XXL Nutrition

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Lol @ tripple kill headshots! Volgens mij is dat PC gamen zo anders met 64 man in een server..

Ik was gister al blij met m'n quad kill bij Karkand :o

Dat lijkt mij ook. 64 man op een server :eek:
Jammer dat het niet op de ps3 is. Heb alleen nog maar servers gezien met 24 man.
Ik was al blij met mijn triple kill toen ik een granaat gooide
 
Dat lijkt mij ook. 64 man op een server :eek:
Jammer dat het niet op de ps3 is. Heb alleen nog maar servers gezien met 24 man.
Ik was al blij met mijn triple kill toen ik een granaat gooide

Ik schoot er gister 3 tegelijk neer in een steegje, heerlijk, dat je daar geen trofee voor krijgt zeg.. :D

64 man lijkt me wel ziek, denk dat je dan wel echt om de haverklap kapot geschoten wordt.
 
Oke, als iemand zin heeft om zo nog even te gamen dan ben ik in :p
**** huiswerk atm.. straks in de vakantie wel leren (ya right.. :o)
 
Zegt dat iets over jou, of over je klas? :trollface:
Both.. Hoe zit dat eigenlijk met de trainingsleer die jij daar leert, in vergelijking met wat je leert bij die mensen waar je mee traint?
Klinkt heel oneerbiedig 'die mensen' maar ik kan even niet op hun/haar naam komen..

edit/ kan via profielbericht oid.. ben wel benieuwd namelijk!
 
En om deze reden is het verslavend:
25 - 5 op neushaar kanaal waarvan 15 kills met littlebird en 10k XP
6 captures en nog weet mn team te verliezen xD
 
wat is littlebird? een heli?
 
littlebird is nice :D
 
Littlebird ben ik echt heel goed met strak sturen.. Ik ken onderhand alle paaltjes en boompjes in neushaar kanalen.. Moet je maar een keer naast me gaan zitten in de heli Realist, zal ik laten zien hoe je zo'n ding bestuurd.:D Op dit soort momenten baal ik echt dat ik geen video kan.maken..
 
Ik schoot er gister 3 tegelijk neer in een steegje, heerlijk, dat je daar geen trofee voor krijgt zeg.. :D

64 man lijkt me wel ziek, denk dat je dan wel echt om de haverklap kapot geschoten wordt.


Dat klopt ook wel aardig ja. In het begin werd ik daar echt helemaal gek van. Maar je zet je er overheen. Wat ook scheelt is dat er veel medics rondlopen dus je wordt meestal direct gerezzed.

Maar 64 man is ****ing epic ja. Wordt echt een gestoorde bende dan. Zoals iemand eerder al zei krijg je dan op bepaalde plekken natuurlijke choke points. Daar verzamelen zich dan aan beide kanten de spelers en dan is het constant prijsschieten met je granaten en LMG´s. RPG´s en M320´s zijn meestal verboden (of zouden dat potverdomme moeten zijn! :P) omdat het dan echt heel snel niet leuk meer wordt.

Wat je ook doet, punten pak je daar wel. Ben echt heeeeel snel aan het levelen daar :D
 
Nice vliegkunsten!
Hij speelt wel rush.. met conquest lukt dit niet. En die mannetjes zijn best slecht. Hij heeft ook behoorlijk mazzel met repairs! Desondanks leuk filmpje! Zou ik ook wel kunnen flikken :D
 
Dat klopt ook wel aardig ja. In het begin werd ik daar echt helemaal gek van. Maar je zet je er overheen. Wat ook scheelt is dat er veel medics rondlopen dus je wordt meestal direct gerezzed.

Maar 64 man is ****ing epic ja. Wordt echt een gestoorde bende dan. Zoals iemand eerder al zei krijg je dan op bepaalde plekken natuurlijke choke points. Daar verzamelen zich dan aan beide kanten de spelers en dan is het constant prijsschieten met je granaten en LMG´s. RPG´s en M320´s zijn meestal verboden (of zouden dat potverdomme moeten zijn! :P) omdat het dan echt heel snel niet leuk meer wordt.

Wat je ook doet, punten pak je daar wel. Ben echt heeeeel snel aan het levelen daar :D

En daarom is metro ook zo gaaf met 64 man ckrrr als het 1000 tickets servers zijn.
Als je goed bent pak je dan echt ontiegelijk snel veel punten en vooral kills.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 21:23 ----------

Filmpje met de littlebird is wel onwijs,zou het ook graag willen proberen echter is de heli vaak weg of wacht niemand netjes zijn buurt af.
 
Laatst bewerkt:
@Mistral, morge add ik je ofja of overmorge heb operatie hihi.
zijn er nog meer mense die xbox spele?? heb een platoon/vriende nodig ;P
En moet lere choppere met vlieger/gunner :D
 
Nice vliegkunsten!
Hij speelt wel rush.. met conquest lukt dit niet. En die mannetjes zijn best slecht. Hij heeft ook behoorlijk mazzel met repairs! Desondanks leuk filmpje! Zou ik ook wel kunnen flikken :D

Tweede filmpje dat ik zo zie, eerste was in conquest, maar die bleef wel niet in de tunnel, die kerel vloog door te tunnel heen en killde 1 of 2 tegenstanders.

Tegen partij in dit potje zuigen wel, hoe kan die zolang in de tunnel blijven, gewoon keihard op de cockpit schieten en die piloot is zo dood.
 
Inderdaad, tegen mij had hij het niet lang overleefd die gozer!
Maar ik ben helemaal weer een beetje gek op de behendigheid van die Littlebird!
Hij is echt zo licht als een veertje en zo behendig als een kleine vogel inderdaad haha :p
In vergelijking met die zware attack choppers in ieder geval.
Wat ik trouwens apart vind is dat ik soms met die attack choppers heel snel kan draaien en de andere keer doet hij daar weer rete lang over en dan moet ik die chopper gaan kantelen om hem sneller te laten draaien :s
 
Zo die famas kicked wel ass man, gebruikte dat wapen nooit, maar als je eenmaal wat accesoires ervoor hebt... poeh :D
 
Back
Naar boven