Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ Cools : zou je tijdens de cruise de hgh ook stopzetten of gewoon blijven doorgaan jaar in jaar uit,eventueel op lagere dosis ?
Langdurig gebruik van hgh raad ik niet aan omdat ironisch genoeg het de veroudering kan versnellen (celniveau) en er mogelijk negatief effect is op bepaalde cytochroom P450 enzymen in de lever alsook een direct/indirect effect op prolactine(receptor) activiteit
Zou 1-Testosterone (DHB) ook een veilig alternatief zijn voor Primobolan?
250mg TEST-E / 300mg 1-Testosterone (DHB)
Nakuur 10-14 dagen 50mg clomid,
Doe ik niet met gh eet gewoon me carbs.@Cools
Zou stuk makkelijker zijn als je geen rekening hoeft te houden met uur ervoor en erna geen carbs
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, hoor positieve verhalen alleen erg lastig aan te komen.
Jaar lang al, zie niet in waarom je niet zou mogen of moeten eten
Ligt er aan hoelang je al hgh zet@ Cools : zou je tijdens de cruise de hgh ook stopzetten of gewoon blijven doorgaan jaar in jaar uit,eventueel op lagere dosis ?
Ik denk dat je daarvoor het beste kunt kijken naar wat de levensverwachting is van onbehandelde acromegalie (een afwijking waarbij je teveel groeihormoon maakt). En dat blijkt gemiddeld zo'n 10 jaar korter te zijn: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18075787. Nu is het zo dat bij acromegalie het teveel aan groeihormoon vaak vrij fors is en in de regel niet pas op volwassen leeftijd de kop op komt steken, dus dat zal wat minder dan 10 jaar zijn bij GH-gebruik zoals kuurders doen. Maar enkele jaren lijkt me niet heel onrealistisch als je het langdurig gebruikt bij suprafysiologische doseringen.Kun je dat ook verder uitdiepen in cijfers en/of feiten dan wel onderzoeken? Ik heb niet zo zeer de behoefte om 80 te worden, wat sowieso een utopie is met mijn levensstijl, maar waar moeten we aan denken.. -5 / -10 / -20 jaar van de te verwachten gemiddelde levensduur van een relatief gezond mannelijk subject uit de Lage Landen? Gebaseerd op een jaar of 10 GH in zijn totaal op doseringen tussen de 2-4iu per dag.
Mss waren je middelen nep/ hadden ze geen werkzame stof.Vraagje, paar jaar geleden heb ik een "milde" kuur gedaan (600mg test + anavar + hcg, nakuur met nolva) alleen hier herstelde ik niet van na de kuur (hypogonadisme) wsl reageerde ik niet op Tamoxifen ofzo denk ik want Clomid deed wonderen (na 1 jaar weer water grotere ballen enzovoorts). zou dit kunnen zijn dat ik niet reageer op HCG, tijdens de kuur gebruikte in hcg maar dit leek bijna niet te werken of nolva? Wat zou een kuur kunnen zijn? Of gekeken naar hoe ik herstelde van de vorige kuur beter helemaal niks?