- Waardering
- 991
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
He nou niet terugkrabbelen
Jij zal op de podium staan!
sir yes sir!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
He nou niet terugkrabbelen
Jij zal op de podium staan!

Stats nu zijn +-100kg met 7%. We hebben nog zo'n 6 maanden (dus nog genoeg tijd om nog een paar kg massa te pakken) maar denk dat ik net niet de 100kg wedstrijdgewicht haal. Ws +90kg klasse dus. Is ook nog helemaal niet zeker...maar als ik volgend jaar besluit een wedstrijd te doen wordt dit hem.
En jij nu 142kg las ik? REUS!![]()

Als ik besluit mee te doen doe ik dat wel ja. Hoe groot ben jij dan man...142 is echt een enorm gewicht zeg!![]()

Vertel? Wat zijn je stats nu en welke klasse denk je te gaan doen?
haha stats nu? brak, depleted and skinny. Zit geloof ik op 87kg bij 1.75m.
Als het lukt pak ik de draad weer op. Hoop dat ik dan op 95kg zit bij dan. Wil rond 85kg uitkomen op wedstrijdgewicht.
haha stats nu? brak, depleted and skinny. Zit geloof ik op 87kg bij 1.75m.
Als het lukt pak ik de draad weer op. Hoop dat ik dan op 95kg zit bij dan. Wil rond 85kg uitkomen op wedstrijdgewicht.
Ja jongens ik denk dat ik ook maar weer eens het podium op moet na een jaar offseason te zijn
Je weet dat ik je ieder (uit)stapje daarheen steun.

Ali is een b*ch alleen maar huilen
Hij moet ipv zeuren eten en trainen.
Ik denk straks dat we jouw wegen bij de veehandel, tussen de koeien
Een normale weegschaal kan jouw gewicht niet dragen...

Ben benieuwd wie er allemaal meedoen, zelf laat ik de hercules schieten en ga vol voor het NK2009.
@REUS: OMG Jeff!!!!!!144kg!!!!!Jij moet idd binnekort naar de oudijzerhandelaar om nog een geschikte weeg te vinden haha.
Ja goed plan van je.
Ik hoop het
Hoe gaat het met jou?
Ben benieuwd wie er allemaal meedoen, zelf laat ik de hercules schieten en ga vol voor het NK2009.
@REUS: OMG Jeff!!!!!!144kg!!!!!Jij moet idd binnekort naar de oudijzerhandelaar om nog een geschikte weeg te vinden haha.
Ja goed plan van je.
Ik hoop het
Hoe gaat het met jou?
Ghehe
Het gaat lekker kerel, na een rustperiode van 3wkn (ivm blessureleed) ben ik nu alweer een maandje bezig, zal ongeveer 90kg wegen nu en een bf van rond de 8% hebben.(zit nog altijd vol onder de aders en strepen)
Heb nu nog een maandje of drie voor wat extra massa aan te zetten en daarna begint het afzien....
Train nu ook nog maar 1x per dag en die omschakeling valt ook niet mee gezien me wedstrijdschema, maar goed...even door die zure appel heen bijten en we knallen weer als vanouds.
Maar ehhh, ben toch wel eens benieuwd naar een off-season pic van jou, heb je irl tot nu toe alleen maar ripped gezien dus...![]()