XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Snap ik en is ook een prima instelling, maar ik denk zelf dat als je je op zulke dingetjes gaat focussen je nooit weer wilt gaan blasten haha. Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik dus zo gauw niet weet wat die dingen inhouden, voor 't zelfde geld verteld Galen zometeen dat het iets potentieel gevaarlijks is en heb ik niks gezegd :p
Geef ik je helemaal gelijk in, heb er soms ook helemaal geen zin meer in:o cruises zijn de laatste tijd 6maand en meer. Maar het wordt wel weer eens tijd:D

Het zijn witte bloedcellen als m'n bron correct is dus het lijkt wel plausibel dat de simpele snotneus hier de oorzaak van is, if so, groen licht :eyebrow:
 
Dag Cools,

Mijn laatste bloedtest toonde verlaagde lymfocyten, verhoogde monocyten en verlaagde eosienofiele granulocyten. Allemaal slechts een beetje verhoogd/ verlaagd. De dag ervoor kreeg ik de eerste symptomen van een snotneus.

Zou dat een plausibele verklaring geven of zit er meer achter? Als ik wat opzoek gaat het al snel over kanker:o

Zonder de exacte waardes is dat moeilijk te beoordelen, maar het is een momentopname waarbij je witte bloedcellen kunnen variëren. Binnen x aantal tijd nog eens een bloedtest en je bent wss gerustgesteld ;)
 
Cools best inname tijd voor T3? ochtend leege maag? avond voor het slapen gaan?
 
Ja alles in 1x in de ochtend bij het opstaan.
 
Cools,
Ik ben van plan nog een redelijke tijd on the blijven op een dosering van 250mg test.
Allen probleem hier mee is dat ik aromasin moet laten meelopen omdat ik anders last krijg van gyno.
Ik doe dit liever niet aangezien aromasin ook geen snoepje is en ik liever iets natuurlijks heb wat dit kan onderdrukken.
Als ik 1 dag van me aromasin inname mis dan zie ik al meteen puffy nipples helaas, is er hier een niet schadelijk alternatief voor?
 
Cools,
Ik ben van plan nog een redelijke tijd on the blijven op een dosering van 250mg test.
Allen probleem hier mee is dat ik aromasin moet laten meelopen omdat ik anders last krijg van gyno.
Ik doe dit liever niet aangezien aromasin ook geen snoepje is en ik liever iets natuurlijks heb wat dit kan onderdrukken.
Als ik 1 dag van me aromasin inname mis dan zie ik al meteen puffy nipples helaas, is er hier een niet schadelijk alternatief voor?

Neen, of jawel minder AAS zetten.. :rolleyes:
 
Cools,
Ik ben van plan nog een redelijke tijd on the blijven op een dosering van 250mg test.
Allen probleem hier mee is dat ik aromasin moet laten meelopen omdat ik anders last krijg van gyno.
Ik doe dit liever niet aangezien aromasin ook geen snoepje is en ik liever iets natuurlijks heb wat dit kan onderdrukken.
Als ik 1 dag van me aromasin inname mis dan zie ik al meteen puffy nipples helaas, is er hier een niet schadelijk alternatief voor?

Daarom typte ik dus in dat ander topic dat 250 mg eigenlijk een kuurdosering is die sides met zich mee kan brengen. LAGER doseren tijdens een cruise en je lichaam volledig laten herstellen (hormonen in evenwicht, hematocriet, cholesterol, ...).
 
Daarom typte ik dus in dat ander topic dat 250 mg eigenlijk een kuurdosering is die sides met zich mee kan brengen. LAGER doseren tijdens een cruise en je lichaam volledig laten herstellen (hormonen in evenwicht, hematocriet, cholesterol, ...).

Ga het dan op 150 proberen denk ik maar kan ik dan eigenlijk niet net zo goed off gaan?
Was namelijk in de veronderstelling dat ik gewoon me hele leven 250mg kon doen zonder echte problemen
 
Ga het dan op 150 proberen denk ik maar kan ik dan eigenlijk niet net zo goed off gaan?
Was namelijk in de veronderstelling dat ik gewoon me hele leven 250mg kon doen zonder echte problemen

Je kan off gaan maar de duur van je herstel kan ik niet voorspellen (ik weet niet hoe lang je on bent en of je hcg ofzo mee hebt laten lopen). Het is sowieso een persoonlijk gegeven.

Indien je ON zou blijven, lager doseren in de cruise. 125 mg is meer dan zat om een natuurlijke testosteronproductie na te bootsen.

Indien je OFF zou gaan, zal je een specifiek protocol gericht op herstel moeten gaan volgen.
 
Ga het dan op 150 proberen denk ik maar kan ik dan eigenlijk niet net zo goed off gaan?
Was namelijk in de veronderstelling dat ik gewoon me hele leven 250mg kon doen zonder echte problemen

Zelfs 150 is nog hoog. Ook met 100mg zit je aan een natuurlijk hoge kant.

Wat een triestheid eigenlijk ook die onwetenheid van tegenwoordig. 250 is gewoon kuren.
 
Ga het dan op 150 proberen denk ik maar kan ik dan eigenlijk niet net zo goed off gaan?
Was namelijk in de veronderstelling dat ik gewoon me hele leven 250mg kon doen zonder echte problemen
150 is nog bijna het dubbele van een natty als ik het goed heb. Zeker nog de moeite waard!
 
150 is nog bijna het dubbele van een natty als ik het goed heb. Zeker nog de moeite waard!

Met 100-125 mg zit je aan de maximum referentiewaarden. Je moet namelijk nog het estergewicht verrekenen. 125 mg per week injecteren is niet gelijk aan 125 mg in je bloed ;)

Vergeet niet dat je het gewicht van de ester er nog af moet trekken.

Je was me net voor :)
 
Met 100-125 mg zit je aan de maximum referentiewaarden. Je moet namelijk nog het estergewicht verrekenen. 125 mg per week injecteren is niet gelijk aan 125 mg in je bloed ;)



Je was me net voor :)
En dan zou je zelfs nog steeds bloed moeten laten trekken om te zien waar je op zit kwa waardes, voor de een is 125mg genoeg en de ander niet.
 
En dan zou je zelfs nog steeds bloed moeten laten trekken om te zien waar je op zit kwa waardes, voor de een is 125mg genoeg en de ander niet.

Wat bedoel je met "genoeg"?
 
Cools

Ik kwam een post tegen over 'citrus bergamot' zou nog beter werken voor cholesterol dan rode rijst gist. Ken jij dit middel en wat is jou mening er over?

Nog een ander vraagje moet je bij rode rijst gist ook co q10 nemen? Dat doe ik namelijk niet en kwam een post tegen dat dit wel moet
 
Cools

Ik kwam een post tegen over 'citrus bergamot' zou nog beter werken voor cholesterol dan rode rijst gist. Ken jij dit middel en wat is jou mening er over?

Nog een ander vraagje moet je bij rode rijst gist ook co q10 nemen? Dat doe ik namelijk niet en kwam een post tegen dat dit wel moet
Bij Dante Trudel gezien he:D

Ik neem steeds 100-200mg coq10 bij m'n rode gist rijst.

Wel benieuwd naar citrus bergamot.
 
Bij Dante Trudel gezien he:D

Ik neem steeds 100-200mg coq10 bij m'n rode gist rijst.

Wel benieuwd naar citrus bergamot.
Yes hij reageerde nog op me, rode rijst gist werkte wel volgens hem maar zijn voorkeur ging uit naar die citrus bergamot.. maar dat spul is best prijzig op zijn doseringen
 
Back
Naar boven