Fitness Seller

Het Battlefield topic

Zo die famas kicked wel ass man, gebruikte dat wapen nooit, maar als je eenmaal wat accesoires ervoor hebt... poeh :D

Toch maar eens wat assecoires ermee vrijspelen dan, iron sight zuigt echt bij dat ding en de fire rate is ook aan de hoge kant. M416 en g36c for the win :cool:

Toch maar eens wat assecoires ermee vrijspelen dan, iron sight zuigt echt bij dat ding en de fire rate is ook aan de hoge kant. M416 en g36c for the win :cool:

M416 is wel minder sterk maar vind ik ook een topwapen.

Heb ook infrarood geunlocked met die FAMAS, maar vind dat niet zo super, van ver zie je de tegenstander toch nauwelijks met dat ding.

Heb nu alle supportguns vrijgespeeld, inclusief die 2 assignment guns. Na wat k*tten met de mg36 toch weer mn m249 gepakt :( Echt lame dat er nog 5 unlocks zijn die niet lekkerder schieten!

hoe kun je die famas unlocken?

Inderdaad, tegen mij had hij het niet lang overleefd die gozer!
Maar ik ben helemaal weer een beetje gek op de behendigheid van die Littlebird!
Hij is echt zo licht als een veertje en zo behendig als een kleine vogel inderdaad haha :p
In vergelijking met die zware attack choppers in ieder geval.
Wat ik trouwens apart vind is dat ik soms met die attack choppers heel snel kan draaien en de andere keer doet hij daar weer rete lang over en dan moet ik die chopper gaan kantelen om hem sneller te laten draaien :s

Je moet er maar eens op letten, die russische choppers zijn minder wendbaar dan de amerikaanse, mijn maat klaagt er soms ook over, dan gaan we soms die andere chopper inpikken :p

Heb nu alle supportguns vrijgespeeld, inclusief die 2 assignment guns. Na wat k*tten met de mg36 toch weer mn m249 gepakt :( Echt lame dat er nog 5 unlocks zijn die niet lekkerder schieten!

Heb jij liever de M249 boven de M240B? De laatste heeft een groter kaliber kogels en ik merk het verschil ook wel qua damage. Ik had het gros van de upgrades voor de M249 vrijgespeeld maar ben toch nu hetzelfde gaan doen voor de 240B. Its gonna be epic :D Vooral als je die extended ammo vrijspeelt, dan heb je 200 kogels per ronde. Dan ben je gewoon letterlijk een volle minuut aan het knallen voor je mags hoeft te wisselen. DAT is nog eens suppressive fire :D

Heb jij liever de M249 boven de M240B? De laatste heeft een groter kaliber kogels en ik merk het verschil ook wel qua damage. Ik had het gros van de upgrades voor de M249 vrijgespeeld maar ben toch nu hetzelfde gaan doen voor de 240B. Its gonna be epic :D Vooral als je die extended ammo vrijspeelt, dan heb je 200 kogels per ronde. Dan ben je gewoon letterlijk een volle minuut aan het knallen voor je mags hoeft te wisselen. DAT is nog eens suppressive fire :D

Yep erg relaxt laatst had ik zo 2 squads uitgeschakelt die ik van achteren had geflankt ze hadden geen schijn van kans he he.

Laatst bewerkt:
Yep erg relaxt laatst had ik zo 2 squads uitgeschakelt die ik van achteren had geflankt ze hadden geen schijn van kans he he.

Inderdaad een gruwelijk momentje als je een squad flankt van achter, rustig je bipod stationeert op een steen.of muurtje en ze allemaal vol schiet met lood terwijl ze net de kans krijgen om alleen verbaast om zich heen te te kijken :D

squad whipe, weer extra punten :p

Gister kreeg ik zo'n zilveren ster + 10000 punten, dat was niet verkeerd :D

Heb ik al een aantal x gehad hoor, maar nu kreeg ik er voor t eerst 10000 punten voor.

Had er mee te maken omdat ik een dikke killing spree had, als ik alleen speel speel ik het liefst team deathmatch, dus dan kom je daar wel aardig aan.

Ben level 19 nu

Had het gister ook, service star enigeneer en voor mn favo gun weer een star.
Bots 12000 punten boven op mn eigen punten. (was een 1000tickets server, dus punten erg hoog)

Ben nu lvl 20, speel niet zoveel als sommige hier haha!

Ik heb inmiddels al een stuk of 9 van die Support medailles van 10K gehad. Inderdaad een lekkere bijkomstigheid elke keer, haha!

Ik heb inmiddels al een stuk of 9 van die Support medailles van 10K gehad. Inderdaad een lekkere bijkomstigheid elke keer, haha!

Indd, is niet verkeerd.

Wat kan je trouwens met dat vliegende bot dingetje? En welke specialization gebruiken jullie? Ik gebruik sprint nog steeds, maar ik zag dat ik er nog veel meer had!

Dat vliegende bot dingetje heb ik nog niet. Is dat een support unlock ook dan? Ik gebruik momenteel Suppression veel, of anders Frag. Altijd fijn als iemand Squad Frag heeft trouwens. Ze stacken alleen helaas niet volgens mij.

Terug
Naar boven