Gohan
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@citizendildo:
deze bedoel je?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
echt een schitterend gebouw ja!
EDIT
leuke documentaire voor de liefhebbers:
'Giants in the sky''
Deel 1: YouTube - Giants In The Sky pt 1
Deel 2: YouTube - Giants In The Sky pt 2
vond het zelf in ieder geval erg leuk om te zien!
) als goedmakertje dan nog maar wat architektonische hoogstandjesJep die ja! Ongelooflijk wat een harmonie dat gebouw uitstraalt.
Ik moet wel toegeven dat het nu allemaal wel gaat kriebelen weer. Ik heb zolang als ik leef iets met gebouwen gehad, het ontwerp vooral.
Over een jaar moet ik weten welke vervolgopleiding ik wil gaan volgen, en het liefst ga ik wel de architectuur kant uit.
Ik moet nog naar veel open dagen toe, maar ben bang dat met mijn profiel E&M(economie & maatschappij) ik deze kant niet meer op kan gaan![]()
Dit omdat je veel van natuurkunde etc moet weten(?). Het punt is wel dat ik enorm goed kan tekenen(ook op technisch) gebied en het altijd enorm interessant heb gevonden.
Nu vroeg ik me af , weten jullie misschien een paar eventuele opleidingen, waar ik eens naar zou kunnen kijken?
Ik vind het namelijk nogal wazig allemaal. Ik was een keer naar een opendag van de Kunst Academie, en daar was ook een 'architecten' opleiding,waar je alleen maar met het design van de gebouwen bezig was. Maar volgens mij is dit weer meer op het interieur gericht.Het lijkt me zo sterk dat er niet wat 'betere' opleidingen daarvoor zijn.
Bouwkunde lijkt me ook erg tof,alleen interesseert die technische kant(behalve materialen etc.) me totaal NIET. Het gaat me echt om het ontwerp.
(sorry edwin dat ik even je topic gedeeltelijk vergal) als goedmakertje dan nog maar wat architektonische hoogstandjes
Sun Life Building in Montreal,Amerika
McCallum Hill Towers (Canada)
Kingdom Center , Riyadh , Saudi Arabie
Bouwkunde is nu eenmaal super technisch, dat tekenen is maar een klein gedeelte (iig in op de HTS en in TUe... TUdelft is wat kunstshizzler, maar toch wel veeel mechanica en dat soort technische vakken).
Voor alleen design moet je dus niet bouwkunde kiezuh.

Eindelijk mensen gevonden met eenzelfde interesse, alleen ben ik meer van de grotere schaal, stedenbouwkundige (Wijk Designer )
@iron erik:
dat is toch lá familia in spanje? (de eerste 2 plaatjes)
join the club
Ook binnen Nederland is genoeg te vinden.
Rietveld Schroderhuis. Moet er nog steeds een keer een bezoekje brengen.
De tijd waarin het bebouwd is (1931
) is wel bijzonder. Tegenwoordig een trekplijster voor kleine groepjes studenten van grafische opleidingen en Japanners.Kom er langs gelopen als ik naar school ga.. maar stelt werkelijk niets voor..De tijd waarin het bebouwd is (1931
) is wel bijzonder. Tegenwoordig een trekplijster voor kleine groepjes studenten van grafische opleidingen en Japanners.
Hallo allemaal,
Ik studeer HBO-bouwkunde en wil hierna waarschijnlijk naar de academie v/d bouwkunst om een opleiding als architect te volgen. Voor zover ik heb rondgekeken heb ik nog geen topic gezien over 'indrukwekkende gebouwen''. Daarom open ik bij deze een topic waarin ik(hopelijk jullie ook) foto's zal posten over gebouwen die mij boeien.
Ik doe dit om voor mezelf alles een beetje op een rijtje te kunnen zetten qua architectuur en omdat er waarschijnlijk genoeg mensen zijn die het kunnen waarderen. Althans dat hoop ik! Het gaat om moderne architectuur dus kom niet met griekse tempels aan! Ik zal elke week een andere architect behandelen.