XXL Nutrition

Het Battlefield topic

Nee volgens mij kan dat niet.. Er zit gewoon een aantal uur in. 5 uur welteverstaan.
( http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/soldier/mooijboy/vehicles/208609539/ps3/ )

Gewoon veel proberen, altijd een chopper pakken als hij er staat en zsm air radar vrijspelen want dan ben je in luchtduels dik in het voordeel!

En beter koop je inderdaad even een headsetje, want je moet echt goed communiceren wie er flares gaat gebruiken, waar te spotten e.d. ;)

Weet nog niet eens hoe je spot :o

Zal morgen eens kijken, wat voor headset heb jij? 1 waardoor al het geluid komt? dus ook van de tv zelf? of 1 waarmee je alleen je teamgenoot hoort...

Alleen teamgenoten ;)
Spotten doe je door 'select' te tappen. Zodra ik naar een vlag toe vlieg, druk ik altijd een paar keer select. Tanks, snipers en buggy's e.d. die daar in de buurt zitten worden dan gespot en zijn veel makkelijker te raken door de bomen heen!
Ook doe ik het constant als ik niet zeker weet of ik iemand zie..

Alleen teamgenoten ;)
Spotten doe je door 'select' te tappen. Zodra ik naar een vlag toe vlieg, druk ik altijd een paar keer select. Tanks, snipers en buggy's e.d. die daar in de buurt zitten worden dan gespot en zijn veel makkelijker te raken door de bomen heen!
Ook doe ik het constant als ik niet zeker weet of ik iemand zie..

Lol, dus als je in de verte denkt dat je iemand ziet of hij verstopt zich komt er een oranje dingetje boven hem... Nooit geweten, dat veranderd een hoop ;)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 15:43 ----------

Nee volgens mij kan dat niet.. Er zit gewoon een aantal uur in. 5 uur welteverstaan.
( http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/soldier/mooijboy/vehicles/208609539/ps3/ )

Gewoon veel proberen, altijd een chopper pakken als hij er staat en zsm air radar vrijspelen want dan ben je in luchtduels dik in het voordeel!

En beter koop je inderdaad even een headsetje, want je moet echt goed communiceren wie er flares gaat gebruiken, waar te spotten e.d. ;)

Top Helicopter: Me gusta!
http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/battlereport/show/15074451/4/208609539/

@ Realist, ja sorry man sloeg echt nergens op.. In het begin v/d match ging het prima (chopper eruit, jet eruit, tank eraan). Toen die domme crash tegen een paal. Daarna heb ik geen idee waarom ik met die klote chopper zo roekeloos ging vliegen en daarna nog een keer die chopper die veeer boven ons hoofd ons aan het locken was. Ik omhoog kijken en was heel even vergeten dat je dan enorm in hoogte zakt en gaat crashen: resulteerde in smijten met de controller en weg wezen ;) Volgende keer beter.

Haha dat met controller smijten ben ik soms ook toe in staat, maar kost me weer 60 euro als ik iets te hard smijt :D

Lol, dus als je in de verte denkt dat je iemand ziet of hij verstopt zich komt er een oranje dingetje boven hem... Nooit geweten, dat veranderd een hoop ;)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 15:43 ----------

Haha dat met controller smijten ben ik soms ook toe in staat, maar kost me weer 60 euro als ik iets te hard smijt :D
Ach, drie jaar terug een ps3 gekocht met 2 controllers. 1 is er al kapot en die tweede gaat volgen.. Dat is echt onvermijdelijk..

Mijn PSN is Brigadier-yayo voeg me toe, heb nog geen headset maar ben iig beter als random spelers

Mijn PSN is Brigadier-yayo voeg me toe, heb nog geen headset maar ben iig beter als random spelers

Misschien ff handig dat de TS de beginpost gaat updaten? Heb al 2 mensen waarvan ik niet meer precies weet wie ze op DBB zijn, pokerladron is er iig 1 van.

Ik ben joel-rifkin realist,
Je zij vanmiddag nog dat ik moest stoppen met black ops. :D

De mensen met een PSN die niet in de openingspost staan moeten juist ons even toevoegen, want jullie naam is na 1 pagina weg en die van ons blijven staan in de openingspost!
Joel rifkin heb ik nog geen vriendschapsverzoek van gehad en van brigadier ook niet :p

Ik zal het vanavond even regelen,
Op het moment maakt het allemaal nog niet zo veel uit in mijn geval pas als ik een beetje skills heb wordt het interessanter voor jullie om met mij te spelen ik doe mijn best maar zoveel tijd kan ik er ook niet in stoppen ben nu level 8 ofso.

Reposts maken? :D

Ik heb mij gisteren ook bij de battlefield-spelers gevoegt, jammer dat er niet meer mensen van DBB het op de xbox 360 doen.

Vlaggen capturen gaat trouwens wel erg makkelijk, heel vaak is er een enorm gevecht om zo'n punt en kun je ondertussen ff een andere overnemen, dan sta je zo 1e in die lijst. Ik stond net twee potjes achter elkaar eerste van mijn team met 0-2 kills en 3-8 deaths.

Laatst bewerkt:
Net een 18kill streak in een tank yeah :cool:

Ik heb mij gisteren ook bij de battlefield-spelers gevoegt, jammer dat er niet meer mensen van DBB het op de xbox 360 doen.

Vlaggen capturen gaat trouwens wel erg makkelijk, heel vaak is er een enorm gevecht om zo'n punt en kun je ondertussen ff een andere overnemen, dan sta je zo 1e in die lijst. Ik stond net twee potjes achter elkaar eerste van mijn team met 0-2 kills en 3-8 deaths.

Ik en iKidMonster zitten ook op xbox :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.456
Misschien ff handig dat de TS de beginpost gaat updaten? Heb al 2 mensen waarvan ik niet meer precies weet wie ze op DBB zijn, pokerladron is er iig 1 van.
Kan niet 24/7 dit topic checken, daarom staat er nu in de OP om te PM'en. ;)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 20:35 ----------

Ik en iKidMonster zitten ook op xbox :)
Headsets? PSN?

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 20:35 ----------

Headset?

add me iKidmonster ;)

Oke als het goed is heb ik iedereen nu zo'n beetje toegevoegd op de PS3, mijn nick is Brigadier-yayo dus accept ff zodat we kunnen knallen

Omdat Rusland minder geld heeft :p

Snel morgen effe kijken voor een headset man, is soms echt verrot om niet te kunnen communiceren.

Kan je trouwens niet op 1 of andere manier alleen ff bijvoorbeeld jezelf leren met die vliegtuigen en heli's om te gaan? Zonder mensen erbij...

Ja hoor, gewoon "1 player start" in je filter zetten. Dan kom je op servers waar je in je eentje op een map kunt rond banjeren.

Kies je caspian border, en kun je vliegen zoveel als je wilt.

Terug
Naar boven