AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Die 325 is de 200mg test p (maar bevat meer actieve stof, dus eigenlijk kom je nog hoger uit) en 500iu hcg 2x/week (gelijk aan 125mg test e/week). 200mg primo/week kan net voldoende zijn als tegenhanger, maar ik zou test p om zeker te zijn op 75mg 2x/week zetten dan. Zeker omdat je er 200mg NPP bij zet.

Hcg is eigenlijk niet nodig bij 4 en 6 weken, behalve als je heel gevoelig bent aan onderdrukking (snel en sterk krimpen teelballen). Ik zou zelfde doseringen aanhouden bij 4 weken. Herstel is beter en je kan dus sneller weer kuren.

dan up ik mijn primo wel naar 300 voor die 4,5-5 weken ;-)
en ik ga wel de hcg gebruiken aangezien mijn ballen snel krimpen en het een duurt voordat ik weer op niveau met mijn testosteron ben.

Je kan nu al beginnen met pregnyl, een blast lijkt me onnodig. Hou er rekening mee dat je testosteron hoger komt te liggen ivm meer oestrogeen. En nadien clomid op 25mg gedurende 4 weken lijkt me voldoende.

Top, thanks!

Zet nu 750 test 200 npp e3d en 600 mast. Laat ook aromasin mee lopen, ben erg gevoelig voor vocht/oestrogeen. Welke doseringen raad je aan icm hcg? Heb sinds de npp ook gyno gekregen aan een kant dus wellicht iets met de aromasin doen?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.183
Top, thanks!

Zet nu 750 test 200 npp e3d en 600 mast. Laat ook aromasin mee lopen, ben erg gevoelig voor vocht/oestrogeen. Welke doseringen raad je aan icm hcg? Heb sinds de npp ook gyno gekregen aan een kant dus wellicht iets met de aromasin doen?

Als je NPP erbij laat lopen hoeft test niet zo hoog. Zou icm de hcg 375mg test zetten (komt op 500 totaal), 200NPP en 400mg mast.

Cools
Ik ben van mening dat wat er over bold op Wikipedia staat een beetje BS is.. Ze hebben het vooral over extra aanmaak rode bloedcellen, aanmaak epo etc etc maar ik merk geen verschil qua uithouding als ik nu bold of testosteron zet. Wat vind jij hiervan?

• #7.191
Cools
Ik ben van mening dat wat er over bold op Wikipedia staat een beetje BS is.. Ze hebben het vooral over extra aanmaak rode bloedcellen, aanmaak epo etc etc maar ik merk geen verschil qua uithouding als ik nu bold of testosteron zet. Wat vind jij hiervan?

Dat effect is zo voor vrijwel alle aas. ivm uithouding hangt af van je androgeen/oestrogeen verhouding weer. Teveel oestrogeen heeft meestal negatief effect hierop.

Oke bedankt dat wist ik niet. Dan ga ik rekening houden met mijn oestrogeen :thumb:

• #7.194
Oke thanks! Zou ik test ook op 500 kunnen zetten dus totaal 625? Icm aromasin. Wat raad je sowieso aan met aromasin nu?

Aromasin raad ik af indien het niet nodig is. Je verminderd er toch sowieso de anabole activiteit meer voor een deel. Meer test is dan meer DHT vooral, dus ik zou het op totaal max 500 houden. Je kan best naar het totaal van de aas zien ipv elke stof afzonderlijk.

Aromasin raad ik af indien het niet nodig is. Je verminderd er toch sowieso de anabole activiteit meer voor een deel. Meer test is dan meer DHT vooral, dus ik zou het op totaal max 500 houden. Je kan best naar het totaal van de aas zien ipv elke stof afzonderlijk.

Top. Dan houd ik me aan de doseringen die jij hebt gegeven. Houd nu ook enorm veel vocht rond mn buik vast. Zit wel hoger in mn carbs (550/600) maar ondanks mn lage VP is van mn abs niets meer te zien. Hopelijk houd ik op jouw doseringen dan ook minder vocht vast.

Hoeveel Macuna Pruriens raad je trouwens aan tegen prolactine?

• #7.196
Top. Dan houd ik me aan de doseringen die jij hebt gegeven. Houd nu ook enorm veel vocht rond mn buik vast. Zit wel hoger in mn carbs (550/600) maar ondanks mn lage VP is van mn abs niets meer te zien. Hopelijk houd ik op jouw doseringen dan ook minder vocht vast.

Hoeveel Macuna Pruriens raad je trouwens aan tegen prolactine?

Dat moet wel lukken dan, 500mg totaal is dan toch het max zeker omdat hcg de omzetting naar oestrogeen sterker stimuleert.

Hangt van de concentratie L-dopa af. Meestal is dit 20% en is 1 cap per dag voldoende.

Sowieso raad ik 1x/week aan bij enanthate esters, dus ja.

Dit vind ik wel leuk om te lezen, in mn nieuwe topic (en duizend andere) verklaren mensen me voor gek als ik zeg ik injecteer 1x per week......., minimaal 2x weeks beweren ze dan ivm stabiele waardes.. Bullshit lijkt me gezien lang halfleven enanthaat.
Top om dit bevestigd te krijgen hier :thumbs:

Dat moet wel lukken dan, 500mg totaal is dan toch het max zeker omdat hcg de omzetting naar oestrogeen sterker stimuleert.

Hangt van de concentratie L-dopa af. Meestal is dit 20% en is 1 cap per dag voldoende.

En wat te doen tegen de gyno die is op komen zetten?

Waarom word dan In het geval dat er gyno ontwikkeld (genoeg voorbeelden die hier voorbij komen) dan altijd aangeraden de test (voorbeeld) lager te doseren en niet de hcg te stoppen?

Terug
Naar boven