AndroidHealthClinic

Mr. Little will be Mr. Big

Machine crunch: 18/14/12 x35/40
Leg raises: 14/13/13
Fly high to low: 10/15 x17,5/15
Incline dumbell press: 7/13/ x48/40
Machine flat chest press: 7/14 x180/154
Cable lateral raise: 11/9/13 x12.5/10
Overhead rope extension: 11/14 x24.5/21
V-bar pushdown: 9/14 x42/35

Beginnen met huisdieren buikspieren is best lekker, aan het eind toch minder zin in dan zo aan het begin. Ergens het leuke ook wel aan gevonden. Tijdens de Leg raises heb ik lekker overzicht over de zaal. Als je dan toch ziet hoeveel mensen als zombies met hun telefoon bezig zijn tijdens het trainen is dat best lachwekkend. Waren er 2 gewoon een film aan het kijken. Best sneu dat je niet even een uurtje zonder kan.

Voor de rest een goede workout, goede pomp. Kan er tevreden over zijn. Denk dat ik de juiste gewichten volgende sessie wel heb gevonden. Dus van af dan weer exht progressie meten.

Vandaag natuurlijk nog een check-in gehad.

Gewicht: 82 (+1,1)
Arm omtrek: 41.2 (+0,7)
Middel t.h.v. navel: 83 (+0,5)
Middel Smalste punt; 80,5 (+0)
Quads: 62.5 (+0,5)

Gemiddeld Bloeddruk 131/78 (-4/7)
Gemiddeld rusthartslag 68 (+3)
Gemiddeld Glucose 4,6 (+0,6)

Slaap: 7,5 uur

Vanaf maandag ziek thuis gebleven. Last van een verkoudheid, tenminste verkoudheid.. heb een scheef tussenschotje en problemen met me slijmvliezen in me neus waardoor een berkoidheidnaltijd direct omslaat in compleet verstopte holtes. In februari weer een afspraak bij de kno om de medicatie aar weer te bespreken.

Cts klachten waren na het weekend best heftig, dusbmaandag 3x12.5mg hctz gehad. En sindsdien praktisch klachten vrij. Ook bijna 2 kilo aan vocht kwijtgeraakt. Daarom ook een wat sterkere stijging in gewicht deze week.

** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **

Nog wel wat aan het puzzelen met me nieuwe lampen, maar er komt een dag datbiknde juiste afstelling vind.
Welke neusplakkers gebruik jij !
Ik heb de zippit wit doorzichtig. Vond de pleisterversie wat slapper.

IMG_3381.jpeg

• Topic Starter Topic Starter
Welke neusplakkers gebruik jij !
Ik heb de zippit wit doorzichtig. Vond de pleisterversie wat slapper.

Ik heb mivolis uit Duitsland. Bevallen tot nu toe prima. Goede kleefkracht en maken de doorgang wel iets wijder. Ze mogen van mij nog iets sterker.

Heb nu een Chinees merk laten komen, 300 stuks voor €5,- zijn prijstechnisch wel interessant. Nu nog hopen dat ze werken.

Merk zelf wel echt verschil in rustigere slaap. Horloge geeft ook minder snurken aan sinds ik ze gebruik.

Terug
Naar boven