XXL Nutrition

Hercules 5 april 2009

• Topic Starter Topic Starter
Ghehe:cool:

Het gaat lekker kerel, na een rustperiode van 3wkn (ivm blessureleed) ben ik nu alweer een maandje bezig, zal ongeveer 90kg wegen nu en een bf van rond de 8% hebben.(zit nog altijd vol onder de aders en strepen:D)
Heb nu nog een maandje of drie voor wat extra massa aan te zetten en daarna begint het afzien....:(
Train nu ook nog maar 1x per dag en die omschakeling valt ook niet mee gezien me wedstrijdschema, maar goed...even door die zure appel heen bijten en we knallen weer als vanouds.:cool:

Maar ehhh, ben toch wel eens benieuwd naar een off-season pic van jou, heb je irl tot nu toe alleen maar ripped gezien dus...:D

We kunnen wel eens wat afspreken, kunnen we meteen samen buffelen, want ga geen foto's plaatsen

mag iedreen meedoen met die wedstrijd miss domme vraag ?

Korte update: gisteren gewogen en gemeten. Afgelopen week 1% gezakt en nu op 11,5% bij 149kg;)

Yo! Is deze wedstrijd ook geschikt als eerste wedstrijd?
Wil er nu toch eens aan gaan beginnen, bicep is namelijk ook zo goed als hersteld!!

Zijn er al gegevens bekend van de wedstrijd?

Yo! Is deze wedstrijd ook geschikt als eerste wedstrijd?
Wil er nu toch eens aan gaan beginnen, bicep is namelijk ook zo goed als hersteld!!

Zijn er al gegevens bekend van de wedstrijd?

Yo Animal,

Hercules is een B wedstrijd.
Jij zou eerst mee kunnen doen met de JBC cup, dit is namelijk een C wedstrijd.
Als het goed is, zal deze 2 weken voor de hercules plaatvinden.
Dan kan je meedoen met de Hercules.
En natuurlijk zal je die ook winnen, kunnen we samen onstage op 19april de NK 2009;)

Haha zou tof zijn kerel! Heb nu lekker een crosstrainer boven staan, dus ken elke ochtend direct vanuit bed beginnen. Maarre misschien stomme vraag, maar is zeker niet verstandig om in de nakuur op een wedstrijd te staan hè ;) Moet ik even gaan schommelen met de periode namelijk.

Haha zou tof zijn kerel! Heb nu lekker een crosstrainer boven staan, dus ken elke ochtend direct vanuit bed beginnen. Maarre misschien stomme vraag, maar is zeker niet verstandig om in de nakuur op een wedstrijd te staan hè ;) Moet ik even gaan schommelen met de periode namelijk.

Ga jij off dan??:eek:
Nee zonder dollen, als je doel is om aan de JBC mee te doen, moet je je planning daarop afstemmen.
Zou je deze winnen en betekenen dat je 2wkn later door gaat naar de Hercules, dan trek je je kuur nog ff door.

Okidoki! Dan ga ik daar even op plannen. Zodra ik weer on ben, kom ik jouw richting op om ff wat verschillende trainingen en ervaringen op te doen!

Ik wil ook wel komen meedoen :), maar ik weet niet of dit mag van de ifbb in Belgie.

Ik wil ook wel komen meedoen :), maar ik weet niet of dit mag van de ifbb in Belgie.

NAar mijn weten doen ook belgische ifbb atleten mee met nederlandse wedwstrijden, dus ik denk het wel. Siggi komt ook elke keer met atleten.

NAar mijn weten doen ook belgische ifbb atleten mee met nederlandse wedwstrijden, dus ik denk het wel. Siggi komt ook elke keer met atleten.

Dan ga ik er eens over nadenken :D, beetje lastig met de planning want de nationals 2 hier vallen in mei, 2 maal pieken lijkt me moeilijk :(

+ da ge eerst de JBC zult moete doen Aron, want Hercules is een B wedstrijd.

Terug
Naar boven