Fitness Seller

hematocriet up up up

Joppe

Novice
Elite Member
Waardering
0
Haai sportfanaten,

question

Kan dit mij helpen en gaat mijn hematocriet niet nog hoger.Momenteel 52, max waarde is 50.

6 weken

testo en 1x om de 15 d 250mg/ml
Deca 1x om de 7 d 200mg/ml
Jintrop 1x ed 1unit vanaf dag 22/42
Arimi 1/4 elke 3dag----oestro omlaag--vet minderen
Proviron 1x ed 25 mg---vrije testo omhoog- iets harder worden

Dit vanaf dag 1 tot 42.

Dag 54 start ik met clomid week 1-- 50mg ed. week 2-- 25 mg ed.
Ziet er niet heftig uit maar moet ook niet, wil gewoon zoveel mogelijk vet weg en spieren op zijn minst behouden.

en dan maar fietsen en trainen 3x per week kracht 50min/ cardio 15 tot 20min. 2x per week kracht in de kliniek. Voeding ongeveer 45%prot,30%khd,25%vet.

Greetz :wl:

wat bedoel je juist?
ben je nu bezig met dit kuurtje en stijgt daardoor je hematocriet
of heb je nu al een hematocriet van 52?
en ga ja beginnen met dit kuurtje
hoe komt het dat die nu op 52 is?
en waarom wil je niet dat die nog hoger gaat worden?

Ik begrijp helemaal niet waar je naartoe wil kerel ???
Kun je eens verduidelijken wat je allemaal bedoeld wat je doelen en je stats zijn
Btw die kuur slaat precies op niet veel mtje 20 dagen hgh 1iu
en als je al probs hebt met je hematocriet zou ik der al helemaal nie aan beginnen

elke anabole steroide doet je rbc verhogen dus denk niet dat het er lager van zal worden wel hoger.

• Topic Starter Topic Starter
FF verduidelijken,
ik ben al een drietal jaar in behandeling bij een endocrinoloog voor een aantal aandoeningen, hij behandeldt mij met Armour thyroid (schildklierpreparaat t3+t4 samen) 90mg ed., testo enanthaat 205 mg/ml 1x om de 12 dagen, dhea 35 mg ed,pregnenolone 50mg ed. Ook een tijdje +- laatste 7 maanden deca 50mg/ml om de 12 dagen voor reumatische pijnen.

De behandeling mist zijn effect niet, ik wat spieren bijgekomen maar bijna geen vet.

18 maanden geleden woog ik nog 149.9kg met 56% vetmassa.

In oktober heb ik een operatie ondergaan aan de rug (Dynesis techniek). Heb daarom mijn dosissen test en en deca verhoogt om sneller te revalideren
test en om de 10 dagen 250
deca om de 7 dagen 200
Voor een periode van 8 weken ongeveer.

Nu laten de bloedafnames zien dat mijn oestrogeen wat hoog ligt en mijn hematocriet ook. Ondertussen gebruik ik al twee maanden niks meer versterkend, begin te verzwakken en daarom deze vraag. De endocrino vertelt mij alleen dit, verder niets. hij had beter van in het begin ook iets tegen het aromatizeren gegeven, tja niks aan te doen. Nu wel arimi gekregen. Maar ik wil zeker zijn van wat en hoe daarom mijn vraag

Als laatste ja ik wil dit gebruiken als kuurtje. Ik wil vet kwijt en wat ik van spieren heb blijven behouden. Na vijf jaar ziekteverzekering ben ik het beu om altijd maar van de ene arts naar de andere te worden gestuurd, medikatie te krijgen, op te blazen en dan als antwoord te krijgen, moet je mee leren leven. No way, kan ik niet, ben daar te ijdel voor. Nu wil ik meer uit het leven halen.

Hematocriet moet naar beneden! vrije testo omhoog! oestro omlaag!

Laat iets weten komop met die oplossingen,

Hematocriet moet naar beneden zegt arts gevaar voor trombose zegt hij, vanaf hoger als 50. Is da juist of ni, hoe hoog kan je gaan en toch safe blijven.

Groetjes

Mijn stats.

184cm 128kg 34% vet

HEMATOLOGIE

Hemat 52.7 ref(38-50)
Hemog 17.9 ref(13.5-18)
Erythr 6.22 ref(4.4-5.9)
MCV 85 ref(80-100)
MCHC 34 ref(32-36)
MCH 29 ref(26-34)

ENDOCRINOLOGIE
T3 3.38 ng/l ref(2.2-4.1)
T4 0.84 ng/dl ref(0.7-1.84)
Oest, 49pg/ml ref(10-50)
Testo 10000pg/ml ref(3000-10000)
Vrije test 307pg/ml ref(50-360)
IGFBP-3 4.1 ref(3.2-7.8)
PSA 0.77ng/ml ref(-1.8)

Voeding

Prot 55% Khd 25% Vet 20%
2a3liter water per dag.

Laatst bewerkt:
weet niet man dat het verstandig is om nu een kuurtje te gaan doen
als ik lees dat je de laatste 7 maanden deca enzo hebt genomen

mischien wat oestrogeen blockers nemen zoals nolvadex en beetje herstellen

zou het eerst is gewoon met gezonde voeding en cardio proberen
ook niet te veel ineens willen

zo te zien ben je tamelijk goed op weg, al aardig gezakt in bf

het lijkt me in jouw situatie niet verstandig om zelf maar wat met roids aan te rommelen...

Lijkt me ook niet zo'n best idee ik veronderstel dat je al serieus wat cardio en dergelijk doet maar jij slikt en spuit orecies een halve apotheek
is wel niet slecht bedoeld hoor ik denk dat het niet gemakkelijk is zo te moeten leven maar je bent de goede weg ingeslagen
Wat bedreft advies denk ik dat je best bij je dokter aanklopt want hier zomaar wat aanmodderen lijkt me toch wat gevaarlijk nou in ieder geval succes nog;)

hetgeen je voorgeschreven krijgt is eigenlijk een hormoon replacement therapie. ik heb dezelfde dosisen gekregen bij Dr De Hertoghe. Is hij soms je dokter? ik ben er na een maand of 8 mee gestopt om te zien of ik daarna geen problemen zou kijgen. misschien dat ik er binnen een paar jaar terug mee begin als ik het echt nodig heb. 50 is wel een hoge waarde voor hematocriet. dat mag je wel zeggen en je arts zal wel weten waarover hij spreekt. wel dom dat je zelf met test en deca bent beginnen te knoeien want als endocrinologen een bepaalde dosis voorschrijven is dat toch allemaal goed gebaseerd op je bloedtesten en zijn de alle hormonen in balans gebracht.

om de zes maanden moet je bij Dr De Hertoghe bloed en urine laten analizeren en word de dosis van alle hormonen aangepast. omzetting naar oestrogeen houdt hij ook rekening mee. ik versta nog altijd niet dat je dacht door wat deca erbij te zetten en de test te verhogen dat je daarmee het herstel van je rugblessure zou bespoedigen. je kan beter terug naar je dokter gaan en gewoon volgen wat hij je voorschrijft.

• Topic Starter Topic Starter
re hematocriet up up up

Beste SkyDirk,

Zit een deel waarheid, in wat je zegt. Ik dacht dat Deca anabool werkt en testo androgeen, door deze te verhogen ben ik fysiek een pak vooruit gegaan. De chirurg veschoot zelf van mijn goed herstel bij deze toch niet simpele ingreep. Men snijd immers je spieren gewoon in de richting van je lumbale wervelzuil door. het risico van een hoge tijdelijke hematocriet neem ik er bij, voor elk probleem is er een oplossing.

Heb een arts gevonden en krijg een aderlatingeske van 400ml. na 2 maanden heb je die hoeveelheid bloed al terug aangemaakt, is het zelfde als bloedgeven aan het rode kruis. Zo laten ze dus je hemato dalen.

Als laatste Ja ik ben in behandeling Bij Thierry Hertoghe Supekerel en weet inderdaad waarover hij spreekt. Ik wilde juist ff weten of er hier mensen waren die een andere manier zouden weten buiten bloedgeven. Hier zitten immers pro's en weten meestal meer dan ik, een beginner. Om de 8 maanden ga ik op controle, hij vindt ook dat ik serieuze vooruitgang geboekt heb. Dat ik zelf de deca en de testo tijdelijk verhoogt heb is niet zo erg ni echt een ramp hé, alles komt goed en uit fouten kan je leren.

Thx voor je reactie en tot later
Greetz:wl:
Joppe

Laatst bewerkt:
jaja, Dr Hertoghe. inderdaad toffe dokter. ik zal binnen een paar jaar wel terug naar hem gaan. nu was het nog niet echt nodig. consultaties waren wel duur, vond ik.

Terug
Naar boven