AndroidHealthClinic

Het 17 AA Oral Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je in een keer geel word dan weet je genoeg

Welke Oral/s Anavar
- Dosering - 80mg per dag
- Lengte - 10 weken
- Opbouwend/Zelfde Dosis Zelfde Dosis
- Bijwerkingen - niks-
- Resultaat - Veel kracht gains
- Nakuur - Nee
- Gezondheidsproblemen - Nee
- Voor Herhaling Vatbaar - Ja
- Aanvullende Supps/Medicijnen - VitC-Vit-B-Magnesium-Visolie,Creatine

• Topic Starter Topic Starter
Dit wil ik wel eens onderbouwd zien..

Gele huid staat niet op nummer 1.
Tis vermoeidheid vanaf een uurtje na het opstaan dat aanduidt dat er iets met de lever mis is.
Verder ook nog de spijsvertering die hinder kan ondervinden.

Dit topic kan, zonder dat er bloedwerk wordt verricht, duidelijk maken dat hogere doseringen gealkyleerde orals niet voor leverschade zorgen.
Als het wel bij personen voorkomt hebben deze meestal al iets onder hun leden, maw dat er al iets met hun lever aan de hand is.

Laatst bewerkt:
Ik ben het wel met kriel eens dat je geen goeie indicatie zal krijgen van hoe slecht orals zijn wanneer niemand op zn minst wat leverwaardes neerzet.

Jammer van je topic gozer, complete blunder.

Jij concludeert dat het allemaal ok is om dat iemand 80 mg orals slikt en nog steeds leeft?

Werkelijk kerel imo zeer kortzichtig, en durf toch wel te zeggen stupide beredenering.
Overgens mijn mening.

Vind dit zo een vreemd en wezeloos dom topic, dat ik werkelijk met stomheid geslagen ben, en laat zien dat je opgeklopte ego te groot voor je is kerel, vind je vooral voor lul staan met zulke uitspraken. En dan bedoel ik dat oprecht zonder kwetsend te zijn.

Ik rook vanaf mijn 13de 2 pakjes sigaretten, maar leef nog steeds, zo zie je dat 40 sigaretten helemaal niet zo gevaarlijk zijn... Tis niet gezond maar kan best.

Sorry Snuff iedere keer probeer ik in dialoog te gaan, maar zit er gewoon niet in, rare topics.

Laatst bewerkt:
- Welke Oral/s Epistane (17aa PH/DS)
- Dosering 20/30/40/40
- Lengte 4 weken
- Only/Kickstart/Cycle-End Only
- Opbouwend/Zelfde Dosis Opbouwend
- Bijwerkingen Hoofdpijn, lethargy
- Resultaat Kracht Nihiel
- Resultaat Massa Ongeveer 5kg vvm
- Nakuur Wel/Niet 4 weken nolvadex (20/20/10/10)
- Gezondheidsproblemen/Kwaaltjes Geen
- Voor Herhaling Vatbaar Maybe
- Aanvullende Supps/Medicijnen Taurine, Perfect cycle, Creatine
- Gestacked Met nvt
- Overig nvt

Ik ben het wel met kriel eens dat je geen goeie indicatie zal krijgen van hoe slecht orals zijn wanneer niemand op zn minst wat leverwaardes neerzet.

Ben dat met je eens, maar door het tekort aan bloedwerk is wat jij en krieltje wil zo goed als uitgesloten. Ik ben van mening dat je ook zonder tests belangrijke informatie uit de oral kuur-gegevens kunt halen.

Jammer van je topic gozer, complete blunder.

Jij concludeert dat het allemaal ok is om dat iemand 80 mg orals slikt en nog steeds leeft?

Werkelijk kerel imo zeer kortzichtig, en durf toch wel te zeggen stupide beredenering.
Overgens mijn mening.

Vind dit zo een vreemd en wezeloos dom topic, dat ik werkelijk met stomheid geslagen ben, en laat zien dat je opgeklopte ego te groot voor je is kerel, vind je vooral voor lul staan met zulke uitspraken. En dan bedoel ik dat oprecht zonder kwetsend te zijn.

Ik rook vanaf mijn 13de 2 pakjes sigaretten, maar leef nog steeds, zo zie je dat 40 sigaretten helemaal niet zo gevaarlijk zijn... Tis niet gezond maar kan best.

Sorry Snuff iedere keer probeer ik in dialoog te gaan, maar zit er gewoon niet in, rare topics.

Ik weet het kerel, maar miscchien dat er toch nog een aantal zijn die dit best wel interessant vinden, het was ook niet echt voor jou bedoelt. En ja dan sta ik maar voor lul, met mijn opgeklopte ego, dat maakt mij ook niet zo uit. Het belangrijkste is om te zien dat zo goed als iedereen die in dit topic iets 'nuttigs' geplaatst heeft geen gezondheidsproblemen heeft ondervonden, zelfs niet die hoog of lang hebben gedoseert, dat verstevigt enkel maar mijn vermoedens.

Laatst bewerkt:
Die mensen hebben geen gezondheidsproblemen omdat ze zich aan het algemene protocol houden die veilig wordt geacht als je geen uitzondering bent.

Heb jij al eens een bloedonderzoek gedaan op het eind van je orals? Ik wel en het was allemaal naar de klote.

Mensen die toch experimenteren zoals bv. dareal laat zich wel controleren en blijkbaar is hij 1 vd uitzonderingen die er weinig tot geen last van ondervind. Maarja je weet het niet tot je het probeerd en je laat testen, anders blijf je maar speculeren.

Hier ga je toch de mist in. Ik kan niets nuttig meer toevoegen omdat kriel het al heeft gezegd.

Die mensen hebben geen gezondheidsproblemen omdat ze zich aan het algemene protocol houden die veilig wordt geacht als je geen uitzondering bent.

Heb jij al eens een bloedonderzoek gedaan op het eind van je orals? Ik wel en het was allemaal naar de klote.

Mensen die toch experimenteren zoals bv. dareal laat zich wel controleren en blijkbaar is hij 1 vd uitzonderingen die er weinig tot geen last van ondervind. Maarja je weet het niet tot je het probeerd en je laat testen, anders blijf je maar speculeren.

Hier ga je toch de mist in. Ik kan niets nuttig meer toevoegen omdat kriel het al heeft gezegd.

Ben ik niet helemaal met je eens. Als je goed kijkt zie je dat er ook afwijken van het algemene protocol en die ondervinden geen hinder, al hebben ze geen bloedwerk laten uitvoeren.

Ikzelf ga ook experimenteren en zal bloedwerk laten verrichten. Maar heb ik niet iedere keer gemelt dat wanneer je uit de veilige zone gaat je vanzelfsprekend je bloed moet laten testen?

Ben je misschien in staat jou oral verleden met ons te delen?
Ik heb namelijk het vermoeden dat jij waardevolle informatie bezit.

Achja...iemand als Dareal kan ook gewoon bullshit verkondigen. Hij zegt wel dat zijn lever helemaal ok is...maar wie weet lult hij gewoon en heeft hij nooit een testje laten doen. Dit is en blijft internet. En vooral iemand die schuil gaat achter een forumnaam en bij niemand bekent is irl kan flink wat onzin verkondigen op een forum op dit.

Je bent sowieso een mong**l als je bv 150mg orals per dag gaat wegvreten. Het is niet voor niks zo dat 99% nooit meer dan 50-60mg per dag neemt. Ooit moet er toch wel iets zijn geweest wat duidelijk aantoonde dat veel hogere doseringen gewoon enorm slecht zijn. En echte negatieve bijwerkingen van zo'n absurd hoge doseringen merk je niet na een paar dagen of weken. Dat merk je bv pas na jaren lang gebruik, en dat zit je met je fijne leverkanker omdat je dacht dat 150mg orals per dag best wel kon. Dit soort testen zul je natuurlijk niet op internet vinden nee, duhhhh.

Ik heb trouwens nog zo goed als nooit een bloedtest hier voorbij zien komen. Je moet altijd iedereen maar geloven op zijn woord (zoals jij nu dus doet SnuffSann). Lekker slim.

Laatst bewerkt:
Je bent sowieso een mong**l als je bv 150mg orals per dag gaat wegvreten. Het is niet voor niks zo dat 99% nooit meer dan 50-60mg per dag neemt. Kun je dit ook aantonen? Is wel interessant voor dit topic. Ooit moet er toch wel iets zijn geweest wat duidelijk aantoonde dat veel hogere doseringen gewoon enorm slecht zijn.Als jij het kan vinden ben je een kei. En echte negatieve bijwerkingen van zo'n absurd hoge doseringen merk je niet na een paar dagen of weken. Dat merk je bv pas na jaren lang gebruik, en dat zit je met je fijne leverkanker omdat je dacht dat 150mg orals per dag best wel kon.Als je genoeg herstel er tussen laat moet het naar mijn weten gewoon kunnen. Maar goed, wel met bloedwerk natuurlijk.

---

Zoals ik zei ja, bloedwerk. Je moet iedereen hier maar op zijn woord geloven want bloedtesten zie je hier gewoon nooit voorbij komen. Mij niet gezien...ik ben niet zo goedgelovig.

En dat het grootste deel niet meer dan 60mg per dag neemt zie je alleen al in dit topic terugkomen, daar valt niet eens over te twisten. Ook op de andere forums waar ik zit zie ik het.

Ik geloof ook best wel dat een lever veel aankan...bij de ene meer als de andere. Ikzelf had ook nauwelijks verhoogde waarden tijdens Test, Tren en Winstrol tabs. Maar 150mg per dag is gewoon abnormaal hoog...dat risico zou ik niet eens willen nemen. Je lever steeds zo hard op zijn fl**ker geven kan NOOIT goed zijn. Dat weet ik en dat weet jij ook. En als jij lekker zou gaan op 150mg per dag ga je het gegarandeerd weer doen, en daarna weer en daarna ws weer. Tot je lever er op een gegeven moment genoeg van heeft en niet meer teruggaat naar zijn oorspronkelijke waarden, en dan is het te laat.

Laatst bewerkt:
Waardevol niet echt, gewoon de normale dingen.
50mg winny per dag en na kleine 6 weken laten meten op de laatste dag.

HDL cholesterol heel laag.
LDL wat hoger.
Totaal cholesterol was in orde.
Maar de ratio tussen HDL en LDL was slecht.
Leverwaardes verhoogd.
Billurubine ook verhoogd maar ik heb dan ook het syndroom van gilbert (onschuldig & merk er niets van).

Heb de precieze cijfers wel niet meer.

Laatst bewerkt:
Ik geloof ook best wel dat een lever veel aankan...bij de ene meer als de andere. Ikzelf had ook nauwelijks verhoogde waarden tijdens Test, Tren en Winstrol tabs. Maar 150mg per dag is gewoon abnormaal hoog...dat risico zou ik niet eens willen nemen. Je lever steeds zo hard op zijn fl**ker geven kan NOOIT goed zijn. Dat weet ik en dat weet jij ook. En als jij lekker zou gaan op 150mg per dag ga je het gegarandeerd weer doen, en daarna weer en daarna ws weer. Tot je lever er op een gegeven moment genoeg van heeft en niet meer teruggaat naar zijn oorspronkelijke waarden, en dan is het te laat.

Idd.. want waarom zou je terug naar 50mg gaan, als je op 150 keihard gaat. Als het de eerste keer goed gaat, blijf je extremen opzoeken. Waar is de grens? Link hoor 150mg.. pff

Zoals ik ook in je topic aanhaalde denk ik dat je voorzichtig moet zijn met bepaalde conclusies die je trekt. Ervaringen van mensen op een forum zonder daarbij bepaalde testresultaten is te kort door de bocht. Ik weet dat je ook bepaalde onderzoeken hebt gelezen. Maar van de buitenkant kun je niet zien wat er binnenin gebeurt. Posts van mensen op een forum is niet betrouwbaar. Reacties op bepaalde stoffen hangt natuurlijk van veel factoren af. Hiervoor is een degelijk onderzoek vereist. Welke uit moet worden gevoerd voor een lange tijd zodat de aantasting op de lange termijn onderzocht kan worden.

en waarom zou je het risico nemen? Voor dat kleine beetje sneller groeien? Zo lang het allemaal op amateuristische basis is zou ik het risico in ieder geval niet nemen.

Ook dat nog ja. Het is niet eens alleen de leverwaardes wat bij zo'n hoge dosering orals naar de klote gaan. Wat denk je wat bv 150mg Oxy of 100mg Dianabol per dag bij de meeste mensen zou doen met de bloeddruk? Vaak gebruiken diegene er ook nog een flinke dosering Test E en weet ik veel wat nog meer bij. Een veel te hoge bloeddruk geeft een vergroot risico op hart- en vaatziektes, algemeen bekend bij iedereen. Zelf zal je niet eens zo snel merken dat je bloeddruk verhoogd is, omdat een hoge bloeddruk op zich geen klachten geeft. Ik durf te wedden dat de meeste jongens niet eens hun bloeddruk regelmatig meten.

Laatst bewerkt:
Sorry voor de offtopic maar..

Snuffsan.. je avatar doet me beetje denken aan een potje ochtend urine die je in moet leveren bij de dokter.. :o

Drugs is bad! Okaay?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven