XXL Nutrition

Nieuws Henk en Ingrid kunnen betaalbare huurwoning vergeten in Amsterdam, Almere en Amersfoort

Scheefgroei heeft ook als effect dat er tenminste kapitaalkrachtige mensen tussen al die pauperende tokkies wonen. Geen slecht effect lijkt me, hoewel dit ook zou kunnen gebeuren door middel van gemengde wijken.

Dus ze weren nu modaal(+)verdieners in de sociale huursector, maar ze houden geen rekening met mensen die al gebruik maken van sociale huur en inmiddels modaal of hoger verdienen. Ook maar een halve aanpak van die scheefgroei dan :/

Ja, maar ik kan er niet rouwig om zijn. Als ze het wel gelijk waren gaan trekken en wij dus een woonlastenverhoging van ongeveer 300 euro hadden gehad, was dat een probleem geweest.
Ik vind dit sowieso al te krom voor woorden. 33.000 euro is echt niet zoveel dus als je daar een beetje boven zit, heb je het heus niet superbreed, hoor.
En dan zo'n hoge huur of geen kans op een huis, ik vind het triest.

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

Je weet dat ik een beetje dom ben, he "Klaas".....wat is mythevorming en hoezo gebeurt dat als jij berichten kan ontvangen?

Ach man, zeur niet. Als je een modaal inkomen hebt moet je gewoon je bek houden over "niet zo breed hebben".

Ach man, zeur niet. Als je een modaal inkomen hebt moet je gewoon je bek houden over "niet zo breed hebben".

Ik denk dat hij bedoelt modaal wanneer je dat met zijn tweeën samen als inkomen hebt. Dan heb je het idd niet breed. Ik ben blij dat het zelf wel verdien en dat mijn vriendin daar nog eens bovenop een mooi steentje bijdraagt. Als je als 2 modaalverdieners samenwoont dan valt er hartstikke goed van te leven en kun je nog goed bijsparen ook.

Maar als ik het goed begrijp wordt zo'n modaal inkomen dus per huishouden gerekend. Ik blijf dat bewonderingswaardig vinden, want 33K voor 2 personen samen is absoluut niet echt veel. Je zou toch zeggen dat 30+'ers dat met z'n tweeën toch zeker binnen moeten kunnen harken.

ja, dan wordt het wel krappies aan.
Ik als oprechte elitair had er natuurlijk nog geen rekening mee gehouden dat er ook hele gezinnen met een totaal modaal inkomen rondlopen, my bad.

ja, dan wordt het wel krappies aan.
Ik als oprechte elitair had er natuurlijk nog geen rekening mee gehouden dat er ook hele gezinnen met een totaal modaal inkomen rondlopen, my bad.

Ja, en dat gebeurt waarschijnlijker vaker dan je denkt, dus misschien moet je je daar eens meer in verdiepen ipv gelijk te gillen "man, zeur niet".

http://www.telegraaf.nl/binnenland/...or_Jan_Modaal__.html?sn=binnenland,buitenland

Mede dankzij de PVV dat de maatregel wordt doorgevoerd. Eerdere steun aan een motie om deze Europese maatregel niet door te voeren werd op het laatste moment ingetrokken.

10% op het totaal aan mutaties betekent enkele honderden woningen per jaar die mogen worden toegewezen aan huurders met een inkomen boven de 33.000 euro. Dat stelt niet zoveel voor dus.

Succes met het zoeken van een woning als je meer dan 33.000 euro verdient, vrije sector mag je rekenen op prijzen vanaf 625 euro netto. Met servicekosten zit je dan al snel boven de 700 euro.

heb hier ook van gehoord en gelezen .denk dat net als ik 70% van NL hier toe behoort????
ik geef in elk geval niet onze PVV daar de schuld van

Dank u, ik hou ook van jou.

Terug
Naar boven