Fitness Seller

Nieuws Henk en Ingrid kunnen betaalbare huurwoning vergeten in Amsterdam, Almere en Amersfoort

klopt. Maar modaal inkomen is dacht ik wel het meest voorkomend inkomen.

Modaal inkomen is een algemeen gebruikt begrip in de Nederlandse inkomenspolitiek. Hoewel de letterlijke betekenis anders suggereert is het een 'geprikt' inkomensniveau. Modaal is afgeleid van het begrip modus in de statistiek, maar het modaal inkomen is niet gelijk aan het statistisch meest voorkomende inkomen.

---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

Ach ja, lekker verwarrend.

De term modaal inkomen wordt zo vaak gebruikt om gemiddeld inkomen weer te geven dat ik eigenlijk niet meer over de term modaal nadenk. Dus ja, wat Beginnerbb zegt..

Het wordt nooit gebruikt om het gemiddelde inkomen weer te geven. Als het goed is.

Oh, dan zou het best eens zo kunnen zijn dit alleen in mijn hoofd zo wordt geïnterpreteerd.

Daar heb je wel vaker last van he klaas.

Ja dat klopt, het is ook zo verleidelijk om soms gewoon net als de rest te zijn.

Ja dat klopt, het is ook zo verleidelijk om soms gewoon net als de rest te zijn.
elitist-snob.jpg

Ik wil heel HEEL graag wat dingen hier neerpennen, maar dat levert me geheid een ban op

Oh jongens, "Mjita" heeft weer wat gevonden om eens even stevig op te schuimbekken hoor :)

Of zie ik iets compleet over het hoofd hier?

Ja.
Ik huur en ik wil niet kopen.
Partner is alleen in het weekend thuis en zou dan altijd en eeuwig in die kostbare tijd thuis veel met het huis bezig moeten zijn. Als er nu iets kapot gaat, bel ik de Woningbouwvereniging en het wordt gemaakt.
Het wordt onderhouden, regelmatig geschilderd, badkamer, keuken en toilet zijn vernieuwd en dat heeft de spaarcentjes dus niets gekost.
Ik vind het makkelijk en dus blijf ik huren.

Alleen ga ik nu met deze nieuwe maatregel ook nooit meer verhuizen..............

Ja.
Ik huur en ik wil niet kopen.
Partner is alleen in het weekend thuis en zou dan altijd en eeuwig in die kostbare tijd thuis veel met het huis bezig moeten zijn. Als er nu iets kapot gaat, bel ik de Woningbouwvereniging en het wordt gemaakt.
Het wordt onderhouden, regelmatig geschilderd, badkamer, keuken en toilet zijn vernieuwd en dat heeft de spaarcentjes dus niets gekost.
Ik vind het makkelijk en dus blijf ik huren.

Alleen ga ik nu met deze nieuwe maatregel ook nooit meer verhuizen..............

Maar dan moet je wel samen onder modaal blijven verdienen, anders word je eruit gebonjourd?

700 e/maand kan je toch makkelijk ophoesten met een modaal inkomen?

Grapjas.

---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

Maar dan moet je wel samen onder modaal blijven verdienen, anders word je eruit gebonjourd?

Nee, als je nu huurt voor een bepaalde prijs blijf je die prijs betalen (met uiteraard de jaarlijkse huurverhoging van een paar procent).
Maar als je nu gaat vérhuizen, val je wel onder die regeling.

prioriteiten jongens.
700 euro/maand is echt niet zoveel, dat meot je met en modaal inkomen kunnen ophoesten, misschien chargeerde ik wat met 'makkelijk'. Maar ja dan maar even niet 65 miljoen aan vuurwerk uitgeven....

*kucht* Vast bang voor nare berichtjes die hij dan krijgt. En zo kan het ook, wel reageren en schoppen maar nooit antwoord kunnen krijgen.

Ja, dat is namelijk dood en dood eng, al dat geraaskal van allerlei schuimbekkende driftkikkers in je mail :bang:

Eigenlijk heb ik het uitgezet vanwege allerlei figuren die graag vrienden willen worden, die vind ik namelijk veel enger dan allerlei verwensingen van internetgestoorden.

En mythevorming natuurlijk.

Grapjas.

---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

Nee, als je nu huurt voor een bepaalde prijs blijf je die prijs betalen (met uiteraard de jaarlijkse huurverhoging van een paar procent).
Maar als je nu gaat vérhuizen, val je wel onder die regeling.

Dus ze weren nu modaal(+)verdieners in de sociale huursector, maar ze houden geen rekening met mensen die al gebruik maken van sociale huur en inmiddels modaal of hoger verdienen. Ook maar een halve aanpak van die scheefgroei dan :/

Terug
Naar boven