MuscleMeat

Het Battlefield topic

t*fus playstation netwerk gezeik..

Iemand zo nog zin om even als Gunner te functioneren??

Ik sta met de nacht, donderdag avond ga ik wss nog wat knallen, mocht je dan zin hebben, graag. Wil wel eens zien of dat aardig lukt met ons twee.
Ik heb inmiddels alles vrij gespeeld voor de chopper, ben opweg naar een volgende service star.

Ja, je krijgt awards elke x keer dat je iets repareert, of iemand healt enz. en die zijn weer 200 punten waard. En na zoveel awards krijg je volgens mij een medal van 5k of 10k punten ofzo.

@pantrofl: oke, in dat vakje met die gegevens onderaan stond van 24 vandaar

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 22:01 ----------

Ja, je krijgt awards elke x keer dat je iets repareert, of iemand healt enz. en die zijn weer 200 punten waard. En na zoveel awards krijg je volgens mij een medal van 5k of 10k punten ofzo.

@pantrofl: oke, in dat vakje met die gegevens onderaan stond van 24 vandaar

Ik speel voornamelijk assault, heal me helemaal scheel+voor elke revive krijg je 100 punten, alleen wel vervelend dat je vaak net als je er eindelijk bent die gast niet meer kan healen, bummer.

Lag het aan het Playstation netwerk of aan mijn (goedkope) headsetje? Kon jou en McMetronome echt niet verstaan en als ik wel wat hoorde was het volgens mij jouw gevloek :p

Ik hoor die headset shizzle altijd maar half, volgens mij hoor je t beter als je gewoon gelinked bent met diegenen.

Net die F2000 bemachtigd, lekker wapentje hoor! Heeft de famas voor mij vervangen, bijna geen recoil ook :D

Ik speel voornamelijk assault, heal me helemaal scheel+voor elke revive krijg je 100 punten, alleen wel vervelend dat je vaak net als je er eindelijk bent die gast niet meer kan healen, bummer.

Ik hoor die headset shizzle altijd maar half, volgens mij hoor je t beter als je gewoon gelinked bent met diegenen.

Net die F2000 bemachtigd, lekker wapentje hoor! Heeft de famas voor mij vervangen, bijna geen recoil ook :D

F2000 is echt vetjes, grip, silencer en red dot is mijn setup, killing combo.

Mensen maak eens battlelog aan en join de dbb knokploeg!!

t*ring man ****ing kloteteams waarin ik steeds terecht kom. Nooit is het in balans.

Haha inderdaad! En die hele class moet ik nog doen. Ik ben momenteel hetzelfde aan het doen met support. Dikke M240B in mn klauwen, extended mag ( = 200 kogels per reload = 1 minuut achter elkaar nonstop schieten :D) en ammoboxes droppen. Ik loop echt vet binnen zo. Maar inderdaad krijg je als medic (assault) nog veel meer punten. Die 100 punten per revive is echt sick!

Hmmm vanavond ook maar eens medic gaan uitproberen dan :D

Wou deze trouwens gaan bestellen iemand ervaring of dit een beetje een goede keuze is?

http://www.bol.com/nl/p/games/wirel...67472/index.html?Referrer=ADVNLGSH00201200099
zijn voor 100euro wel mooiere headsets te halen denk ik. (ken deze niet) en zou ook voor gewoon een kabeltje gaan. Kijk eens naar senheisers hd550 oid, zijn wat oudere modellen die nu stuk goedkoper zijn maar nog steeds zitten ze heerlijk en lekker geluid!

Je hebt tegenwoordig ook van die surround sound headsets, kosten wat maar zijn wel heel gaaf.

zijn voor 100euro wel mooiere headsets te halen denk ik. (ken deze niet) en zou ook voor gewoon een kabeltje gaan. Kijk eens naar senheisers hd550 oid, zijn wat oudere modellen die nu stuk goedkoper zijn maar nog steeds zitten ze heerlijk en lekker geluid!

Ja maar senheisers hd550heb toch geen mic?
Het gaqat er juist om dat ik ook kan praten met mensen via teamspeak.

Wat een dure headset, ik heb mijn oortje destijds rond de 25euro betaald en dat doet het supergoed, zeer licht en met een flexibel rubber haakje voor achter je oor. Doet echt geen pijn bij langdurig gebruik, iets wat ik vooral belangrijk vind.

Ik wil dan wel enkel geluid van teamspeak door mijn headset en niet alles.

Over +- 30 minuten gamen anyone? :D

K*t te laat, net een zieke dag gamen op zitten.

Spelen er eigenlijk uberhaupt mensen rush trouwens?

Terug
Naar boven