echter nu ben ik pas geleden begonnen met cardio, eerst 30 min crosstrainer en nu deze week 45 min (na de kt met hartritme van 130-140 (ik kan nog zinnen zeggen zonder adem te happen) Om spierverlies tegen te gaan doe ik na de kt en voor de cardio een 15 gr eiwit shake met water.. Ik ben rond 9 uur klaar en dan rond half 11 pak ik nog 500 gram kwark.

Echter nu merk ik dat mijn borstspieren echt weer minder zijn geworden.. Het tekend nu nog amper af op mijn tshirt maar dat deed het van te voren wel
meer!

Ik wil wel afvallen (17%) wat het meest bij mn buik zit (buikvet) maar niet ten kostte van de progressie die ik maak! Ben een ecto dus het gaat al langzamer.. (1.93 bij 88 kg)

iemand?

Je zal een keuzen moeten maken:

- vet verliezen en spier verliezen: het spierverlies kan je beperken door op een goede manier te cutten (zie cutsectie/sticky).

- Spier aankomen en vet aankomen: het vet dat je aankomt kan je beperken door clean te bulken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe nu eigenlijk al aan cleanbulk.. Ik volg mijn voedingsschema jn de ochtend en de middag, savonds wat de pot schaft (verschilt dus) en savonds al minder.. Maja.. Ik wou juist nu iets afvallen voor de zomer.. Maar ik dacht dat je dan spiermassa amper verliest met een shake.. Maar is bcaa dan zoveel beter?

Maar geleidelijker? Hoe doe je dat? Minder cardio?

Ik denk wel dat ik stop met cardio nu! Liever een mini buikje die ik kan inhouden :p dan al mn spiermassa kwijt..

Ik doe nu eigenlijk al aan cleanbulk.. Ik volg mijn voedingsschema jn de ochtend en de middag, savonds wat de pot schaft (verschilt dus) en savonds al minder.. Maja.. Ik wou juist nu iets afvallen voor de zomer.. Maar ik dacht dat je dan spiermassa amper verliest met een shake.. Maar is bcaa dan zoveel beter?

Maar geleidelijker? Hoe doe je dat? Minder cardio?

Ik denk wel dat ik stop met cardio nu! Liever een mini buikje die ik kan inhouden :p dan al mn spiermassa kwijt..

Je moet gewoon een strict schema hebben qua voeding als je wil cutten. Het zal echt niet de whey of de bcaa zijn die het verschil maakt; maar vooral de rest. BCAA is wel een leuke toevoeging in de cut.

Dat is toch ook geen zicht als je je buik inhoudt. Ik hou hem zoveel mogelijk uit altijd xD

Iemand die me kan vertellen welke bcaa supp aan te raden is? Zoveel soorten! Ik wil vanavond graag bestellen!! Bvd!

Iemand die me kan vertellen welke bcaa supp aan te raden is? Zoveel soorten! Ik wil vanavond graag bestellen!! Bvd!

het werken van BCAA is niet algemeen bewezen! het kan echter wel zijn dat het bij jou werkt dus probeer het uit zou ik zeggen.
ja kan anderzijds ook een whey isolaat shake nemen

Als we het over goede bcaa hebben, dan is deze goed? http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren-alle/body-fit-sportsnutrition/pure-muscle-bcaas

of is er betere? Ander merk? Of extra toevoegingen?

Ja erg goeie BCAA en niet echt duur. Maar de smaak is wel slecht; maarjah je moet er iets voor over hebben =)
Ik doe eigenlijk BCAA voor en tijdens trainen en EAA erna ^^

Anders kan je ook de EAS (essential amino stack) van XXL nemen. Smaak is goed vind ik en je hebt BCAA en EAA in 1. Hou wel rekening dat je minder BCAA hebt dan in de versie van BF shop.

het werken van BCAA is niet algemeen bewezen! het kan echter wel zijn dat het bij jou werkt dus probeer het uit zou ik zeggen.
ja kan anderzijds ook een whey isolaat shake nemen

BCAA en whey heeft verschillende opnamesnelheid (afgezien of het werkt), en whey bevat wat koolhydraten waardoor het niet echt goed is om tussen kt en cardio in te nemen.

BCAA en whey heeft verschillende opnamesnelheid (afgezien of het werkt), en whey bevat wat koolhydraten waardoor het niet echt goed is om tussen kt en cardio in te nemen.

Als je whey hebt neem je die beter voor je KT zodat deze opgenomen wordt rond het moment dat je aan de cardio gaat beginnen; dan wel isolaat idd.
Maar ik neem toch een kleine dosis glucose tijdens de KT opdat ik wat meer kracht zou hebben, maar ook net te weinig om erna nog wat energie over te hebben van de ingenomen glucose; zodat de cardio meteen op vetverbranding gaat!

Je moet gewoon een strict schema hebben qua voeding als je wil cutten. Het zal echt niet de whey of de bcaa zijn die het verschil maakt; maar vooral de rest. BCAA is wel een leuke toevoeging in de cut.

Dat is toch ook geen zicht als je je buik inhoudt. Ik hou hem zoveel mogelijk uit altijd xD

Beetje inhouden moet kunnen toch anders heb je zo'n vage houding :p

Hoeveel gram eiwitten krijg je per dag binnen?

WHEY werkt sowieso en heeft niet altijd koolhydraten! als je pure whey of isolaat neemt dan heeft het geen koolhyraten

Hoeveel gram eiwitten krijg je per dag binnen?

Smorgens pak ik 28 gram whey

Ik eet op brood overdag een hele kipfilet (Rond de 150 gram)

Daarnaast op brood pindakaas, daar zit ook eiwitten in

Avondeten? Wat de pot schaft...

Voor de KT 15 gram whey en na de KT en voor de Cardio 15 gram whey

Voor het slapen 500 gram kwark

Genoeg eiwitten dus neem ik aan... Morgen eens die bcaa bestellen..

Vet wat ik heb is echt alleen maar buikvet (zal best nog verder vet hebben maar echt echt maar weinig)

Bedankt voor de reacties!

Dank voor de reacties! Ik heb de hoeveelheden vergeleken met de Essential Amino Stack van XXL nutrition en het scheelt niet zo heel veel, bij EAS wel een completere stack dus die zojuist maar besteld :)

30 euro, valt dus ook nog mee voor te proberen een keer!

Bedankt :)

Dank voor de reacties! Ik heb de hoeveelheden vergeleken met de Essential Amino Stack van XXL nutrition en het scheelt niet zo heel veel, bij EAS wel een completere stack dus die zojuist maar besteld :)

30 euro, valt dus ook nog mee voor te proberen een keer!

Bedankt :)

graag gedaan, hopelijk goed resultaat!!

Terug
Naar boven