MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Welke dosering Test e, bold en mast geven nu dan de minste kans op bijwerkingen, zoals acne ?

Het is dus beter om mast toe te voegen aan test e en bold lees ik, klopt dit?

350 test - 400 bold - 200 mast.

of

500 test - 600 bold - 200 mast?

Of alleen test en bold?
''Cools wat vind je van 500 Test C om 600 Bold. Levert me dat een oké verhouding op of misstaat 200mg Mast E daar niet bij?''

''Ik zou test en bold verlagen en dan mast erbij. 350 test - 400 bold - 200 mast.''

Uiteindelijk is het 375 Test C, 600 Bold en 200 Mast geworden ivm mg/mls. Dat was prima.

Btw, als je toch hoger wilt doseren; 500 test - 600 bold - 200 mast.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.062
  • Topic Starter Topic Starter
  • #9.063
''Cools wat vind je van 500 Test C om 600 Bold. Levert me dat een oké verhouding op of misstaat 200mg Mast E daar niet bij?''

''Ik zou test en bold verlagen en dan mast erbij. 350 test - 400 bold - 200 mast.''

Uiteindelijk is het 375 Test C, 600 Bold en 200 Mast geworden ivm mg/mls. Dat was prima.

Btw, als je toch hoger wilt doseren; 500 test - 600 bold - 200 mast.

500 test c op zichzelf geeft eigenlijk al te hoog oestrogeen, maar icm bold wat maar voor een klein deel omzet naar oestrogeen kan het werken.

375 test c - 600 bold - 200 mast lijkt me beter.

Oestrogeen blijkt in studies ook anabool te zijn vooral met betrekking tot glucose transport naar spieren. maar of het je de sides waard zijn is idd ander verhaal wat is in hierin jou standpunt cools

Ja, maar gaat androgeen nog verder verlagen. Dus weet niet wat de uitwerking gaat zijn als de oorzaak bij een te hoge dosis aromasin ligt.

Ik ben een aantal dagen gestopt met aro en begonnen met red maca, acne is naar mijn idee wel rustiger. Ook ben ik van 300 sust overgestapt op naar 250 test. Wat met de aro en maca doen?

Laatst bewerkt:
Weet iemand hoe belangrijk het is om je bloedwaarden stabiel te houden? Ik heb nogal een potje gemaakt van mn test-only kuur: eerste 3 weken 375mg, daarna 375mg ander merk, daarna 250mg eerste merk.

Ander ding. Als je gaat kijken wat het gebruik van AAS is op de lange termijn dan word je daar ook behoorlijk depressief van: de androgene eigenschappen zorgen voor prostaatkanker en de andere kant op zijn de medicijnen die de oestrogene eigenschappen tegen gaan ook stuk voor stuk kankerverwekkend (tamoxifen, clomid). Blijft niet veel over zo. Persoonlijk denk ik dus dat je het beste zo min mogelijk middelen kan pakken (bijv alleen test zonder nakuur of evt. cruise-blast en de bijwerkingen gewoon voor lief nemen) en al helemaal niet het probleem van het ene medicijn gaan proberen te fixen met een andere. Vervolgens met regelmaat je bloed laten testen op PSA waarde.

Weet iemand hoe belangrijk het is om je bloedwaarden stabiel te houden? Ik heb nogal een potje gemaakt van mn test-only kuur: eerste 3 weken 375mg, daarna 375mg ander merk, daarna 250mg eerste merk.

Ander ding. Als je gaat kijken wat het gebruik van AAS is op de lange termijn dan word je daar ook behoorlijk depressief van: de androgene eigenschappen zorgen voor prostaatkanker en de andere kant op zijn de medicijnen die de oestrogene eigenschappen tegen gaan ook stuk voor stuk kankerverwekkend (tamoxifen, clomid). Blijft niet veel over zo. Persoonlijk denk ik dus dat je het beste zo min mogelijk middelen kan pakken (bijv alleen test zonder nakuur of evt. cruise-blast en de bijwerkingen gewoon voor lief nemen) en al helemaal niet het probleem van het ene medicijn gaan proberen te fixen met een andere. Vervolgens met regelmaat je bloed laten testen op PSA waarde.

Je krijgt dr acne van, die schommelende waardes. Verder is het geen ramp.

bijv alleen test zonder nakuur of evt. cruise-blast en de bijwerkingen gewoon voor lief nemen
Nee dat is lekker verstandig. Als jij af en toe kortstondig clomifeen gebruikt op 25 mg voor x weken bij je nakuur, gaat dit je heus geen gigantisch verhoogd risico op kanker opleveren.

Laat jij ook je pilsje op de zonnige vrijdagmiddag staan door het verhoogde risico op mond-, keel-, maag-, lever-, darm-, prostaat- en longkanker?

Nee dat is lekker verstandig. Als jij af en toe kortstondig clomifeen gebruikt op 25 mg voor x weken bij je nakuur, gaat dit je heus geen gigantisch verhoogd risico op kanker opleveren.

Laat jij ook je pilsje op de zonnige vrijdagmiddag staan door het verhoogde risico op mond-, keel-, maag-, lever-, darm-, prostaat- en longkanker?
Dat doe ik inderdaad. Ik neem inmiddels al een half jaar alleen nog maar phenibut met caffeine caps. Ook als ik op stap ga. Bevalt prima. Daarnaast ook alleen biologische whey (Ja, ik ben zo'n geitewollensok)

Laatst bewerkt:
Dat doe ik inderdaad. Ik neem inmiddels al een half jaar alleen nog maar phenibut met caffeine caps. Ook als ik op stap ga. Bevalt prima. Daarnaast ook alleen biologische whey (Ja, ik ben zo'n geitewollensok)

Dus biologisch eiwitpoeder omdat andere risico's heeft maar wel willen kuren?? ???

volgensmij is het met jou niet echt een party, piet.

Dus biologisch eiwitpoeder omdat andere risico's heeft maar wel willen kuren?? ???
Ik kuur al. Maar hou risico's idd bij voorkeur tot een minimum. Je moet altijd voor jezelf een afweging maken en qua kuren is het risico me waard voor wat ik ervoor terugkrijg. Achteraf uiteraard wel bloedtest doen.

500 test c op zichzelf geeft eigenlijk al te hoog oestrogeen, maar icm bold wat maar voor een klein deel omzet naar oestrogeen kan het werken.

375 test c - 600 bold - 200 mast lijkt me beter.
Dit was niet richting jou bedoeld maar naar @Didiani he. Ik haalde even wat oude posts terug voor hem.

Die 375/600/200 gaat hem inderdaad ook worden voor mij, daar was ik al uit.

Je krijgt dr acne van, die schommelende waardes. Verder is het geen ramp.
Inderdaad aan den lijve ondervonden. Normaal nooit last van en nu ineens 3. En dan niet van die kleintjes. Nee. Van die rooie bulten die je met geen mogelijkheid kan uitknijpen. Recht in me b**kes :mad:

@Cools

Wat is jou mening van osterine gebruik tijdens de nakuur ? Niet langer als 4 weken op 20mg max

Dit was niet richting jou bedoeld maar naar @Didiani he. Ik haalde even wat oude posts terug voor hem.

Die 375/600/200 gaat hem inderdaad ook worden voor mij, daar was ik al uit.

Klopt @drumbell je hebt het verkeerd gelezen ik wil Test E nemen ipv Test C

Vandaar dat ik vroeg of de verhoudingen dan nog gelijkt zijn als bij Test C

Wat zijn de ideale waardes als je: Test E, bold en mast neemt. Is het toevoegen van mast dan bevorderlijk voor minder sides etc.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven