MuscleMeat

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Chopper only: 11 -1 waarvan 1 suicide en 3500 xp :)

En realist, ik zat in die motherfocking choppaa ik lande nog naast je tank bij D en nog stapte je niet in :( Beter opletten volgende keer!
 
Laatst bewerkt:
nog meer mensen op de pc? post je nick ff of voeg me toe: jackdamnielz
 
LOLOLOLOL wtfaak
Hoe kan je trouwens zo'n battlereport krijgen? Ik zou die van sommige matches ook wel willen laten zien..
 
Hoe kun je met 104 kills en 1 death maar een killstreak hebben van 24?
 
iKidmonster,xbox als iemand metoe wilt voege ;)
 
Ik begin het nu eindelijk leuk te vinden die conquest mode was een goede tip.
Ik doe nu gewoon heel de tijd de vlaggen veroveren en focus minder op kills en als ik ondertussen eens een enemy tegen kom doe ik mijn best maar de focus ligt op de vlaggen pakken.
Morgen zeker weer een avondje spelen ik snap nu eindelijk waarom mensen hier zo euforisch over zijn hehe.
 
Probeer ook goed gebruik te maken van de class die je bent. Dus als Assault, deel medic kits uit aan je teammembers en revive ze, als support deel ammo uit enz. Kan je aardig wat punten opleveren ook en helpt je team winnen.
 
Meestal speel ik als engineer en fix ik ook het een en ander als ik het zie maar zal er nu meer op letten wist niet dat je daar ook punten voor kreeg.
 
Ja, je krijgt awards elke x keer dat je iets repareert, of iemand healt enz. en die zijn weer 200 punten waard. En na zoveel awards krijg je volgens mij een medal van 5k of 10k punten ofzo.

@pantrofl: oke, in dat vakje met die gegevens onderaan stond van 24 vandaar

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 22:01 ----------

Ja, je krijgt awards elke x keer dat je iets repareert, of iemand healt enz. en die zijn weer 200 punten waard. En na zoveel awards krijg je volgens mij een medal van 5k of 10k punten ofzo.

@pantrofl: oke, in dat vakje met die gegevens onderaan stond van 24 vandaar
 
Accuracy van 150%? Hoe is dat mogelijk, 100% is toch gewoon alles raken of zie ik dat verkeerd?
 
a b en c op metro conquest / conquest large
 
Iemand zo nog zin om even als Gunner te functioneren??
 
Iemand zo nog zin om even als Gunner te functioneren??

Hoe kan je eigenlijk mensen uit je vriendenlijst vinden/toevoegen? Ik wil vergelijken ..

http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/soldier/mooijboy/stats/208609539/ps3/

Jij misschien?

Vandaag geen gamen meer, mag er om half 4 weer uit...

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Mooijboy/ , is de profiel pagina, wanneer je die van een ander bezoekt staat er add friend bij...spreekt voor zich.
 
Back
Naar boven