- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gemiddeld hoeft niet het meest voorkomende te zijn.
Ja dat klopt, het is ook zo verleidelijk om soms gewoon net als de rest te zijn.
Ik wil heel HEEL graag wat dingen hier neerpennen, maar dat levert me geheid een ban op
Waarom zet jij je PM niet aan dan?Oh jongens, "Mjita" heeft weer wat gevonden om eens even stevig op te schuimbekken hoor![]()
Ja.
Ik huur en ik wil niet kopen.
Partner is alleen in het weekend thuis en zou dan altijd en eeuwig in die kostbare tijd thuis veel met het huis bezig moeten zijn. Als er nu iets kapot gaat, bel ik de Woningbouwvereniging en het wordt gemaakt.
Het wordt onderhouden, regelmatig geschilderd, badkamer, keuken en toilet zijn vernieuwd en dat heeft de spaarcentjes dus niets gekost.
Ik vind het makkelijk en dus blijf ik huren.
Alleen ga ik nu met deze nieuwe maatregel ook nooit meer verhuizen..............
700 e/maand kan je toch makkelijk ophoesten met een modaal inkomen?
Maar dan moet je wel samen onder modaal blijven verdienen, anders word je eruit gebonjourd?
*kucht* Vast bang voor nare berichtjes die hij dan krijgt. En zo kan het ook, wel reageren en schoppen maar nooit antwoord kunnen krijgen.
Grapjas.
---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------
Nee, als je nu huurt voor een bepaalde prijs blijf je die prijs betalen (met uiteraard de jaarlijkse huurverhoging van een paar procent).
Maar als je nu gaat vérhuizen, val je wel onder die regeling.