MuscleMeat

Herstel na een kuur, wanneer volgende kuur

Ano_0002

Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
83kg
Vetpercentage
7%
Hallo,
Ik wil in de toekomst gaan kuren maar wil er eerst vanalles van af weten.
Een vraag die bij mij blijft hangen is:

Ik lees dat de meeste kuurders 2x per jaar kuren en zich houden aan time on = time off principe.
Nu vraag ik me af, is er een speciale nakuur waardoor je na een kuur eigenlijk vrijwel 'direct' kunt doorkuren?
Professionele bodybuilders kuren vaker dan 2x per jaar neem ik aan?

Grtz

je gaat dan gewoon niet off
je doet een blast/cruise protocol
dit houd in bijv: blast 12 weken gevolgd door 6 weken cruise en daarachter weer een blast geplakt van 12 weken (weekaantallen kunnen verschillen)

Hallo,
Ik wil in de toekomst gaan kuren maar wil er eerst vanalles van af weten.
Een vraag die bij mij blijft hangen is:

Ik lees dat de meeste kuurders 2x per jaar kuren en zich houden aan time on = time off principe.
Nu vraag ik me af, is er een speciale nakuur waardoor je na een kuur eigenlijk vrijwel 'direct' kunt doorkuren?
Professionele bodybuilders kuren vaker dan 2x per jaar neem ik aan?

Grtz

Zoals hierboven al gezegd gaan veel professionele BB'ers nooit echt off. Ze blijven doorkuren al is het dan met tussenstukjes van lichtere doseringen (cruise) gevolgd door weer een periode van hogere doseringen (blast).

Het 'gezondst' is natuurlijk om maar 2 kuurtjes per jaar te doen en je lichaam tussen de kuren door de tijd gunnen om te herstellen.

Zoals hierboven al gezegd gaan veel professionele BB'ers nooit echt off. Ze blijven doorkuren al is het dan met tussenstukjes van lichtere doseringen (cruise) gevolgd door weer een periode van hogere doseringen (blast).

Het 'gezondst' is natuurlijk om maar 2 kuurtjes per jaar te doen en je lichaam tussen de kuren door de tijd gunnen om te herstellen.

Maar als je eenmaal meerdere blasts gaat doen continue on off on off kan je beter opteren voor blast&cruise voor je gezondheid..

Terug
Naar boven