Fitness Seller

Hergebruik van waterflesjes enorme bron van bacterien

Bezoekers in dit topic

Dus die bidons die ook nog is best prijzig zijn moet je ook vervangen iedere keer. Ik doe al een jaar of 10 met dezelfde. Denk dat er inwendig onderzoek noodzakelijk is.

Bij zat er op de rand witte spikkels en op een gegeven moment ook zwarte. Het werd steeds groter. Ik heb hem pas maar eens in de vaatwasser gedaan
 
Dan wil ik niet weten hoeveel bacterieën er in mijn 1.5 liter creatine/waterfles zitten.

Salmonella on crea :P
 
haha heb al paar keer een fles hier gehad waar ik van dronk en dan paar dagen liet staan, alsk ze opendeed rook het niet echt fris. :o
 
Nouja, koeien gaan er ook niet dood aan, dus het zal wel meevallen.
 
ik gooi ze gewoon af en toe in de vaatwasser als er nog ruimte is, de meeste flesjes kunnen daar gewoon tegen.
 
lol pet flessen jaren gebruiken en bijvullen, toch weer iets hollands denk ik dan, heb er zelf elke dag gewoon een nieuwe, dat maakt de kosten nu ook niet en wel zo fris ;)
 
ik pleur meteen alle flesjes weg die verspreid zijn in mijn woning...en dat zijn er nogal wat.
 
Niet schadelijk...het is te zeggen:

diaree
slechte adem
misselijkheid
maagproblemen
tandbederf

Waarom zou je extra bacteriën willen binnenkrijgen, je lichaam maakt er zelf voldoende aan voor de eigen functies. Je gaat toch ook geen afval eten, ook al is het eigenlijk niet echt schadelijk in de zin van blijvende schade? De gedachte alleen al dat je duizenden bacterieen opdrinkt in je water, je kan nog beter uit een waterbak van een koe in de wei gaan drinken , bah :kots:

:roflol: dat heb ik ook wel eens gedaan,ik had heel veel dorst en kon binnen een paar km niks vinden behalve de waterbak van die koeien :o

Daar heb ik toen wel diarree van gekregen,wat nooit gebeurd is van water uit hergebruikte flesjes of shakes uit een slecht omgespoelde beker :p
maar ik doe die dingen ook niet uit principe voor een betere weerstand ofzo.Gelukkig is mijn weerstand al goed ,want dat is dan blijkbaar wel nodig.
 
Ik doe het niet en ik ken niemand die flesjes hetgebruikt. Enkel een shakebeker gebruik ik opnieuw. Het lijkt me idd raadzaam om ze te spoelen met kokend water, ik doe het ook niet altijd.
 
:roflol: dat heb ik ook wel eens gedaan,ik had heel veel dorst en kon binnen een paar km niks vinden behalve de waterbak van die koeien :o

Daar heb ik toen wel diarree van gekregen,wat nooit gebeurd is van water uit hergebruikte flesjes of shakes uit een slecht omgespoelde beker :p
maar ik doe die dingen ook niet uit principe voor een betere weerstand ofzo.Gelukkig is mijn weerstand al goed ,want dat is dan blijkbaar wel nodig.
lol meen je dat echt, hehe ik heb hetzelfde meegemaakt maar heb het toen na lang twijfelen toch maar niet gedaan :lol:
 
Pas op met het omspoelen van shakebekers met kokend water. Ik deed dit namelijk vanochtend. Ff schudden en KNAL. Dop schoot eraf en kokend water over mijn linker borst heen. Net naar de eerste hulp geweest en het zijn 1e en 2e graads verbrandingen maar ik zal er niets blijvends aan over houden:). Wel ZEER pijnlijk. Nog steeds. Hopelijk kan ik morgen wel trainen:(.
 
:roflol: goed bezig Reinier!
 
Pas op met het omspoelen van shakebekers met kokend water. Ik deed dit namelijk vanochtend. Ff schudden en KNAL. Dop schoot eraf en kokend water over mijn linker borst heen. Net naar de eerste hulp geweest en het zijn 1e en 2e graads verbrandingen maar ik zal er niets blijvends aan over houden:). Wel ZEER pijnlijk. Nog steeds. Hopelijk kan ik morgen wel trainen:(.

pwned. :thumbup:


Vandaag dus eerder genoemde drinkfles maar angstvallig goed schoongemaak na 3 jaar. :o
 
* kijkt naar zijn 1 1/2 liter waterfles op zijn bureau die al 3,5 jaar meegaat.......... :(


Maar ik schenk het wel in een glas, dat dan wel weer. :o

Idd, hier ook eentje.. Maar wel een echte SPA fles, dat zal wel beter zijn :)
 
Sja, je bent een rund als je met shakebekers stunt.
 
Ik gebruik van die spa blauw flesjes waarvan ik er een aantal gebruik voor kraanwater en eentje voor het meenemen van m'n proteine shakes (gemixed met water). Laatstgenoemde vervang ik wat eerder dan de rest omdat deze sneller gaat stinken. Ik spoel ze altijd om voordat ze opnieuw worden gevuld.
 
Back
Naar boven