MuscleMeat

Het 17 AA Oral Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Heb wat informatie gevonden van een bloedtest tussen m'n eerste en tweede prik-kuur.
Had in beide een kickstart dianabol van 6 weken.
Dit zijn de afwijkende gegevens:

- Serum free T4 level: HI 20 pmol/l (8-19)
- Haematocrit HI 0.520 (0.37-0.51)
- Lymphocyte count LO 1.20 10*9/L (1.50-4.00)
- AST serum level HI 63 u/L (0-40)
- Serum total bilirubin level HI 20 umol/L (0-17)
- Serum urea level HI 9.9 mmol/L (3.3-7.8)
- ALT/SGPT serum level HI 65 u/L (0-40)

Volgens mijn dokter was alles oke en hoefde ik mij geen zorgen te maken. Zij is op de hoogte van mijn sport en gebruik.

Internet....whats real,and whats not?

na de ''gaulking gun'' heb ik idd wel stellig het gevoel kerel.
iig vind je het heerlijk om:

Aandacht te krijgen
Dingen als "eigen vinding" te bestempelen
Interesant te doen

Der zitten dus wel wat dingen in waar ik zeer sterk aan twijfel,maar goed on topic maar weer.

Sprutte de sleutel is bloedwerk, mijn hele punt dus. Als je als AAS gebruiker geen regelmatig bloedwerk doet ben je een nitwit, een onverstandige individu en een gevaar voor je eigen mentale en fysieke welzijn. Daarnaast heb je met betrekking tot de fysiologische status van je eigen lever weinig aan een referentiekader geleverd door andere AAS gebruikers. En het verzamelen van niet relevante en volledige subjectieve gebruikersinformatie zoals de TS, te noemen Snuffertje, voorstelde is dan ook helemaal niks waard en gewoon sectie vervuiling.

Helemaal mee eens Lean. Zie mijn voorbeeld, maatje van me nam halve dosering en zijn waardes lagen VER buiten referentiewaarden!

begint aardig kansloos te worden dit voor zover dat het al niet was...........

ik vind het wel een interessant topic, dus laat gewoon maar open.

Men is hier wel heel snel met conclusies allerhande. En als men elke keer twijfelt aan de oprechtheid van een TS binnen het AAS-gedeelte, is elk topic hierbinnen zo goed als zinloos.

iedereen die zich heeft ingelezen in het onderwerp van deze orale AAS, zal weten wat de mogelijke gevaren zijn. Hoe elk individu daarmee omgaat, is zijn eigen keuze (net als roken, drinken etc).

ben gewoon benieuwd naar de effecten van dosissen van deze AAS op gebruikers en vanuit dat oogpunt vind ik het een leuk topic

waardeloos topic....domme lui die hierin een positief iets zien.

• Topic Starter Topic Starter
ik vind het wel een interessant topic, dus laat gewoon maar open.

Men is hier wel heel snel met conclusies allerhande. En als men elke keer twijfelt aan de oprechtheid van een TS binnen het AAS-gedeelte, is elk topic hierbinnen zo goed als zinloos.

iedereen die zich heeft ingelezen in het onderwerp van deze orale AAS, zal weten wat de mogelijke gevaren zijn. Hoe elk individu daarmee omgaat, is zijn eigen keuze (net als roken, drinken etc).

ben gewoon benieuwd naar de effecten van dosissen van deze AAS op gebruikers en vanuit dat oogpunt vind ik het een leuk topic

Thnx kerel, ik had precies dezelfde gedachte.
Ondanks dat er geen bloedwerk wordt meegepost is het nog steeds best wel interessant om een lijst te hebben van orale kuurtjes, gestackt of niet, waarbij gegevens worden toegevoegt die een hoop duidelijk kunnen maken op effecten, bijwerkingen, doseringen, lengtes, etc etc.

- Welke Oral/s : Dianabol
- Dosering : 30mg
- Lengte : 6 weken
- Only/Kickstart/Cycle-End : only
- Opbouwend/Zelfde Dosis : zelfde dosis
- Bijwerkingen : toen geen/vermoed dat het wel meegeholpen heeft aan huidige leverproblemen door verzwakking
- Resultaat Kracht : groter
- Resultaat Massa : 9 kilo- 7 overgehouden
- Nakuur Wel/Niet : niet
- Gezondheidsproblemen/Kwaaltjes : toen geen
- Voor Herhaling Vatbaar : nee
- Aanvullende Supps/Medicijnen : geen
- Gestacked Met : niets
- Overig : was eerste kuur nam het telkens 2 weken met maand rust tussen(was noob toen en trainde zelfs niet, only hard work all day), 3 kilo per keer winst. Van 75 naar 84 dus en op 82 gebleven nadien.

Laatst bewerkt:
Thnx kerel, ik had precies dezelfde gedachte.
Ondanks dat er geen bloedwerk wordt meegepost is het nog steeds best wel interessant om een lijst te hebben van orale kuurtjes, gestackt of niet, waarbij gegevens worden toegevoegt die een hoop duidelijk kunnen maken op effecten, bijwerkingen, doseringen, lengtes, etc etc.

Daar is al een sticky van...http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/overzicht-kuren-resultaten-54055/[COLOR="Silver"
Resultaten graag daar plaatsen, is het ook makkelijker voor geintresseerden om het terug te vinden.

[SIZE=1]---------- Toegevoegd om 17:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------[/SIZE]

[/COLOR][quote="SnuffSann, post: 5313055"]Aangezien er grote vraagtekens zijn rond het gebruik van gealkyleerde orals open ik dit topic om wat meer informatie te vergaren en wat meer duidelijkheid te krijgen omtrent de veiligheid van inname en in hoever men kan en wil gaan.
[/QUOTE]

Dacht dat bovenstaande de bedoeling van het topic was?

Meerdere hebben al duidelijk gemaakt dat dit zonder bloedwerk zinloos is.

Voordat we nu opeens een hele andere kant op gaan, gaat deze dicht..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven