XXL Nutrition

Het Battlefield topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic


They-See-Me-Rollin_20101228172310_reg.png
 
De USAS12 is eigenlijk toch wel bruut achteraf gezien :D . Ook goed om eens met shotgun te spelen want dan moet je toch een beetje anders doen en jezelf beter postioneren , want lange afstands gevechten kun je gewoon niet aan gaan :mad:

Huizen binnen rennen met tac-light en k*t campers aan flarden knallen BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM

4 man kapot KHUT!

Ook al weten ze dat je komt dan nog hebben ze een probleem lol

k/d ratio toch 3-1 met dat ding, maar alleen op karkand , andere maps probeer ik maar niet

Soflam is ook machtig, eindelijk iets goeds om die heli's mee aan te pakken. Zet dat ding op een goed plekje, ga in een tank zittten, en knallen maar. Als de raket eenmaal weg is hebben ze weinig kans meer.
 
Goede tactiek Logitec! Ik zocht nog naar een manier om onafhankelijk dat soort missiles te gebruiken!

:fuu: ik wordt de laatste paar games alleen maar in potverdomme noobteams gezet.. tyfus retards!!!!!!!! FFUUUUU
 
Ben zelf altijd gunner als ik met een maat speel maar geloof dat ecm wel soflam en citv locks tegenhoudt en flaires niet.. haat aan guided shells als je vliegt:P

Flares zijn in mijn ogen interessanter. ECM zorgt er gewoon voor dat ze de eerste 3sec niet kunnen locken.

---------- Post toegevoegd Sun 18 Dec 2011 om 22:38 ----------

De USAS12 is eigenlijk toch wel bruut achteraf gezien :D . Ook goed om eens met shotgun te spelen want dan moet je toch een beetje anders doen en jezelf beter postioneren , want lange afstands gevechten kun je gewoon niet aan gaan :mad:

Huizen binnen rennen met tac-light en k*t campers aan flarden knallen BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM

4 man kapot KHUT!

Ook al weten ze dat je komt dan nog hebben ze een probleem lol

k/d ratio toch 3-1 met dat ding, maar alleen op karkand , andere maps probeer ik maar niet

Soflam is ook machtig, eindelijk iets goeds om die heli's mee aan te pakken. Zet dat ding op een goed plekje, ga in een tank zittten, en knallen maar. Als de raket eenmaal weg is hebben ze weinig kans meer.

Je hebt toch een pistool/revolver als de afstand wat groter is.
Veel flanken en langs achter aanvallen met een shotgun, het is iets anders spelen, maar wel erg fun.
 
btw, nog mense die xbox hebbe en keer met mij wille spele :P ben vriendloos ;(. weet ook niet of iemand een xbox platoon kent ofzo, begin beetje saai te vinde altijd alleen zijn

Voeg me toe als vriend op xboxlive MrBaker7
Mss knn we eens samen spelen
 
Shiiiiiiit net 57-1 en game session removed!!!!!!! :mad:

Nu krijg ik de punten niet.
 
had net op grand bazaar in dat gangetje 6 man dood met 1 granaat :D
 
Ik vind dat de allerlaatste allermoeilijkste unlock een zonnebril moet zijn.
 
yep. Een roze disco-zonnebril uit de jaren 70
 
Ik vind dat de allerlaatste allermoeilijkste unlock een zonnebril moet zijn.

****in' A right! Word doodziek van die k*tlampies. En laserpointers ook trouwens.

Gisteren trouwens mn M240B unlocked. Awwwwwwwwwwwwwww yeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaa
 
****in' A right! Word doodziek van die k*tlampies. En laserpointers ook trouwens.

Gisteren trouwens mn M240B unlocked. Awwwwwwwwwwwwwww yeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaa

Is easy man, gewoon op 't licht schieten :)
 
Iemand ervaring met de SG553?
Weet niet van waar ie ineens komt maar heb hem blijkbaar unlocked.
Speelt wel lekker, machtig geluid ook. Doet me wat denken aan de SCAR

sg553lb.png
 
Iemand ervaring met de SG553?
Weet niet van waar ie ineens komt maar heb hem blijkbaar unlocked.
Speelt wel lekker, machtig geluid ook. Doet me wat denken aan de SCAR

sg553lb.png

Scar vind ik maar k*t, 21 kogels :o
 
Ja maar is wel fking krachtig.
Maare deze SG55 of whateva heeft 30 kogeltjes, wel meer recoil als de scar denk ik

vind de m416 het beste, weinig recoil etc, heb alle accesoires er ook voor, maar vooral de recoil is bij mij belangrijk, omdat ik nog wel eens ergens naast schiet :D
 
Is easy man, gewoon op 't licht schieten :)


Hahaha dat doe ik ook wel hoor. Maar is gewoon k*t als je teammates dat ding constant in je bek schijnen. Dan zou je bijna willen TKen.

Word trouwens nog best wel aardig in CQB door al dat spelen in 64-man Metro. Had van t weekend diverse keren dat ik tripple kill headshots had :D
 
Lol @ tripple kill headshots! Volgens mij is dat PC gamen zo anders met 64 man in een server..

Ik was gister al blij met m'n quad kill bij Karkand :o
 
Back
Naar boven