AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Die spotknop onderschatte ik eerst ook, je moet er effe aan wennen maar zodra je het eenmaal doorhebt is het echt een retehandig trucje waar je vijanden mee oplicht als kerstbomen
 
Ik spot echt alles wat los en vast zit, helaas doen teamgenoten dat niet zoveel, niet handig als je in een heli of jet zit. Maar na dit aan te geven gaan ze meestal wel spotten.

Je moet tanks eerst disablen met je rocket pods en vervolgens met je kanon proberen te killen. Het is een lastig kunstje maar wel te doen als je van hoog aankomt, de spot knop kan je meestal al helpen van grote hoogtes tanks uit te schakelen

Dat is inderdaad iets waar ik een gewoonte van moet maken, maar ik schoot meestal van dichtbij dus met het kanon verder schieten lukte dan niet meer. Schiet sinds kort vanaf grotere hoogte en dat werkt ook preciezer.
 
Die bug heb ik regelmatig gehad toen ik bf3 voor het eerst speelde, wel irritant :p
 
Ja maar het is wel een lame wapen, ik gebruik em verder dus ook gewoon liever niet, zoals ik al zei me favoriet blijft toch de A-91.



Nee over de USAS86 ;)


Mwa , ik vind het meer lame als 8 man met RPG's aan het spammen is of spawnrapen met een hele club. Favoriet wapen heb ik niet echt, gebruik wel de M16,M416 en de M27IAR veel
 
Geen probleem mee, ik spot continue eigenlijk, zowel in voertuigen als infantry.
Maakt het gewoon makkelijker en het helpt je team.

Ja, maar het zou voor mij echt ideaal zijn als de spot knop op R3 zat
 
Ja, maar het zou voor mij echt ideaal zijn als de spot knop op R3 zat

Dat zou ik dan weer te rot vinden -> geen dropshots meer als er iemand voor me opduikt.
Tja zo is het voor ieder wat wils :)
 
Godver ik speel een paar dagen niet en ik suck weer monkeyballs, wat word ik daar toch moe van.
 
Die spotknop onderschatte ik eerst ook, je moet er effe aan wennen maar zodra je het eenmaal doorhebt is het echt een retehandig trucje waar je vijanden mee oplicht als kerstbomen

Ik speel regelmatig recon, en ik spot ook echt alles wat los en vast zit, helpt zeker wel
 
Ik speel regelmatig recon, en ik spot ook echt alles wat los en vast zit, helpt zeker wel

Ja als Recon wel, maar als je iets ziet rennen dan wil je diegene zo snel mogelijk dood hebben en select zit toch het schieten of bewegen altijd in de weg, ook al is het maar voor 1 seconde dat kan precies die seconde zijn die je een kill had kunnen bezorgen. In een tank of heli spot ik ook non-stop.
 
Ik hou normaal nooit zo van schietspellen maar wil BF3 toch we is proberen.. Online dan.
Is het mogelijk om met een illegale versie online te spelen? Dan kan ik mooi ff testen.
 
Ik hou normaal nooit zo van schietspellen maar wil BF3 toch we is proberen.. Online dan.
Is het mogelijk om met een illegale versie online te spelen? Dan kan ik mooi ff testen.

Alsof je em dan nog origineel gaat halen.

Het is mogelijk ja, met een crack.
 
Ik hou normaal nooit zo van schietspellen maar wil BF3 toch we is proberen.. Online dan.
Is het mogelijk om met een illegale versie online te spelen? Dan kan ik mooi ff testen.

Blijf dan gewoon weg je zal waarschijnlijk toch alleen maar afgeknalt worden.

Mensen heb eindelijk 1 km ver een vijand uitgeschakelt blijf het moeilijk vinden ckrrr omdat de vijand meer dan genoeg tijd heeft om te ontwijken na vuren.
Ik ga nu voor 2 km headshot.
 
Netjes, snipen is best leuk als afwisseling.

Maarreh, altijd als ik jou in een server join peer je hem ??? :roflol:
 
Ik spot ook alles wat los en vast zit. Af en toe loop ik gewoon een beetje op de select knop in te drukken en zie dan ineens dat ik een vijand heb gespot :p

Mensen heb eindelijk 1 km ver een vijand uitgeschakelt blijf het moeilijk vinden ckrrr omdat de vijand meer dan genoeg tijd heeft om te ontwijken na vuren.
Ik ga nu voor 2 km headshot.

Zijn dat mensen die je nog ziet of mik je gewoon wat? Snipen vind ik echt nice maar ik moet de tegenstander nog wel kunnen zien
 
Netjes, snipen is best leuk als afwisseling.

Maarreh, altijd als ik jou in een server join peer je hem ??? :roflol:

Brah ben jij toevallig DEMMTITTIES?

Als je vanavond online ben doen we wel ff knallen zal wel zo rond half9 zijn bro want moet eerst ff benen slopen.
Oja en installeerd gelijk skype kunnen we fatsoenlijk communiceren.

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jan 2012 om 15:45 ----------

Ik spot ook alles wat los en vast zit. Af en toe loop ik gewoon een beetje op de select knop in te drukken en zie dan ineens dat ik een vijand heb gespot :p



Zijn dat mensen die je nog ziet of mik je gewoon wat? Snipen vind ik echt nice maar ik moet de tegenstander nog wel kunnen zien

Valt me hoor 1 km met 12x scope zie je ze ckrr wel staan op 2km afstand wordt het wel erg lastig ckrr op mijn 17" schermje gelukkig ga ik snel een 24" halen.

Moet wel zeggen dat als je de sniper kit baas ben je makkelijk de hoogste score kan halen omdat de afstand in punten wordt uitgekeerd en je dus makkelijk per schot 1000 punten of meer kan scoren.
 
wauw, ik heb eindelijk mijn eerste kills met een chopper kunen maken :) had er ook al 2 met een jet maar om een of andere duistere reden kwamen die punten gwn bij mijn engineer klasse te staan :(
 
wauw, ik heb eindelijk mijn eerste kills met een chopper kunen maken :) had er ook al 2 met een jet maar om een of andere duistere reden kwamen die punten gwn bij mijn engineer klasse te staan :(

Nice man ik heb op IFV en mobile AA na, alle vehicles all volledig unlocked service star etc. :D
 
wauw, ik heb eindelijk mijn eerste kills met een chopper kunen maken :) had er ook al 2 met een jet maar om een of andere duistere reden kwamen die punten gwn bij mijn engineer klasse te staan :(

Chopper kills zijn easy, gewoon aim en fire, en als sidekick is het helemaal easy, jet moet je helemaal zelf doen en heb alleen me flares kunnen unlocken omdat er al mijnen op de grond lagen en iemand er overheen reed.

Verder kill ik jack shit met die jets, zwaar frustrerend en ik heb het opgegeven.
 
Ik heb nog thans maar weinig goede gunners bij me gehad.
Zeldzaam soort :p

Jets heb ik stealth - flares en heatseekers. Maar ik zit er bijna nooit in.
Als ik al eens een kill haal is het meestal iemand in een tank. Dogfights krijg ik de
andere wel kapot maar krijg nooit kills, steeds 150punten (disable 100 + destroy 50)

Heb alles op service stars, buiten jets en AA, die mobile anti air zijn er gewoon te weinig op consoles, als ze er dan zijn zoals op wake island of rush canals zijn ze altijd bezet.
 
Back
Naar boven