AndroidHealthClinic

Hercules 5 april 2009

REUS

Pro Bodybuilder
Pro BB
10 media-items
Waardering
158
Zoals eerder aangegeven door mij (REUS) en gereageerd door Henry op het initiatief om een Hercules 2009 Topic te openen.
Deze is natuurlijk voor iedereen om te reageren/vragen te stellen etc.
Maar ook voor de atleten die aan deze wedstrijd gaan meedoen om hier info met elkaar uit te gaan wisselen mocht men daar behoefte aan hebben.
Ook kunnen zijn mits ze dat willen (dat lijkt mij erg leuk) stats prijs geven omtrent hoe ze erbij staan. Ook pics plaatsen etc. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden....................... en gaat lopen.......

• Topic Starter Topic Starter
142kg op het moment;)

121 op dit moment. Zal eens kijken of ik het in de planning kan stoppen.

Met jou ? :)

Druk helaas, maar heb juist dit jaar off genomen om te chillen maar ook een plan te maken. Ben tenslotte nu 22 dus geen junior meer.

Verstandig. Ja dan moet je wel met een goed plan komen ivm andere klasse waar je in uit zal gaan komen.

Met mij goed, wij hebben het plan klaar en de mensen gaan zich de t*ring schrikken geloof me!!!;)

Verstandig. Ja dan moet je wel met een goed plan komen ivm andere klasse waar je in uit zal gaan komen.

Met mij goed, wij hebben het plan klaar en de mensen gaan zich de t*ring schrikken geloof me!!!;)

Dat geloof ik!
Maar wel eerst trainen p*ssy:wl::jk:

Was ik al maar groot genoeg om mee te doen :D

Geen dames of heren van het forum die mee gaan doen?

hey reus, zet eens wat recente pics man.. ben geïnteresseerd in je verdere vorderingen..

OT: 2010 ben ik er klaar voor.. ;-)

hehe.. OK, ben benieuwd naar de BIG BANG... :D
eerste 2 jaartjes gingen je blijkbaar al zeer goed af..

Thanks, ja klopt, ging alleen mis met de vocht afdrijving de laatste wedstrijd helaas.
Maar ging toen in 7 weken wedstrijddieet van 16,7 naar wedstrijdshape en dat was te snel waardoor alles van slag raakte. Tja weer van geleerd maar dit jaar 3 nov gaan we al beginnen en de wedstrijd is pas 5 april;)
Daarnaast is mijn huidige shape al velen malen beter dan vorige keer bij de start en stukken zwaarder en daarbij ga ik nu nog verder omhoog met het gewicht:D

Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte van de vorderingen........

mischien ben ik ook van partij :D

Misschien ik ook :D

Terug
Naar boven