Fitness Seller

Help wat moet ik gebruiken

sezer

Novice
Waardering
0
hallo ik zal me eerst eve voor stellen ik ben sezer ben 21 jaar en woon in rotterdam.

had een vraagje ik ben 1.77 ongv en ben 86 kilo (26%vet) het meeste vet zit in me boven ligaam me armen en benen zitten weinig.
ben nou een maand bezig met fintnes
en was van plan om een kuurtje te nemen
ik vertelde een vriend dat ik vet wou verbranden en meer spier massa wou bouwen
hij raate me aan om anavar te gebruiken een kuur van 8weken
hij vertelde me dat het de beste was voor mij om anavar te gebruiken met een goeie eetschema.

is het waar dat het de beste is voor mijn ligaam?>???

of weten jullie wat anders

ehmm als ik mag voorstelle Gebruik niks
Na 3 maand kan je nog nie super super veel verschil zien .
maak een goed eetschema
ga door naturel en heb discipliene!

iniedergeval succes met wat je gaat doen

• Topic Starter Topic Starter
je heb gelijk dat naturaal het beste is maar ik heb gewoon besloten om iets te proberen en minder eten en anders eten of aanpassen gaat moeilijk heb al een heel druk leven ik eet wat ik tegen kom:P

Beste voor jouw lichaam is eerst jouw voeding aanpassen, en zakken met die BF%.
Ondertussen ook goed verdiepen in AAS zodat je weet waar je aan begint.
Als je dat hebt gedaan, post je je voorstel hier op de forum, zodat wij er kritisch naar kunnen kijken.

ik weet waar ik aan begin ik heb veel gelezen over anavar en andere maar ik weet niet zelf 100% of het wel geschikt is voormijn als dat niet zo is welke wel dan dat wou ik graag weten

nu kuren zou idd veel te vroeg zijn , minstens 6 maand goed trainen voor je begint te kuren , vind ik he :) , ik zou het eigenlijk pas gebruiken na een paar jaar als het niet echt meer vorderd , om dan even over een plateau te geraken , en dan erna gewoon hard trainen om er proberen zoveel mogelijk van te behouden

heb je er problemen mee jongen? over me nederlandse taal zit ik je er mee dwars of sta ik je daar mee inde weg wil ej me beledegen of zit ej doel ergens anders ? kom op

heb je er problemen mee jongen? over me nederlandse taal zit ik je er mee dwars of sta ik je daar mee inde weg wil ej me beledegen of zit ej doel ergens anders ? kom op

Niet druk om maken kerel.

Je vetpercentage die 26 procent heb je die laten meten met een huidplooitang?

Ga trainen en heb discipline. Je wordt nooit groot op een paar maand.
Als je niet goed gaat eten is je kuur weg gesmeten geld waar je uiteindelijk niets aan overhoud. Ga trainen en wil niet zoals iedereen op een jaartje groot zijn want dat gaat allemaal vies tegenvallen.
En idd, leer Nederlands.

dus je traint een maand en je wil gaan kuren .
goed bezig zal ik maar zeggen zorg eerst dat je voeding en training in orde is train nog een jaar of twee naturel en denk dan nog eens over een kuurtje na.

ik zou je verstand gebruiken

Ik zou helemaal niet denken aan kuren vriend. Kuren is en blijft gevaarlijk. Zolang dat je de nodige kennis niet hebt van de middelen zou ik er niet aan beginnen. Verdiep je maar eerst in de materie dan zal je wel tot de conclusie komen dat het véél te vroeg is om aan de naalden te zitten.

Je kan gemakkelijk je vetpercentage laten zaken met legale middelen die gezonder zijn. En dan nog, je hoeft niet persé iets te gebruiken om te dieëten.

Conclusie: gebruik je verstand zoals Dvo zegt ;)

hallo ik zal me eerst eve voor stellen ik ben sezer ben 21 jaar en woon in rotterdam.

had een vraagje ik ben 1.77 ongv en ben 86 kilo (26%vet) het meeste vet zit in me boven ligaam me armen en benen zitten weinig.
ben nou een maand bezig met fintnes
en was van plan om een kuurtje te nemen
ik vertelde een vriend dat ik vet wou verbranden en meer spier massa wou bouwen
hij raate me aan om anavar te gebruiken een kuur van 8weken
hij vertelde me dat het de beste was voor mij om anavar te gebruiken met een goeie eetschema.

is het waar dat het de beste is voor mijn ligaam?>???

of weten jullie wat anders

ja, ik weet iets anders, ga lopen, you fat bastard :D

Terug
Naar boven