Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

En progesteron en DHT, SHBG is een bindingseiwit geen hormoon.

Tijdens mijn vorige kuur met test tren mast en aromasin is mijn libido drastisch gekelderd. Ik denk door te laag oestrogeen en erg laag vetpercentage.

Mn huidige cycle bestaat uit 750 test 600 mast en 150 npp e3d icm 10 aro. Ben 3 weken bezig en de npp 1 week. Heb last van acne en nu een beetje gyno links. Ik gebruik 1000mg pompoenpitolie.

Ik neem aan dat het oestrogeen op zal lopen deze cycle. Mn libido zou ik graag weer de oude willen laten worden. Heb wel ochtend erecties.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.142
Tijdens mijn vorige kuur met test tren mast en aromasin is mijn libido drastisch gekelderd. Ik denk door te laag oestrogeen en erg laag vetpercentage.

Mn huidige cycle bestaat uit 750 test 600 mast en 150 npp e3d icm 10 aro. Ben 3 weken bezig en de npp 1 week. Heb last van acne en nu een beetje gyno links. Ik gebruik 1000mg pompoenpitolie.

Ik neem aan dat het oestrogeen op zal lopen deze cycle. Mn libido zou ik graag weer de oude willen laten worden. Heb wel ochtend erecties.

Te laag oestrogeen inderdaad. Beste kan je dan om de dag of 3 dagen aromasin nemen of dosering halveren.

Cools ik ben eigenlijk benieuwd naar jouw mening over Proviron. Want je raadt Masteron voornamelijk aan om de A:E ratio te herstellen van een bepaalde kuur. Maar is Proviron hier niet net zo geschikt voor zonder je totale AAS hoeveelheid te verhogen? En ik ben me bewust van het feit dat Provi niet anabool is en niets direct doet voor het opbouwen van spiermassa. Proviron wordt ook nog farmaceutisch geproduceerd en Masteron Enanthate wordt alleen maar UG geproduceerd (zelfs ontwikkeld door UG). Dus dat maakt Provi op dat gebied ook wel veiliger kan ik aannemen? Daarnaast heeft Provi voor zover ik mij bewust ben nauwelijks bijwerking op normale dosis voor normale duur.

• #7.146
Cools ik ben eigenlijk benieuwd naar jouw mening over Proviron. Want je raadt Masteron voornamelijk aan om de A:E ratio te herstellen van een bepaalde kuur. Maar is Proviron hier niet net zo geschikt voor zonder je totale AAS hoeveelheid te verhogen? En ik ben me bewust van het feit dat Provi niet anabool is en niets direct doet voor het opbouwen van spiermassa. Proviron wordt ook nog farmaceutisch geproduceerd en Masteron Enanthate wordt alleen maar UG geproduceerd (zelfs ontwikkeld door UG). Dus dat maakt Provi op dat gebied ook wel veiliger kan ik aannemen? Daarnaast heeft Provi voor zover ik mij bewust ben nauwelijks bijwerking op normale dosis voor normale duur.

Proviron kan ook.

• #7.150
Je leest wel eens dat de dosis afhankelijk is van de hoeveelheid test die je zet, dus 25 mg per 250 mg test. Welke dosis of verhouding raadt jij aan?

Best kan je de weekdosis uitrekenen. Voor 25mg is dat 175mg/week. Dat is voldoende bij 250mg test, maar kan zelfs ook wat lager. Is altijd even kijken welke dosis en verhouding voor jou het beste werkt.

Ik heb op het forum al een paar keer langs zien komen dat mensen zeiden dat de bijwerkingen van test-e bij doseringen van een gram of meer per week minder zijn dan bij lagere doseringen...klopt dit en is er een link naar een artikel hierover?

Ik heb op het forum al een paar keer langs zien komen dat mensen zeiden dat de bijwerkingen van test-e bij doseringen van een gram of meer per week minder zijn dan bij lagere doseringen...klopt dit en is er een link naar een artikel hierover?

Op die doseringen zonder hgh gaan er heel wat milligrammen verloren :o 750mg tot een gram is toch wel het maximale dat je kunt zetten. Als je daar nog overheen wilt gaan kun je een andere compound toevoegen of andere GH zetten

Zoek maar eens op "diminishing returns testosterone".

Test is de enige stof die, meestal boven een gram, zogenaamde diminishing returns geeft. Oftewel, veel meer sides ten opzichte van gains.
Tenzij je weer GH gebruikt die je AR-densiteit verhoogt en je gerust nog een paar gram test kunt zetten.

Zoek maar eens op "diminishing returns testosterone".

Test is de enige stof die, meestal boven een gram, zogenaamde diminishing returns geeft. Oftewel, veel meer sides ten opzichte van gains.
Tenzij je weer GH gebruikt die je AR-densiteit verhoogt en je gerust nog een paar gram test kunt zetten.

Thnx!

Hey Cools,

Ben momenteel bezig met de volgende kuur:

Test 450 EW
Mast 400 EW
Tren 200 EW (voorheen 400EW)

Nu gaat het allemaal extreem lekker, alleen m'n bloeddruk is veel te hoog. Ik heb last van pijnlijke ogen en veel hoofdpijn dus heb ik het laten meten. 190/150. Extreem hoog dus. Vervolgens tren gehalveerd in de hoop het te verlagen maar het heeft weinig invloed.

Is er een veilige manier om het zelf een stuk omlaag te brengen? Met bijvoorbeeld aspirine? Ik denk dat bietensiep oid hier niet meer veel bij gaat helpen..

Edit: het komt echt puur door de tren. Met alleen test en mast had ik er vrijwel geen last van. Maar ik wil de kuur graag afmaken

• #7.156
Hey Cools,

Ben momenteel bezig met de volgende kuur:

Test 450 EW
Mast 400 EW
Tren 200 EW (voorheen 400EW)

Nu gaat het allemaal extreem lekker, alleen m'n bloeddruk is veel te hoog. Ik heb last van pijnlijke ogen en veel hoofdpijn dus heb ik het laten meten. 190/150. Extreem hoog dus. Vervolgens tren gehalveerd in de hoop het te verlagen maar het heeft weinig invloed.

Is er een veilige manier om het zelf een stuk omlaag te brengen? Met bijvoorbeeld aspirine? Ik denk dat bietensiep oid hier niet meer veel bij gaat helpen..

Edit: het komt echt puur door de tren. Met alleen test en mast had ik er vrijwel geen last van. Maar ik wil de kuur graag afmaken

Gewoon de tren eruit, je bloeddruk (boven- en onderdruk) is veel te hoog en zelfs gevaarlijk. Aspirine op dosis van 100mg/dag is een goed idee alvast.

Gewoon de tren eruit, je bloeddruk (boven- en onderdruk) is veel te hoog en zelfs gevaarlijk. Aspirine op dosis van 100mg/dag is een goed idee alvast.

Bedankt cools, bij nader inzien is het inderdaad gewoon dom om erin te houden. Gezondheid staat toch op nummer 1 dus stop ik met de tren, ookal is het resultaat fantastisch.

Ik heb aspirine gehaald. Maar werkt dit wel echt bloeddruk verlagend? Ik lees alleen dat het verdund maar niks mbt bloeddruk.

• #7.158
Bedankt cools, bij nader inzien is het inderdaad gewoon dom om erin te houden. Gezondheid staat toch op nummer 1 dus stop ik met de tren, ookal is het resultaat fantastisch.

Ik heb aspirine gehaald. Maar werkt dit wel echt bloeddruk verlagend? Ik lees alleen dat het verdund maar niks mbt bloeddruk.

Mogelijk wel, terwijl andere uit deze groep het sowieso verhogen. In sommige studies is er 18% meer kans op hoge bloeddruk, maar voor het slapengaan het nemen zou het juist verlagen. Het is alvast goed voor je hart en bloedvaten, maar hoge bloeddruk kan ook negatief uitpakken voor je hersens.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12732586

Stoppen met tren is een goed idee. Even kijken dan wat het geeft.

Je kan over de 90 gaan, maar daar ga je ook terug onder als je off bent als ik het goed heb. Bedoeling van mijn kuren is om zoveel mogelijk vast te houden zonder aas nadien. En er is een grens zonder aas aan wat je kan vasthouden.

@Cools niet zo pessimistisch, moet lukken nog wat massa met een verantwoorde "bulk" kuur ;-)
Ik was erg te spreken over de test en primo kuur maar ik denk dat low test en higher primo goed is voor mij. maar ik wil ook NPP eens proberen en nu kan ik goede primo krijgen;

ik dacht aan 2 keer per week 150NPP en 150testP met 2x500HCG voor 4 weken en voor 3 weken 200Primo?

Cools, is het mogelijk om toch last te krijgen van te hoog oestrogeen op test 700 en mast 400 mg? Ik heb het dan over: vocht, iets gemakkelijker vet bijkomen, zachtere erectie, meer moeite om erectie te houden, ...

Is het een oplossing om test te verlagen naar 500 mg en mast naar 200 mg of is een AI nodig om hier in te grijpen?

Terug
Naar boven