XXL Nutrition

Herstellen gestopte diana kuur

tricker

Cool Novice
Waardering
0
Ben afgelope dinsdag gestopt met de diana vanwege een heftige darmwand infectie veroorzaakt door een bacterie, antibiotica gehad tot gisteren gaat nu al een stuk beter gelukkig. Had 12 dagen gebruikt ervan, 30mg per dag, ik heb nu nog 3 weken over in de pot, wil em eigelijk afmaken als ik me weer helemaal fit voel, zal misschien na volgende week pas zijn, dan die 3 weke gewoon afmaken of tog iets regelen dat het 4 weken kan?

beter pak je een nakuur ala nolvadex, zorg je eerst dat je weer helemaal boven Jan bent kwa gewicht en kracht in de trainingen en probeer je het over 6 weken weer met een 6 weken durende kuur;)

beter pak je een nakuur ala nolvadex, zorg je eerst dat je weer helemaal boven Jan bent kwa gewicht en kracht in de trainingen en probeer je het over 6 weken weer met een 6 weken durende kuur;)

Na 12 dagen dianabol hoeft hij echt niet na te kuren.

oh verkeerd gelzen d8 dat hij al paar weken erop had zitten, maar hij moet even goed 6-7 weken wachten tot hij weer helemaal herstelt is en dan een volledige kuur zetten

Zo zou ik het doen tenminste;)

• Topic Starter Topic Starter
Waarom een 6 weken rust tussen die kleine 12 dagen kuur? En ik doe liever 4 weken diana tot max 5 :P 3 weken (wat ik nu over heb) is zowieso te kort vond ik zelf (toch?)

Als je helemaal herstelt ben van die infectie zou ik gewoon 2flessen test halen..

Dan kan je die dia die je nog over hebt als kickstart gebruiken..

Of ben je bang voor naalden??

Ik ook, al zou ik nog wat langer wachten tot ik weer zou gaan kuren.

Na 12 dagen dianabol hoeft hij echt niet na te kuren.

Even een citaat:

Als algemene regel kan men stellen, dat er weinig verschil bestaat in het gebruik van "anabole androgene steroïden">AAS voor 4 weken t.o.v. 8 weken: herstel is in beide gevallen gelijk. Tussen de 8 en 12 weken kan men steeds meer verwachten dat herstel langzaam en moeizaam zal verlopen, hoewel zelfs na 12 weken is het normaal te verwachten dat herstel niet al te problematisch zal verlopen. Van kuren welke langer duren dan 12 weken, kan men substantieel meer moeilijkheden voor herstel verwachten. Van de honderden consultaties die ik heb verricht in verband met herstelproblemen, waren er weinig (ik herinner me er twee) voor erg korte kuren zoals 6 weken, de meeste werden veroorzaakt door langer dan 12 weken te gebruiken.

Bron: http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/nakuren-zit-nou-24385/

nee dat niet, maar zou hier dan wel nog even over na moeten denken, ook weer ivm geld

graag

Waarom geld?? wat heb je nodig voor 10weken test op 500mg?:

2 vials test
1 potje nolvadex..

Dat kost geen fl**ker man..

Dat is et meest "wijze" wat je kan doen..

Wat zijn je stats??

2 vials test
1 potje nolvadex..

Wat zijn je stats??

Pff, klopt.
@TS, ga gwn effe nakuren. En w8ten todat je helemaal hersteld ben.
En zeker gaan sparen, pak daarna een lekker inj kuur, resterend diana kan je dan als kickstart gebruiken.
Zoals henk zei, 2flesjes test dan heb je nodig.

Gr

Laat ik het zo zeggen. IK vind het niet erg onderdrukkend aangezien ik eens een maandje dianabol heb gebruikt en daarna geen nakuur heb gedaan. I heb geen moment gehad dat ik het gevoel had dat ik ergens van aan het herstellen was.
Als ik dat dan bijvoorbeeld vergelijk met een testo+deca kuurtje...pff..wat een dip!

Maar ja, misschien ligt jouw productie wel helemaal plat na 12 dagen dianabol?

12 dagen zal wel meevallen, maar dianabol op zich is gewoon zeer onderdrukkend.

Dus Tricker, ik was afgelopen Dinsdag Nolva op 10mg/pd gaan nemen voor 10 dagen.
als ik in jouw situatie zat.

2 vials test
1 potje nolvadex..

Wat zijn je stats??

Het is wel pas m'n eerste kuur he, althans de diana only zou mn eerste zijn die dus niet is afgemaakt.
Stats:
1.83m
21 jaar
76kg (4kg kwijt door de ziekte) 10% atm (12% van tevoren)

Maar geen deca erbij dan? alleen test? en waarom?

Dus Tricker, ik was afgelopen Dinsdag Nolva op 10mg/pd gaan nemen voor 10 dagen.
als ik in jouw situatie zat.

ik heb gekozen niet na te kuren, had zowieso alleen clomid in huis, heb dat bewaard, vond het zonde het te gebruiken na maar 12 dagen kuur

niemand? :(
of ben ik weer te ongeduldig :P

Terug
Naar boven