XXL Nutrition

Herfstkuur

Als je zo met je centen zit moet je er al helemaal niet aan beginnen.

Erg jammer dat we het niet eens worden over de 250/500 vraag die iedere keer terug komt.
Begrijp goed dat er van 250mg weinig overblijft aan werkzaam stof.

Hugemaus heeft gelijk. Er blijft van 250mg maar 190mg over. Niet bijster veel dacht ik zo.

• Topic Starter Topic Starter
400 deca is veel denk ik :bang:

Ik vind de kuur goed, de injectie op die doseringen. Alleen vind ik de dbol hoog gedoseerd.

Mijn advies is het om die terug te brengen naar de 30mg ed. En ook lekker de volle 6wkn, zoals ie aangeeft te willen gebruiken.

andere vraag:
hoe moet ik de dbolen innemen, ik bedoel onder 2 uur of 2x smorgens en 1 smiddads en weer 2x savonds of wat?

Zelf even proberen bro.

Zelf vind ik het fijn om tabs in 1 keer er in te jassen maar andere mensen preferen weer om het te verdelen over de dag dus bijvoorbeeld sochtends en savond.

1x 5 tabs? :eek:
slecht toch?

dus ik ga het zo doen:

week 1-6 Dianabol 10mg 5x per dag
week 2-10 Deca 200mg
week 2-10 sus 500mg
week 12-14 tamoxifen 10mg 4x perdag
week 14-16 tamoxifen 10mg 2x perdag

mee eens mannen?

dus ik ga het zo doen:

week 1-6 Dianabol 10mg 5x per dag
week 2-10 Deca 200mg
week 2-10 sus 500mg

mee eens mannen?

Nee! voor de 2e keer. dbol op 30mg is echt genoeg.

En begin de injects gewoon in wk1. Het wordt steeds gekker hier.

Ik neem aan dat je de dboll als kickstart wil nemen.
Neem het dan drie weken en haal voor het andere potje dboll nog een potje deca;)

En indd alles vanaf week 1 beginnen

sorry maar hier praten veel mensen door elkaar,
moet ik nou 50mg dbol pakken voor 3 weken of 30mg 3 weken of 30mg 6 weken? :$

pak lekker 30 a 40mg voor 3 weken en laat de deca en test de rest doen.
Denk dat velen er wel mee eens zullen zijn

thnx nightstalker, maar zit nu met volgende vraag: hoeveel weken dbol en hoeveel mg? iedereen zegt anders.
inprecipe zegt infinity wel goed maar is het slecht als ik 6 weekje 40mg pak dan of 50? of geeft niet meer effect?

de aangepaste kuur:
week 1-6 Dianabol 10mg 4x per dag
week 1-10 Deca 200mg
week 1-10 sus 500mg

thnx nightstalker, maar zit nu met volgende vraag: hoeveel weken dianabol en hoeveel mg? iedereen zegt anders.
inprecipe zegt infinity wel goed maar is het slecht als ik 6 weekje 40mg pak dan of 50? of geeft niet meer effect?

de aangepaste kuur:
week 1-10 Deca 200mg
week 1-10 sus 500mg

Ik neem aan dat je het pakt in het begin als kickstart?
Dus dan lijkt me drie weken wel genoeg.
Tuurlijk je kan het wel 6 weken nemen zo is het niet maar dan zie ik het niet meer als kickstart.

Idd! 200mg is genoeg voor de eerste keer! Als je van in het begin hoger begint te doseren, wat wordt het later dan?! Bouw het zo langzaam mogelijk op, verhoog alleen indien nodig, meer is niet altijd beter! Je zal wrsch gewoon meer vocht krijgen en niet meer kwaliteitsmassa!

Indd meer is niet altijd beter maar het is ook niet zo dat je daarnaar persee nog hoger hooeft te gaan in de deca.

thnx nightstalker, maar zit nu met volgende vraag: hoeveel weken dianabol en hoeveel mg? iedereen zegt anders.

de aangepaste kuur:
week 1-10 Deca 200mg
week 1-10 sus 500mg

Waarom word dianabol gebruikt in een kuur met lange esters? Het duurt gewoon 2-3weken vooralleer de test inkickt, en de meeste mensen willen gewoon dat het wat sneller inkickt, en daarvoor dient de dianabol. Dus meer dan 3weken is gewoon overbodig! en 40mg is zeker voldoende!

Terug
Naar boven