AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Ben nu een beetje geswitcht van conquest naar rush, gaat altijd in fases bij mij.
 
Ben nu een beetje geswitcht van conquest naar rush, gaat altijd in fases bij mij.

Als ik alleen speel speel ik het liefst deathmatch, conquest of rush is leuk als je in een goed team zit, maar zo niet kan t zwaar frustrerend zijn, je moet gewoon voor een tank of heli of dergelijke een goede chauffeur hebben zodat jij kan knallen of andersom, met deathmatch ben je gewoon meer op jezelf en niet zo afhankelijk van je team.
 
Vanavond nog mensen die gaan knallen op de ps3? Zo ja hoe laat?
 
Ja maar senheisers hd550heb toch geen mic?
Het gaqat er juist om dat ik ook kan praten met mensen via teamspeak.
koop je toch gewoon een micje van 5euro die je op tafel zet, is gewoon prima. Hoeft niet perse een mic aan je headset te zitten toch? Beperkt je keuzes nogal en heb je daarom wsl voor het zelfde geld een mindere headset met dan een micje er aan..
 
koop je toch gewoon een micje van 5euro die je op tafel zet, is gewoon prima. Hoeft niet perse een mic aan je headset te zitten toch? Beperkt je keuzes nogal en heb je daarom wsl voor het zelfde geld een mindere headset met dan een micje er aan..

Ik wist eigenlijk niet dat je dat apart kon aansluiten op ps3.
 
Als ik alleen speel speel ik het liefst deathmatch, conquest of rush is leuk als je in een goed team zit, maar zo niet kan t zwaar frustrerend zijn, je moet gewoon voor een tank of heli of dergelijke een goede chauffeur hebben zodat jij kan knallen of andersom, met deathmatch ben je gewoon meer op jezelf en niet zo afhankelijk van je team.

Chopper of tank gaat ook perfect alleen hoor ;)
Ik speel zelfs liever met een tank alleen, dan met een random.
Meestal zit er toch een noob bij mij, die gans de tijd zit te schieten en als
het nodig is moet hij herladen of doet hij niks...

Ergerlijk want hij verklapt je positie :rolleyes:
 
Ik ga zo knallen op PS3, nog meer mensen?
 
Later vanavond nog.. Wat een tyfus teams de laatste paar dagen. Ik ga echt heel erg slecht en sta nog bovenaan. Totaal geen teamspel.
 
Haha ja dat heb ik ook wel eens, denk ik dat ik superslecht speel en eindig ik alsnog bovenaan van mijn team. Wordt niet zo laat denk ik vanavond dus andere keer dan maar
 
Haha ja dat heb ik ook wel eens, denk ik dat ik superslecht speel en eindig ik alsnog bovenaan van mijn team. Wordt niet zo laat denk ik vanavond dus andere keer dan maar

Wat was jouw ps3 naam nou ook alweer?
 
wat heb je nu aan die red dot?? ik vind het zelfs soms fijner als ik die tege me krijg omdat iks oms de enemy niet zie maar wel ineens zon red streep in me gezicht en kijk ik soms nog goed en kil im um voor hij mij kilt ;P
 
wat heb je nu aan die red dot?? ik vind het zelfs soms fijner als ik die tege me krijg omdat iks oms de enemy niet zie maar wel ineens zon red streep in me gezicht en kijk ik soms nog goed en kil im um voor hij mij kilt ;P

bedoeling dat t je verblindt, ik zelf gebruik die zooi nauwelijks, als ik wit licht op me zie schiet ik gewoon in het midden daarvan, easy enough. Ook geen zin om elke keer precies mn positie te verraden.
 
Schijnt beter te kunnen schieten vanuit hipfire maar gebruik het zelf ook niet, verraadt alleen maar je positie
 
yep dat vind ik dus ook
 
wat heb je nu aan die red dot?? ik vind het zelfs soms fijner als ik die tege me krijg omdat iks oms de enemy niet zie maar wel ineens zon red streep in me gezicht en kijk ik soms nog goed en kil im um voor hij mij kilt ;P

red dot =/= rode streep éh

dat is laser :) en dat werkt efficient voor hipfire + je weet toch dat je dat kan afzetten wanneer je maar wil ?

Red dot is een scoop 1/1 met een rood puntje, veel makkelijker om headschots mee te schieten.
 
red dot =/= rode streep éh

dat is laser :) en dat werkt efficient voor hipfire + je weet toch dat je dat kan afzetten wanneer je maar wil ?

Red dot is een scoop 1/1 met een rood puntje, veel makkelijker om headschots mee te schieten.
probleem is dus ik zie dat ding amper als ik die heb, en weet niet hoe ik um uit moet zette ;P misschien komt het door xbox maar dat streepje is zo klein amper te zien
 
probleem is dus ik zie dat ding amper als ik die heb, en weet niet hoe ik um uit moet zette ;P misschien komt het door xbox maar dat streepje is zo klein amper te zien

???

waar heb je t over? sowieso kan je ten aller tijde je scopes etc. erop of eraf halen.
 
yep ;P, weet die knop niet hoe je dat ding uit zet, alleen weet niet of iedereen op de pc of ps3 het goed kan zien , maar ik zie dat puntje nooit als ik close combat fight heb zeg maar ^^
 
Back
Naar boven