AndroidHealthClinic

Het 17 AA Oral Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook dat nog ja. Het is niet eens alleen de leverwaardes wat bij zo'n hoge dosering orals naar de klote gaan. Wat denk je wat bv 150mg Oxy of 100mg Dianabol per dag bij de meeste mensen zou doen met de bloeddruk? Vaak gebruiken diegene er ook nog een flinke dosering Test E en weet ik veel wat nog meer bij. Een veel te hoge bloeddruk geeft een vergroot risico op hart- en vaatziektes, algemeen bekend bij iedereen. Zelf zal je niet eens zo snel merken dat je bloeddruk verhoogd is, omdat een hoge bloeddruk op zich geen klachten geeft. Ik durf te wedden dat de meeste jongens niet eens hun bloeddruk regelmatig meten.

Hoge bloeddruk merk je echt wel hoor, tuurlijk gaat je bloeddruk tijdens een kuurtje wat omhoog (afhangende van de kuur). Maar als je echt een hoge bloeddruk hebt dan merk je dat heel erg goed (hoofdpijn, oren gaan dicht). Als je bovendruk rond de 150 ligt in een kuur en rust ipv 120 dan is dat niet zo kwalijk. Het lichaam kan wel 'wat' hebben.

Welke Oral/s dianabol
- Dosering 100mg ED
- Lengte 4 weken
- Only/Kickstart/Cycle-End kickstart
- Opbouwend/Zelfde Dosis zelfde dosis
- Bijwerkingen geen
- Resultaat Kracht extreemste krachttoename ooit
- Resultaat Massa enorm enorm vlug vol en vasculair
- Nakuur Wel/Niet bridge
- Gezondheidsproblemen/Kwaaltjes geen
- Voor Herhaling Vatbaar ja
- Aanvullende Supps/Medicijnen geen
- Gestacked Met 750mg Test E/ 200mg Deca
- leverwaarden: leverwaardes licht verhoogd maar niets opmerkelijks, LDL en HDL stond redelijk laag LDL stond binnen referentie.

Bloeddruk= heb al heel mn leven last van te lage bloeddruk, tijdens zo'n cycle staat mijn bloeddruk optimaal (meet hem bijna iedere dag)

Je moet gewoon een goed gedacht hebben wat je lichaam zelf aankan. Ik neem bvb 100mg Dianabol ED voor 4 weken, en er is niets opmerkelijks aan de hand. Maar dat wil niet zeggen dat iemand anders dat kan.

Maatje van me nam 50mg Dbol 4 weken en zijn waardes lagen allemaal ver uit referentie!!

Regelmatig bloedwerk doen is de sleutel om te bepalen wat je wel/niet kan.

teveel schrijven man, geen tijd voor. verder kan je in kuurlogjes wel vinden hoe en wat mensen pakken en hoe ze erop gaan.

idee voor t topic is niet slecht, maar is praktisch onmogelijk, ook al omwille van het bloedwerk argument.

gr

s

---------- Toegevoegd om 23:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:33 ----------

Hoge bloeddruk merk je echt wel hoor, tuurlijk gaat je bloeddruk tijdens een kuurtje wat omhoog (afhangende van de kuur). Maar als je echt een hoge bloeddruk hebt dan merk je dat heel erg goed (hoofdpijn, oren gaan dicht). Als je bovendruk rond de 150 ligt in een kuur en rust ipv 120 dan is dat niet zo kwalijk. Het lichaam kan wel 'wat' hebben.

volledig mee eens. ik heb wel s enkele weken 150mg oxy gedaan...dan weet je wel wat bloedDRUK is, trust me :rolleyes:

Een verhoogde bloeddruk merk je normaal gesproken echt niet direct. Als je zware hoofdpijn krijgt en je oren dicht gaan zitten spreek je al over een extreem hoge bloeddruk, dan zul je het uiteraard wel merken ja. Dat moet je ook echt niet te lang doen...is zeer gevaarlijk. Een licht verhoogde bloeddruk over een langere tijd kan al een sluipmoordenaar zijn. Allemaal van die dingen waarvan je niet snel echt negatieve dingen gaat merken...komen pas als je wat ouder bent.

Laatst bewerkt:
Wat een bull shit dit.. Je weet et nooit zeker zonder bloedtesten.. Ik herriner me ooit dat ik ik mn bloed heb laten checken na een paar weken op 30mg anavar.. En toen zat ik al aan de hoge kant.. En merkte daar heeeelemaal nix van..

Vind dit een gevaarlijk topic.. Moet ff zegen dat ik niet allen nog heb gelezen..
Zo worden grenzen wel verlegt zonder zekerheid van een bloedtest..

En ik geef toe.. Ik doe ook geen bloedtesten.. Want mn huisarts wilt niet meer meewerken.. Ga dit wel weer doen via iets of iemand anders.. Maar ik neem iig geen orals meer..

Heb ook weleens 6 week dbol op 50 gedaan, nooit meer.
Waarde waren ****ed up.
Orals max 3 weken, als ik ze gebruik.

En dan vraagt tinus mij waarom ik zo afwezig ben hier in de sectie.. Tinus, zie je dit soort troep niet voorbijkomen?

En dan vraagt tinus mij waarom ik zo afwezig ben hier in de sectie.. Tinus, zie je dit soort troep niet voorbijkomen?

Hey Lean, veel respect voor je kennis/fysiek kerel. Wil je helemaal niet dissen maar je mag toch niet iedereen over dezelfde kam scheren?

De sleutel is toch om regelmatig bloedwerk te laten doen? Iedereen reageerd anders, sommige mensen kunnen orals goed verdragen, andere niet.

Ik vind dianabol bvb een prachtige steroid... 1 van de beste op de markt imo.

no hard feelings bro!

Sprutte de sleutel is bloedwerk, mijn hele punt dus. Als je als AAS gebruiker geen regelmatig bloedwerk doet ben je een nitwit, een onverstandige individu en een gevaar voor je eigen mentale en fysieke welzijn. Daarnaast heb je met betrekking tot de fysiologische status van je eigen lever weinig aan een referentiekader geleverd door andere AAS gebruikers. En het verzamelen van niet relevante en volledige subjectieve gebruikersinformatie zoals de TS, te noemen Snuffertje, voorstelde is dan ook helemaal niks waard en gewoon sectie vervuiling.

@sprutte

Maar alsnog is het handig om eens te kijken wat je bloedwaardes zijn. Ook voor anderen, maar vooral voor jezelf.

- Welke Oral/s epistane (17aa prohormoon)
- Dosering - 70mg per dag
- Lengte - 8 weken
- Opbouwend/Zelfde Dosis Zelfde Dosis
- Bijwerkingen - totaal geen libido meer na 2 weken
- Resultaat -Kracht gains en geen vvm vanwege cut
- Nakuur - nolva 4 weken
- Gezondheidsproblemen - ja leverwaardes waren te hoog (een ergens boven de 350
- Voor Herhaling Vatbaar - nee
- Aanvullende Supps/Medicijnen - multivitamine, vis olie

- Welke Oral/s dianabol
- Dosering - 50mg per dag
- Lengte - 5 weken
- Opbouwend/Zelfde Dosis Zelfde Dosis
- Bijwerkingen - niks-
- Resultaat -Kracht gains en vocht
- Nakuur - nog niet van toepassing
- Gezondheidsproblemen - nog niks
- Voor Herhaling Vatbaar - ja
- Aanvullende Supps/Medicijnen - multivitamine, vis olie, test-e,tren-a

Wtf man, dat is VEELSTE hoog...ASAT/ALAT iig

Ik rij altijd plankgas door het oranje licht..hoe harder hoe beter, gaat altijd goed, dus iedereen kan dus gewoon plankgas door oranje rijden, ik zie daar het probleem niet van.

Ik zeg k*t toppic!

uhm , hoe kan je nou weten of alles goed gaat van binnen als je geen bloed test heb laten doen??? Je kan 50 mg dbol nemen en je kip lekker voelen maar je weet niet wat er van binnen gebeurd???

Mischien is het realistischer als iedreen zijn ervaringen post die ook daadwerkelijk een test hebben laten doen

+1

• Topic Starter Topic Starter
Beetje jammer van jullie allemaal.
Gaan beweren dat het ow zo belangrijk is om bloedwerk te verrichten en werkelijk geen hond die het doet.
Denk dus dat het aan jullie zelf allemaal te danken is dat dit topic niet compleet gemaakt kan worden omdat de ow zo belangrijke bloedtests niet belangrijk genoeg in jullie ogen is.
Okay, op wat honden uitgezondert dan.:roflol:

Beetje jammer van jullie allemaal.
Gaan beweren dat het ow zo belangrijk is om bloedwerk te verrichten en werkelijk geen hond die het doet.
Denk dus dat het aan jullie zelf allemaal te danken is dat dit topic niet compleet gemaakt kan worden omdat de ow zo belangrijke bloedtests niet belangrijk genoeg in jullie ogen is.
Okay, op wat honden uitgezondert dan.:roflol:

Heb ik jou bloedwaardes na orals over het hoofd gezien?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven