Fitness Seller

Het Battlefield topic

Je ontbreekt wel een groot stuk ja :p
Geen multi - Co ops en my soldier (instellingen voor multi).

Vraag me af of je uberhaupt wel met illegale versie online spelen van bf3, misschien cracked servers maar dat zal wel zuigen.

Vraag me af of je uberhaupt wel met illegale versie online spelen van bf3, misschien cracked servers maar dat zal wel zuigen.

illegale versie is er sowieso, ken iemand die ook gewoon een online bf3 profiel heeft met een illegale versie, dus denk dat het gewoon kan.

je hebt er iig steam voor nodig.

Het viel me op dat ik de MK11 MOD 0 niet heb voor de RU side maar wel voor de US side. Ik wist niet dat je die apart moet unlocken ofzo...? :eek:

Het viel me op dat ik de MK11 MOD 0 niet heb voor de RU side maar wel voor de US side. Ik wist niet dat je die apart moet unlocken ofzo...? :eek:

Nee, US heeft gewoon iets betere wapens, bij de RU heet ie anders en die is een stuk k*tter.

De US heeft bijv ook een andere rocketlauncher dan de RU. Je hebt dus gelijkwaardige wapens die je voor beide teams unlocked, en wapens die je voor beide teams unlocked maar die een klein beetje verschillen van elkaar.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 15:33 ----------

Vandaar weer begonnen met spelen btw, Uncharted uitgespeeld, dacht effe dat ik zwaar ging sucken maar 't viel nog mee, maar wel een paar fail acties gehad tho :p

zijn de 2 laatste unlocks bij recon, krijg je mk11 en sv98 (of svd) bij beide kanten

Hoezo de 2 laatste? Ik heb nog een aantal sniper rifles die ik moet unlocken.

SV98 heb ik aan beide kanten wel al, MK11 MOD 0 heb ik bij de US.

Maar bij de andere kant krijg ik die dus als laatste. Hm :/

Laatst bewerkt:
Lol, ik speel nooit als recon en ik heb ze al, dus denk eerder de eersten of ze zitten er standaard bij.

nee je hebt mk11 mod als eerst idd bij us, en bij rus heb je dan die svd geloof ik. maar als laatste unlock krijg je de beide wapens voor beide teams, dus kan je als ru ook de mk11 nemen

edit

bij 195.000 recon score krijg je ze

nee je hebt mk11 mod als eerst idd bij us, en bij rus heb je dan die svd geloof ik. maar als laatste unlock krijg je de beide wapens voor beide teams, dus kan je als ru ook de mk11 nemen

edit

bij 195.000 recon score krijg je ze

die svd is echt bagger, zo'n scope met die pijltjes werkt voor geen meter.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 15:52 ----------

die rifle dat je telkens moet loaden na 1 schot is ook bagger, bij de meeste shooters is zo'n rifle zo sterk dat als je zelfs iemand in zn been ermee raakt hij na 1 schot dood is, bij deze is je target na 1 schot door de borst zelfs in leven, en tja dan issie meestal weg

Zit er steeds over te denken om een nieuwe laptop te kopen als ik dit allemaal lees. :p
Iemand die hier toevallig op een laptop speelt? (zo ja wat voor een)

Je gaat een laptop kopen om een game te spelen :roflol:
Misschien ja :D
nadeel is natuurlijk wel dat ie over een jaar is verouderd voor de nieuwste spellen.
Ik, acer aspire ethos 8950G. kan bf3 draaien op een mix van hard en ultra settings

http://www.laptopshop.nl/product/15...8950g-267161tmnss.html#product_specifications
Dat valt nog mee qua prijs, ben wel een beetje anti acer, nog geen problemen gehad?

Hoezo de 2 laatste? Ik heb nog een aantal sniper rifles die ik moet unlocken.

SV98 heb ik aan beide kanten wel al, MK11 MOD 0 heb ik bij de US.

Maar bij de andere kant krijg ik die dus als laatste. Hm :/

Je moet recon lvlen tot service star 1, dan heb je hem aan beide zijde.
Is trouwens voor alle classes en begin wapens zo.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 16:22 ----------

die svd is echt bagger, zo'n scope met die pijltjes werkt voor geen meter.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 15:52 ----------

die rifle dat je telkens moet loaden na 1 schot is ook bagger, bij de meeste shooters is zo'n rifle zo sterk dat als je zelfs iemand in zn been ermee raakt hij na 1 schot dood is, bij deze is je target na 1 schot door de borst zelfs in leven, en tja dan issie meestal weg

Allé bolt action rifles zijn net het best om te snipen, 1 headshot en dood.

Misschien ja :D
nadeel is natuurlijk wel dat ie over een jaar is verouderd voor de nieuwste spellen.

Dat valt nog mee qua prijs, ben wel een beetje anti acer, nog geen problemen gehad?

nee heb hem nu iets meer dan een jaar en geen last mee, snap niet altijd de napraterij van acer is slecht, altijd acer gehad en nooit problemen. maar zie de prijs niet op die site, is ook niet meer te koop daar. heb hem toen rond de 2k betaald geloof ik

Je moet recon lvlen tot service star 1, dan heb je hem aan beide zijde.
Is trouwens voor alle classes en begin wapens zo.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 16:22 ----------

Allé bolt action rifles zijn net het best om te snipen, 1 headshot en dood.

Ja 1 headshot en dood mag ik wel hopen ja, zelfs met een pistool

Snipen gaat me steeds makkelijker af met de SV98, paar goede rondjes achter de rug. Raakte nu continue de vijand bij eerste schot. Alleen niet altijd headshot maar das nog vrij lastig als ze rennen.

Had op Operation Firestorm nog een mooie vanaf die grote berg naar de andere basis, gast rende net uit z'n basis, 2x bodyshot. Wel droog hoe je ze na het eerste schot angstig naar dekking ziet zoeken. Bij het 2de schot zag ik hem amper nog.

En op Kharg Island vanaf die grote berg iemand uit z'n bootje geschoten, 600m. :D

altijd grappig die snipers bij rush, een beetje op 1000 kilometer afstand van de doelen liggen en niks bijdragen aan de overwinning.

altijd grappig die snipers bij rush, een beetje op 1000 kilometer afstand van de doelen liggen en niks bijdragen aan de overwinning.

bf3 is geen sniper maar recon, doelen spotten, soflam opzetten = bijdragen aan de overwinning en opoffering omdat je zelf weinig punten scoort

Terug
Naar boven