XXL Nutrition

(Help)Thuis gaan trainen.

faith1987

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik ben nieuw hier, en heb niet zo veel evaring met het "trainen".
Maar ik wil nu beginnen met trainen. Het liefst wil ik dit thuis doen.
Helaas heb ik nog geen gewichten etc. Dus wil ik gewoon beginnen met simpel: push up, sit ups ( wat je nog meer kan doen ? )

Ik wil wat gespierder worden, dat is simpelweg mijn doel.

Ik ben 21 Jaar en weeg 70 Kilo en ben 1,90 lang.

Nu hoop ik dat iemand mijn kan helpen met wat advies. ( Wat ik het best kan eten ? en hoe ik het best kan trainen ? )

Of kan iemand een shema maken ? met wat ik moet eten en hoeveel etc.
En een training schema.

Alvast bedankt !

Ga naar een sportschool anders doe je toch alle oefeningen verkeerd omdat ze je nooit aangeleerd zijn en zie je nog geen resultaten. Doe niet moeilijk en meld je gewoon aan in een sportschool.

Zonder gewichten lijkt me niet echt een geweldige training dan Maarja zoals Cr0n0s al zegt ga gewoon naar de sportschool daar word je tenminste wat geleerd i.p.v. wat gekloot in huis

(ctrl c + ctrl v)

dumbbells kopen, barbell kopen, shitload aan gewichten kopen, verstelbaar bankje, evt. powerrack.

trainen,

eten,

trainen,

nog meer eten,

slapen...

Thuis trainen is helemaal niks mis mee (ik train thuis ja ;) )en je kunt je op internet alles opzoeken wat je op de sportschool ook te horen krijgt. + op een k*t sportschool (waar ik een paar weken heb gezeten) werden mij dingen geleerd waar ik achteraf alleen maar om kan lachen..
Uitvoeringen zoals kickbacks tot max 5 kilo en zulk soort dingen:P

Klopt maar ga dan ook naar een fatsoendelijke sportschool en niet naar zo'n school met hersensloze debielen die je kapot slaan met buikspierkwartier.:D

als je thuis wilt trainen kan je deze site denkek wel gebruiken:
[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Thanks, staat echt veel info op die site!.

Ook bedankt voor de andere reacties.

en voor schemas kan je altijd zijn beginnerschema's nemen, wel wat aanpassen

Terug
Naar boven