XXL Nutrition

Help wat moet ik gebruiken

Komaan mensen, over zijn schrijfwijze moet je niet te veel over memmen, hij is duidelijk allochtoon(Sezer is een slavische naam denk ik) en Nederlands is niet zijn moedertaal.

Ik wil jullie wel eens Frans of Italiaans horen spreken...

En als hij wel Nederlander is, is hij ws niet 100%

Een maand bezig en een kuurtje, strak plan. Fijne vriend heb je ook die je een kuurtje aanraad terwijl je traint. Ga eerst eens werken aan je lichaam en kom over een jaartje of wat nog maar eens met zo'n vraag.

Komaan mensen, over zijn schrijfwijze moet je niet te veel over memmen, hij is duidelijk allochtoon(Sezer is een slavische naam denk ik) en Nederlands is niet zijn moedertaal.

Ik wil jullie wel eens Frans of Italiaans horen spreken...

En als hij wel Nederlander is, is hij ws niet 100%

Wat een begrip hier:rolleyes:
Als zn schrijfwijze beroerd is mag er wat van gezegt worden, allochtoon of niet!!

Maar ik vind het wel meevallen:D

TS, probeer naturel zoveel mogelijk te zakken in BF.
Tot het niet gaat en je spiermassa verliest, dan kan aas erg handig zijn.

Neem een strak dieet (zat voorbeelden op dbb) en doe zeker 5 keer per week cardio.

• Topic Starter Topic Starter
jongens sorry nederlands taal schrijfen is nooit me beste vak geweest maar spreken doe ik vloeiend en ben geboren in nederland (rotterdam:D ) en me OUDERS zijn van turks afkomst maar ik hoop dat jullie wel kunnen begrijpen wat ik bedoel?

ik heb me vet laten meten met zo een aparaat inderdaad

ik heb 7 jaa lang op kikbox gezeten heb een blusure gehad ben er 3 jaar tussen uitgeweest en ken niet meer kikboxen en in die 3 jaar ben ik wat dikker geworden (me buik grotens deel) bennen en armen vallen mee

ik heb na ged8 ik ga het doen ongeveer over 2 maanden maar ik wil graag hooren wat ik moet nemen spiermassa en vet verlies en ga me eet wijze veranderen (ben al bezig) ( en anavar is dat nix?

waarom begin je niet gewoon met eerst een paar maanden goed op de voeding letten en hard trainen, als je wat droger staat werken veel aas nog beter ook.

er gaan hier mensen door het lint als er een niet helemaal juist kuurvoorstel geplaatst word terwijl deze mensen al wel jaren trainen en zich er zeker te weten al veel dieper in hebben verdiept. en op dit voorstel word weer zo gereageerd alsof het normaal is maar hij toch nog even moet wachten, lekker krom hier allemaal af en toe

De zomer komt eraaaaaaaaaaaan.

Trouwens Big_T de zomersporters krijgen die nou ook extra karma bij aanmelding vanwege het hoge lachgehalte?

CLEN ???

Mzzl.

ik weet waar ik aan begin ik heb veel gelezen over anavar en andere maar ik weet niet zelf 100% of het wel geschikt is voormijn als dat niet zo is welke wel dan dat wou ik graag weten

Wil je deze shit continu gebruiken? Je zegt:"Ik eet wat ik tegen kom". Ja heb je straks ietsje minder vet. Stop je met je shit; Ben je in no time weer lekker vet en hoogstwaarschijnlijk nog vetter dan ooit voorheen. Je wilt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Maar goed, doe wat je zelf denkt goed te zijn.

Oh ja. Wat je moet gebruiken is een potje discipline! Kost iedergeval niets.

Kerel als ik jou was zou ik gewoon 10 verschillende soorten aanschaffen.
En gewoon stoppen met trainen Alles eten wat los en vast zit!!

Hoe denk je dat ronnie en jay zo suc6vol zijn!

Je moet vooral geen trainingsschema, eetschema laten maken gewoon spuiten en slikke dan kom alles goed!!!!!

Hahaha later!

Reacties hier zijn erg flauw.

Is iedereen met genoeg BB kennis geboren hier of zo?

sezer en synthol a match made in heaven.......

Cardio :)

Reacties hier zijn erg flauw.

Is iedereen met genoeg BB kennis geboren hier of zo?

kun je wel een beetje verwachten met zulke topics he ;)
Ze schieten als paddestoelen uit de grond tegen de zomer aan, de ene nog belachelijker dan de andere.

hallo ik zal me eerst eve voor stellen ik ben sezer ben 21 jaar en woon in rotterdam.

had een vraagje ik ben 1.77 ongv en ben 86 kilo (26%vet) het meeste vet zit in me boven ligaam me armen en benen zitten weinig.
ben nou een maand bezig met fintnes
en was van plan om een kuurtje te nemen
ik vertelde een vriend dat ik vet wou verbranden en meer spier massa wou bouwen
hij raate me aan om anavar te gebruiken een kuur van 8weken
hij vertelde me dat het de beste was voor mij om anavar te gebruiken met een goeie eetschema.

is het waar dat het de beste is voor mijn ligaam?>???

of weten jullie wat anders

Kuren is verantwoordelijker als je eenmaal een stricte lifestyle hebt met een goed uitgebalanceerd dieet, voldoende rust en killer trainings.
In dit geval wil je het als noodoplossing gebruiken, ik vind dat je dat uit je hoofd moet zetten. Voor jou is zoveel te bereiken zonder middelen, ga gewoon op zoek in de voedingssectie en stel een dieet samen, vervolgens cardio erbij, en laat dat vet% zakken.
Wie weet ben je over een paar jaar op een punt aangekomen waar je serieus kan gaan denken over een kuur, maar met deze stats neemt niemand je serieus.

Succes.

kun je wel een beetje verwachten met zulke topics he ;)
Ze schieten als paddestoelen uit de grond tegen de zomer aan, de ene nog belachelijker dan de andere.

Kerel, dat is toch ieder jaar zo?

Zie je toch in januari al aankomen.

Het punt is dat iedereen een keer begonnen is.
Vragen kunnen erg dom over komen, maar hij vraagt tenminste.

Zolang een TS open staat voor commentaar vind ik het altijd de moeite waard on normaal te helpen.

Ik heb de zomer in mn (ana)bol!!!!! :thumbs:

ga gewoon lekker trainen, en zoek 's hier op het forum voor info.
kan je dan altijd nog kijken wat je doet...

Tip, gewoon eerst rustig wat afvallen, veel spieren hebben is wel leuk. Maar met 26% BF zul je voor de zomer echt geen six pack krijgen.

Nu weet ik niet wat je doel is, zelf denk ik dat je gewoon nog een kuurtje voor de zomer wilt pakken zodat je er dan al een stuk beter uit zal zien tijdens de zomer en je jezelf laat ompraten door een vriend die een goede gain heeft gehad tijdens de kuur.

Indien dat. Je zult massa gainen door die kuur alleen met zo'n hoge BF zul je niet bepaald defenitie zien. Je zult sterker en zwaarder ogen.

Dus gewoon tip, zorg dat je op 14% BF of lager beland voor de zomer en train gewoon door. Dan ga je gewoon na de zomer bulken en als je 6 maanden traint en je moet en zal een kuur pakken. Doe het dan, maar niet doen is altijd nog beter.

En als je hier moet vragen of deze kuur goed voor je is weet je nog niet genoeg over anabolen etc, Daarnaast als ik nog dat je eet wat je tegenkomt en een druk leven hebt. Ga eerst zorgen dat je goed eet, genoeg slaapt en goed train. Je zult merken dat je dan veel meer progressie zult hebben. Dus dan is een kuur ook helemaal niet nodig. Eerste jaar maak je toch al grote gain mits je versoenlijk traint.

Terug
Naar boven