MuscleMeat

He's Back

Niet zijn beste werk maar gewoon een leuke plaat.

Waarom heeft ie binnen een zonnebril aan?

Je kan veel zeggen over prince, maar hij is wel origineel. Ik ken weinig plaatjes waarvan hij samples heeft gebruikt.

Trouwens dat liedje van op zorgt voor oorpijn

• Topic Starter Topic Starter

+++ :cool:

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 18:37 ----------

Je kan veel zeggen over prince, maar hij is wel origineel. Ik ken weinig plaatjes waarvan hij samples heeft gebruikt.

Trouwens dat liedje van op zorgt voor oorpijn

:roflol:

Is het geen beetje een protestlied tegen Noise.. Overactieve jongensband zoals die beta's van One Direction en zo + ook weer de overheid. I like. Ziet er ook weer jong, jeugdig uit. Ziet er eerder 35 uit dan 55.

Waar is de tijd gebleven dat hij knallers maakte als get off, raspberry beret, when dove cries, mdm2n, sign of time en kiss :(

Waar is de tijd gebleven dat hij knallers maakte als get off, raspberry beret, when dove cries, mdm2n, sign of time en kiss :(

True. Z'n laatste nummers zijn niet echt meer legendarisch. Is precies sinds hij bij de getuigen van Jehova gegaan is dat het speciale aan z'n nummers wat verdwenen is.

True. Z'n laatste nummers zijn niet echt meer legendarisch. Is precies sinds hij bij de getuigen van Jehova gegaan is dat het speciale aan z'n nummers wat verdwenen is.

Je bedoelt na '95 is het tranen met tuiten wat nieuwe hits betreft van The symbol.

Je bedoelt na '95 is het tranen met tuiten wat nieuwe hits betreft van The symbol.

Haha, mja, kwa hits mss een beetje, maar tranen met tuiten zou ik zijn muziek na 95 wel zeker niet noemen, verre van. 3121 vind ik een sterk album, musicology en planet Earth eig ook, maar geen echte legendarische hits dat wel en het is precies altijd willen maar (nét) niet kunnen. Zijn laatste album 20TEN vind ik eig ook leuk en meer dan behoorlijk (Act of God heb ik wss al 100 keer beluisterd), maar weer zeker geen 1999, Purple Rain, Sign O The Times of Love Symbol of zelf Gold Experience.

Hij schrijft zn eigen nummers en bespeelt zelf zijn eigen muziek over het algemeen. Hij kan goed dansen en doet het goed bij de chicks. (En bij bepaalde jongens in Vlaanderen maar dat terzijde). Een echte rasartiest.

http://www.youtube.com/watch?v=w0ahrsU3cCU

Laatst bewerkt:
Buiten Purple Rain haat ik alles van die gast.

En wat een waardeloze poging van prince / artist bla bla bla om bad ass over te komen zeg.

Prince is wel hardnekkig met het blokkeren van zijn muziek online. Ik zoek de videoclip van raspberry beret maar is nergens te vinden

Terug
Naar boven