AndroidHealthClinic

Het architectuurtopic

• Topic Starter Topic Starter
@iron erik:

HVA? staat voor?

Ben niet zo thuis op het gebied van architectuur, maar misschien is het een idee om eens in Las Vegas te gaan kijken. Ik ben daar echt de meest exotische gebouwen tegengekomen.

Leuk topic, ben zelf bouwkunde aan het afstuderen aan de TU Delft, alle gebouwen hier genoemd zijn zeker verplichte kost, keep it going

Ik kom net terug uit dubai (januari) en het is daar echt vet, als je bouwwerken mooi vindt dan vindt je daar zeker hele mooie stukken. Vooral Mall of Emirates vond ik indrukwekkend, zit een skibaan in.

Wil ik ook zeker heen!

Ben zelf erg benieuwd naar de burj dubai

Ik zal binnenkort even een update plaatsen!Iemand een verzoek voor een architect?

Burj el Arab?

Pfff, daar kwam ik niet in, voor iets van 100 euro ofzo mocht je op de high tea komen, moest je wel netjes zijn gekleed (pak of gewoon netjes). Dus ik reserveren, zat hij voor 3 weken volgeboekt, echt zo jammer... Jumeirah city is mooi, helder water en allemaal villa's.

Ja denk dat we het over hetzelfde gebouw hebben! 's werelds hoogste toren in aanbouw! ontworpen door Adrian Smitch

Aaa die burj, dat is een grote bouwput. Ze willen niet zeggen hoe hoog hij wordt, zodat andere landen het nog niet kunnen overtreffen. (tenminste dat zeiden ze bij big bus company.)

Klopt de exacte hoogte blijft een verrassing

Terug
Naar boven