Fitness Seller

Help wat moet ik gebruiken

nu kuren zou idd veel te vroeg zijn , minstens 6 maand goed trainen voor je begint te kuren , vind ik he :) , ik zou het eigenlijk pas gebruiken na een paar jaar als het niet echt meer vorderd , om dan even over een plateau te geraken , en dan erna gewoon hard trainen om er proberen zoveel mogelijk van te behouden

lol 6 maanden okeej dat vind jij ki zou voor 6 jaar gaan ghehe :D

Ik zie een aantal goede posts hier.

De beste man in kwestie moet inzien dat deze sport er 1 van jaren en jaren is en niet van weken.

Nu kuren zonder je lichaam wat trainingsjaren te gunnen (je kennis over training en voeding is nu nihiel vrees ik) en zonder enig idee te hebben waar je mee bezig gaat zijn is gekkenwerk.

Kies voor je gezondheid en verleg je focus van de AAS op training en voeding. Je kan daar op dit moment nog zo gigantisch veel uithalen.

Suc6.

Kerel, dat is toch ieder jaar zo?

Zie je toch in januari al aankomen.

Het punt is dat iedereen een keer begonnen is.
Vragen kunnen erg dom over komen, maar hij vraagt tenminste.

Zolang een TS open staat voor commentaar vind ik het altijd de moeite waard on normaal te helpen.

Ik heb het vorig jaar maar passief meegemaakt, ik zit hier nog geen jaar.
Ik probeer me sinds pas een paar maandjes zo goed mogelijk in te lezen erover. En ik vind dat iedereen dat hoort te doen [inlezen, minimaal de basis] voor die vragen gaat stellen, als dan nog iets onduidelijk is of als je een mening wilt ok. Maar geef toe, iemand die net een maandje sport, waarschijnlijk niet eens een eet-schema heeft of weet hoe die moet trainen, zich nog totaal niet heeft ingelezen over AAS, en dan hier komt voor advies, dan kun je deze antwoorden verwachten. Ik vind het onverantwoord dat mensen beginnen met AAS zonder er ook maar iets van af te weten.

mja, dat is alleen mijn mening :p

precies, de sterkste anabool is nog altijd voeding ;)

niet als hij zou gaan cutten straks :D

je hebt een hoog bf breng dat langzaam trug door te cutten, plus krachttraining en cardio geniet ervan hoe je lichaam dan al veranderd, jezal versteld staan als je er de dicipline voor hebt !! en als je hier klaar mee bent ga je bulken je zal dan ook versteld staan hoe je groeit over de jaren, geduld is een kwestie. leer leer leer over voeding training ezv. op den duur ga je er wel anders over denken over aas gebruik !!

na 1 maand trainen gaan kuren: belachelijk voorstel. punt. zeg het hem.

Zulk TS zijn dus wel mensen die gaan kuren, wat jullie ook zeggen.

Ik lees hier nu ook al geruime tijd mee en weet nog steeds niet van
welk hout pijlen maken. En ik heb nog steeds minder dan 1000 posts.
Mag ik dan ook niets vragen ivm AAS?

:roflol: geweldig dit :D

Wat moet ik gebruiken..?

let's start with a spelling checker..

Sezer, ik zou eerst flink dieten en zakke met je bf. Daarna gaan kuren en spiermassa zetten. Je kuurt sowieso veel te vroeg maar op deze manier doe je het tenminste nog enigzins goed.

Zulk TS zijn dus wel mensen die gaan kuren, wat jullie ook zeggen.

Ik lees hier nu ook al geruime tijd mee en weet nog steeds niet van
welk hout pijlen maken. En ik heb nog steeds minder dan 1000 posts.
Mag ik dan ook niets vragen ivm AAS?

tuurlijk vragen mag altijd en dan proberen wij je het goede antwoord te geven natuurlijk en het is nu eenmaal zo dat te vlug beginnen met aas (weet ik proefondervindelijk)eigenlijk niet goed is;maar ik weet ook dat we de meeste toch niet tegen kunnen houden en ja dan is het beter om ze van zo goed mogelijk advies te geven maar proberen wij je eerst op andere gedachten te brengen.

rome is ook niet in een dag gebouwd.
weet niet hoeveel kennis je hebt opgebouwd in een maand van de hele sport?
das dus voeding training rust en evt AS...
denk niet dat je in 1 maand tijd alles al hebt geoptimaliseerd dan heeft AS toch niet het gewenste effect...

zou zker eerst naturel doorgaan!!!!

Terug
Naar boven