- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Als er schade zou zijn merk je dat echt wel ook al is een lever gevoelloos..
Dit wil ik wel eens onderbouwd zien..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als er schade zou zijn merk je dat echt wel ook al is een lever gevoelloos..
wat heb je aan de info van de mensen die hun orals posten dan? ga je aan de hand van hun gebruik zelf wat doen![]()
Ik ben het wel met kriel eens dat je geen goeie indicatie zal krijgen van hoe slecht orals zijn wanneer niemand op zn minst wat leverwaardes neerzet.
Jammer van je topic gozer, complete blunder.
Jij concludeert dat het allemaal ok is om dat iemand 80 mg orals slikt en nog steeds leeft?
Werkelijk kerel imo zeer kortzichtig, en durf toch wel te zeggen stupide beredenering.
Overgens mijn mening.
Vind dit zo een vreemd en wezeloos dom topic, dat ik werkelijk met stomheid geslagen ben, en laat zien dat je opgeklopte ego te groot voor je is kerel, vind je vooral voor lul staan met zulke uitspraken. En dan bedoel ik dat oprecht zonder kwetsend te zijn.
Ik rook vanaf mijn 13de 2 pakjes sigaretten, maar leef nog steeds, zo zie je dat 40 sigaretten helemaal niet zo gevaarlijk zijn... Tis niet gezond maar kan best.
Sorry Snuff iedere keer probeer ik in dialoog te gaan, maar zit er gewoon niet in, rare topics.
Die mensen hebben geen gezondheidsproblemen omdat ze zich aan het algemene protocol houden die veilig wordt geacht als je geen uitzondering bent.
Heb jij al eens een bloedonderzoek gedaan op het eind van je orals? Ik wel en het was allemaal naar de klote.
Mensen die toch experimenteren zoals bv. dareal laat zich wel controleren en blijkbaar is hij 1 vd uitzonderingen die er weinig tot geen last van ondervind. Maarja je weet het niet tot je het probeerd en je laat testen, anders blijf je maar speculeren.
Hier ga je toch de mist in. Ik kan niets nuttig meer toevoegen omdat kriel het al heeft gezegd.
Je bent sowieso een mong**l als je bv 150mg orals per dag gaat wegvreten. Het is niet voor niks zo dat 99% nooit meer dan 50-60mg per dag neemt. Kun je dit ook aantonen? Is wel interessant voor dit topic. Ooit moet er toch wel iets zijn geweest wat duidelijk aantoonde dat veel hogere doseringen gewoon enorm slecht zijn.Als jij het kan vinden ben je een kei. En echte negatieve bijwerkingen van zo'n absurd hoge doseringen merk je niet na een paar dagen of weken. Dat merk je bv pas na jaren lang gebruik, en dat zit je met je fijne leverkanker omdat je dacht dat 150mg orals per dag best wel kon.Als je genoeg herstel er tussen laat moet het naar mijn weten gewoon kunnen. Maar goed, wel met bloedwerk natuurlijk.
Ik geloof ook best wel dat een lever veel aankan...bij de ene meer als de andere. Ikzelf had ook nauwelijks verhoogde waarden tijdens Test, Tren en Winstrol tabs. Maar 150mg per dag is gewoon abnormaal hoog...dat risico zou ik niet eens willen nemen. Je lever steeds zo hard op zijn fl**ker geven kan NOOIT goed zijn. Dat weet ik en dat weet jij ook. En als jij lekker zou gaan op 150mg per dag ga je het gegarandeerd weer doen, en daarna weer en daarna ws weer. Tot je lever er op een gegeven moment genoeg van heeft en niet meer teruggaat naar zijn oorspronkelijke waarden, en dan is het te laat.