MuscleMeat

Hercules 5 april 2009

• Topic Starter Topic Starter
Vanavond weer gemeten en gewogen. Zelfde vetpercentage 11,5% maar weer een kilo'tje erbij en heb dan eindelijk de magische grens van 150kg bereikt, hoehaa!

Hey Reus,

Ben benieuwd,ik hou je in de gaten.krijg zelf ook weer de kriebels maar ben me nog aan het orienteren welke wedstrijd voor mij geschikt is......

ja dat is het hem juist.....een wedstrijd mischien zo eind april of mei.....zat te denken aan de artemis cup 17 mei

weet het niet zeker hoor,is dat wat deze wedstrijd?wat vind jij....weet jij wat dan die periode?hercules is gelijk een b wedstrijd en komt vrij vroeg voor mij.lang geleden dat ik weer wat gedaan hebt op wedstrijd niveau dus zou me dan ook nog eerst moeten kwalificeren via de julliette bergman cup en die is nog vroeger..pfffff.....

weet het niet zeker hoor,is dat wat deze wedstrijd?wat vind jij....weet jij wat dan die periode?hercules is gelijk een b wedstrijd en komt vrij vroeg voor mij.lang geleden dat ik weer wat gedaan hebt op wedstrijd niveau dus zou me dan ook nog eerst moeten kwalificeren via de julliette bergman cup en die is nog vroeger..pfffff.....

Is een prima wedstrijd hoor. Zou me daar dan op gaan focussen.

Korte update: 11,5% bij 153 kg.

Ja mazzel REUS! De t*ring! Wordt meteen lekker prof ofzo :D :D :D

zag er goed uit vriend dat vrouw werpen ;)

hey allemaal

waar word de 5th of april Hercules Cup/19th of april NK gehouden

gr ricardo

Terug
Naar boven