AndroidHealthClinic

Heroes

Absolutely

Competitive Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m82
Massa
97kg
Vetpercentage
17%
Kijkt iemand hier ook naar Heroes ??

Ik heb gisteren 5 delen gekeken ... Ik ben normaal niet echt een man van serie's... Maar dit is wel erg goed..

Voor de liefhebbers, 1e seizoen Heroes ;) 2dvd's in super kwaliteit.. De 3 word gepost nu ;)

Binsearch -- Usenet search engine

serie al gezien op tv, in het begin boeiend, na een tijdje afgezaagd.

Ik kijk het ook. Vind het een super serie. Maar ja op tv nog maar 3 afleveringen gezien en bijf het wel gewoon volgen op tv.

Volg het ook op tv en vind het tot nu toe een top serie.

heb heel seizoen 1 gezien...moet zeggen dat hoe verder het seizoen was, hoe "slechter" die werd, als serie

Wel interessante serie. maar ben na aflevering 13 gestopt. Het kon mij toch niet langer boeien.
Beetje afgezaagd is het ook wel. Alsof er niet al 1000000 series gemaakt zijn over mensen met superkrachten.

Meeste serieus zijn eigenlijk waardeloos. (=> humorischtische series niet meegerekend)

"The Sopranos" is met voorsprong de koning der series.

Saaie poep serie.

Hele seizoen gezien, eerste afleveringen waren top, daarna werd het wel steeds iets minder. Season finale was best zwak. Daarentegen vind ik lost seizoen 1 beter dan heroes season 1.

jup, ik wacht met veeel spanning op de neiuwe seizoen van Lost en Prison Break..., PB komt pas in februari weer hoorde ik ergens :( , en lost zal ook ngo wel tijdje duren

Lost komt februari 2008. Dat word het laatste seizoen met 24 afleveringen. Daarna doen ze nog eens 2 seizoenen van 12 afleveringen elk. Prison break begint 26 augustus weer in amerika. Ik download de afleveringen gewoon weer van de newsgroups :)

oohke, ben wel beniewd naar PB (download ook via usenet), Lost moete maar ff op wachten dan...maar 1 ding is zeker, ze komen wel van het eiland af (in de laatste afleveringen van die toekomst flashen)

Ben nog maar bij aflevering 16 van seizoen 1 bij lost ;D. De rest ben ik op dit moment allemaal aan het uitpakken. Wat ook erg wisselend is in heroes is het acteerwerk. De ene keer gewoon echt goed, de andere keer dramatisch slecht.

Terug
Naar boven