AndroidHealthClinic

HERCULES 2009 MIDDELBURG op 5 April

Hedwig

Cool Novice
Waardering
0
“Hercules B wedstrijd onder auspiciën van de NBBF
(kwalificatie wedstrijd NK 2009 dames & heren)

5 April De Stads Ring in Middelburg

Heren :

-Masters
-Junioren
-70
-80
-90
-100
+100
Classic BB

Dames :

Body Building
Fitness Aerobics
Body Fitness
Figure

Duo pose (B)

Best poser

Overall “Hercules 2008” heren

Uiterste inschrijf datum voor deelname : 15 maart 2009

Aanvang Weging 11.00 – 12.00 uur (na 12.00 uur geen weging meer mogelijk)
Deuren open 12.00 uur
Aanvang wedstrijd 14.00 uur

Kaarten reserveren is alleen mogelijk via overmaking van het totaal bedrag aantal kaarten op rekeningnummer 67 45 76 640 ING bank Middelburg o.v.v. Hercules 2008. Vermeld hierbij wel je naam, adres en evt. email adres, de reserveringsbevestiging zal na ontvangst van betaling opgestuurd worden zonder extra kosten.
Reserveren is t/m 28 maart mogelijk !

Beperkte kassa verkoop van overgebleven kaarten vol = vol !

Entree: € 22,50

Inschrijvingen voor deelname richten aan : hedwig.s@planet.nl

Informatie & organisatie : hedwig.s@planet.nl 06-30631346

22euro inkom !! Dat is duurder dan de Fibo-expo in essen

valt de junior klasse hier ook t/m 21 jaar? anders wil ik wel een poging wagen. B klasse trek ik no way nog

Nee man...anders had ik hem ook gedaan. Is volgens mij tm 19 jaar hier.

K*t he. Doe ook de NAC dan....kan je wel nog mee met de junioren. YBF trouwens ook meen ik.

NAC is in november weer ja...kga die ook maar meedoen anders blijf ik maar uitstellen haha

Ik ga wel kijken. Waar is het in middelburg? Ik neem aan in de kraaiestein?

Edit ik zie het al waar het is.

Nog leuke gastoptrendens in de planning ?.

dat ze Roelly maar vragen voor een gastoptreden, garantie dat het dubbel aantal tickets verkocht wordt

Korte update: 8,6% by 147kg;)

Nac is toch in november pas weer? YBF doe ik niet mee man bijna allemaal naturels is schande om mee te doen :o

wat k hoorde dat ze dit jaar allemaal vol staan omdat nabba zich bij ybf toevoegde ofzoeits

wie kan hier opheldering over geven?

• Topic Starter Topic Starter
Let op: alle inschrijvingen dienen uiterst 15 maart binnen te zijn bij de organisator of NBBF bond !!!

Hercules2009(small).jpg

Jammer dat ik niet kan komen kijken...
We hebben die dag familiedag...

Met pijn in het hart moet ik zeggen dat ik om gezondheidsredenen niet zal kunnen deelnemen aan de Hercules. Ik vind het zeer spijtig maar heb altijd gezegd dat ik geen risico's zou nemen op gebied van gezondheid, dus hou ik me daar aan!

Greetz

Aron

jammer.

hopelijk niet te ernstig

Ben zeer veel vocht beginnen vasthouden (zo'n 9kg) na zondag en daardoor was mijn bloeddruk zeer hard gestegen! Het risico om nu terug zo extreem vocht te gaan afdrijven is te groot! Heb de mensen die me dierbaar zijn altijd beloofd geen extreme risico's te nemen dus daarmee mijn beslissing niet mee te doen zondag! Hoe veel pijn het mee ook doet het is het risico niet waard!

Terug
Naar boven