Scarface1993
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik ben nieuw hier, nja nieuw ik had jaren terug een account waar ik nu niet meer op kan. Ik was destijds begonnen met fitnessen in de sportschool, mijn lichaam zag er na 2 jaar stukken beter uit. Maar het was lang niet genoeg resultaat voor 2 jaar trainen.
Ik ben 1.79 lang en weeg ongeveer 59kg en ben 19 jaar. Best dun, maar het is veel erger geweest.
Nu na 1 jaar stil zitten ben ik weer begonnen!
Ik ben van plan om er alles uit te halen en een streng voedingschema aan te houden (iets waar ik totaal niet op lette destijds. Ik gebruikte wel eiwitshakes, maar haalde bijna geen eiwitten uit mijn voeding. Het was dus puur trainen en eiwitshakes drinken. Mijn oude sportschool was ver, hierdoor kon ik maar 3 dagen per week trainen en ik had met moeite de motivatie om telkens 1 uur lang onderweg te zijn.
Maar nu gaat alles anders
Er is een nieuwe kwalitatieve sportschool gekomen op 50 meters afstand van mijn huis. Hier ben ik begonnen, het is er lekker rustig en de sfeer bevalt me heel erg. Ik heb nu dus de volle motivatie en niks dat me tegenhoud. Ik heb besloten nog geen eiwitshakes te nemen, maar juist de eiwitten uit mijn voeding te halen. Dit is nu mijn voedingsschema ongeveer voor elke dag.
Eetschema
4x wit/bruin brood met pindakaas/kipfilet soms gecombineerd met pannenkoeken
1 glas melk erbij
Cornflakes met ong. 2 glazen melk
baguette stokbrood met tonijnsalade/kippenworst
Op school dagen halve liter melk extra mee
mueslireepjes tussendoor
Avondeten (meestal iets met veel koolhydraten pasta/rijst etc.)
Kruidenstokbrood
Hiermee kom ik opgeteld wel rond de 120g eiwitten. Dit is ongeveer 2x mijn gewicht.
Trainschema
Mijn trainschema is ongeveer 6x per week dit:
Ma - Borst/biceps/triceps
Di - Benen/Buik
Wo - Rug/Schouders
Do - Herhalng maandag
Vr - Herhaling dinsdag
Za - Heraling woensdag
Zo - VRIJ
Ik weet dat dit lang niet goed is, ik moet mijzelf ook nog naar de juiste oefeningen en techniek werken. Maar ik ben wel uit op verbetering, dus als jullie mij op weg kunnen helpen zou dat heel mooi zijn. Zien jullie verbeterpunten in mijn verhaal en schema’s dan hoor ik dat graag. Ik wil niet weer voor niks betalen en wil graag mijn tijd zo goed mogelijk besteden.
Ik ben 1.79 lang en weeg ongeveer 59kg en ben 19 jaar. Best dun, maar het is veel erger geweest.
Nu na 1 jaar stil zitten ben ik weer begonnen!
Ik ben van plan om er alles uit te halen en een streng voedingschema aan te houden (iets waar ik totaal niet op lette destijds. Ik gebruikte wel eiwitshakes, maar haalde bijna geen eiwitten uit mijn voeding. Het was dus puur trainen en eiwitshakes drinken. Mijn oude sportschool was ver, hierdoor kon ik maar 3 dagen per week trainen en ik had met moeite de motivatie om telkens 1 uur lang onderweg te zijn.
Maar nu gaat alles anders
Er is een nieuwe kwalitatieve sportschool gekomen op 50 meters afstand van mijn huis. Hier ben ik begonnen, het is er lekker rustig en de sfeer bevalt me heel erg. Ik heb nu dus de volle motivatie en niks dat me tegenhoud. Ik heb besloten nog geen eiwitshakes te nemen, maar juist de eiwitten uit mijn voeding te halen. Dit is nu mijn voedingsschema ongeveer voor elke dag.
Eetschema
4x wit/bruin brood met pindakaas/kipfilet soms gecombineerd met pannenkoeken
1 glas melk erbij
Cornflakes met ong. 2 glazen melk
baguette stokbrood met tonijnsalade/kippenworst
Op school dagen halve liter melk extra mee
mueslireepjes tussendoor
Avondeten (meestal iets met veel koolhydraten pasta/rijst etc.)
Kruidenstokbrood
Hiermee kom ik opgeteld wel rond de 120g eiwitten. Dit is ongeveer 2x mijn gewicht.
Trainschema
Mijn trainschema is ongeveer 6x per week dit:
Ma - Borst/biceps/triceps
Di - Benen/Buik
Wo - Rug/Schouders
Do - Herhalng maandag
Vr - Herhaling dinsdag
Za - Heraling woensdag
Zo - VRIJ
Ik weet dat dit lang niet goed is, ik moet mijzelf ook nog naar de juiste oefeningen en techniek werken. Maar ik ben wel uit op verbetering, dus als jullie mij op weg kunnen helpen zou dat heel mooi zijn. Zien jullie verbeterpunten in mijn verhaal en schema’s dan hoor ik dat graag. Ik wil niet weer voor niks betalen en wil graag mijn tijd zo goed mogelijk besteden.
Laatst bewerkt: